ja idd, ik denk ook dat ik niet mee ga. pffquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:15 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Zie maar.
Maar je gaat naar het feestje van de vader van hugo, en waarschijnlijk jou gevreesde afdelingsleider? klinkt wel grappig. wordt wel een 45+ party denk ik.
hoezo wat doe ik op fok ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef BeRightBack het volgende:
Daar is ie hoor..
Teuntje, wat doe jij op fok?
Snawr, ken ik jou ook?
Ik woon in Zwaag net buiten Hoorn.
En Swaf is natuurlijk de place to be.
Dus dat was het. Ik schrok me het lamlazarus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef NT-T.BartMan het volgende:
13:10 twee vliegtuigen door de geluidsbarriere. Eén behoorlijk harde dreun, eentje wat minder hard.
Zijn er nog mensen met schade? (volgens RTVNH zijn er ruiten gesneuveld)
Uit Oosterblokker natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:13 schreef denkjedat het volgende:
berightback waar kan je mij van?:S
johquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:12 schreef denkjedat het volgende:
[..]
nu word je engDE kees? van jaapjan?
wat? ;D!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:33 schreef denkjedat het volgende:
p.s. niet zo kutte voortaan he in de gangen
Dat klinkt echt smerigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef denkjedat het volgende:
echt irritant toen man![]()
![]()
mij deed je dan niks![]()
maar die andere de hele tijd aan hun te zitte enzo![]()
![]()
wut?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:58 schreef denkjedat het volgende:
echt irritant toen man![]()
![]()
mij deed je dan niks![]()
maar die andere de hele tijd aan hun te zitte enzo![]()
![]()
Je moest ns weten.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:22 schreef BeRightBack het volgende:
Zo beroemd ben ik nou ook weer niet.
Ja, vriendin van me moest werken daar. En ken ook iemand van de opgepakten. Het was niet eens zo heel druk!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:19 schreef NiGeLaToR het volgende:
Iemand iets meegekregen van het geweldige skifestijn gisteravond?
12 man opgepakt
Ik ben bang dat hij het over mij heeft..quote:Op zondag 11 maart 2007 20:48 schreef Snawr het volgende:
[..]
wut?
weet echt niet wat je bedoelt
en idd, klinkt niet echt tof =p
ok gelukkig, want als ik dingen doe die ik niet meer herinner ben ik bang. =pquote:Op maandag 12 maart 2007 13:43 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij het over mij heeft..
Ik heb bij hugo in de klas gezetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:15 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Zie maar.
Maar je gaat naar het feestje van de vader van hugo, en waarschijnlijk jou gevreesde afdelingsleider? klinkt wel grappig. wordt wel een 45+ party denk ik.
oh? en hoe heet gij? =pquote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik heb bij hugo in de klas gezeten.
Wow, dit is engquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:25 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
berightback zitten melle, tim enzo toch in?
Aah dankje.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:54 schreef Snawr het volgende:
-Ik ben Ruben-
en ik was er ook, alleen eerste deel.
moest volgende dag vroeg op richting A'dam
was wel tof!
Even serieus? Ben jij de neef van Robin, vet!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef thettes het volgende:
Berightback zit als het goed is m'n neefje Robin ook in
whehe =p.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:23 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Aah dankje.
Ik herkende je dat je wegging, ik heb je wel eens zien rondschoffelen op school volgens mij.
Jup, Thomas. Bij gebrek aan een Grootebroektopic post ik dus hier maar af en toe wat, hoewel ik ondertussen Amsterdammer benquote:Op maandag 19 maart 2007 23:01 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Even serieus? Ben jij de neef van Robin, vet!
klein wereldje zo.
vertelquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:08 schreef 2Mini het volgende:
Ik was afgelopen weekend nog in Hoorn
Euh.. bij de Wever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |