Het kan saaier..quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef ratbeard het volgende:
ik moet elke dag een kwartier wachten op dat saaie station van jullie![]()
Een van die slachtoffers was toch zo'n bokser die wel best eens in de sportbijlage van NHD stond? Mohammed Uysal ofzo?quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Het kan saaier..
iemand nog iets gehoord van de schietpartij voor het kroegie/coffeshop? Op het kerkplein..
Noorderling zeker? Vanuit de richting Enkhuizen en dan zonodig richting Alkmaar willen??quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:46 schreef ratbeard het volgende:
ik moet elke dag een kwartier wachten op dat saaie station van jullie![]()
ja ik hoorde de schoten toen ik op de rode steen stond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Het kan saaier..
iemand nog iets gehoord van de schietpartij voor het kroegie/coffeshop? Op het kerkplein..
quote:ik zei tegen m'n maatje "somebody's gonna die there"
en toen gingen we kijken en toen was het ook nog zo
Zijn er 2 dodenquote:Verdachten schietpartij Hoorn blijven vast
Gepubliceerd op 23 februari 2007, 17:30
Laatst bijgewerkt op 23 februari 2007, 17:35
HOORN -
De vier verdachten van de schietpartij op het Kerkplein in Hoorn blijven in ieder geval tot 8 maart vast zitten. Hen wordt poging tot moord of poging tot doodslag ten laste gelegd. Dat meldde het Openbaar Ministerie vrijdag.
De vier werden in de nacht van dinsdag op woensdag aangehouden, nadat op het Kerkplein twee broers waren neergeschoten. De beide mannen werden volgens getuigen door in totaal achttien kogels geraakt, een van hen zou ook nog met een mes in het gezicht zijn gestoken.
Politie en Justitie doen vrijwel geen mededelingen over de zaak 'in het belang van het onderzoek'. Verschillende andere bronnen melden dat er in totaal zes daders bij de geweldsuitbarsting waren betrokken. Een van de bronnen zegt dat twee personen die geschoten hebben nog op vrije voeten zijn. Justitie meldt dat meer aanhoudingen niet worden uitgesloten.
Ik ben er bijna altijd op dinsdag, behalve deze dinsdag.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:30 schreef jaguar het volgende:
[..]
ja ik hoorde de schoten toen ik op de rode steen stond.
ik zei tegen m'n maatje "somebody's gonna die there"
en toen gingen we kijken en toen was het ook nog zo
ne vanuit klein gehucht richting amsterdamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:12 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Noorderling zeker? Vanuit de richting Enkhuizen en dan zonodig richting Alkmaar willen??
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:37 schreef Snawr het volgende:
Boe, ik woon ook in Hoorn
*kuche*.. Hallo!
Kom je met de trein? Het is een beetje de gewoonte om mensen die voor het eerst komen meteen te beroven!quote:Op zondag 4 maart 2007 14:12 schreef sanni het volgende:
Deze maand moet ik ook even in Hoorn zijn. Is dat wa? of gewoon een boerenkar met trekker
en gekke accenten.![]()
niet heel Hoornquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:54 schreef denkjedat het volgende:
ik woon ong buiten hoorn : oosterblokker
dat is wel chill met de harmonie enzo maar opzich is hoorn een grote ghetto![]()
![]()
ja ok dat wel opzich is hoorn ook wel mooi maar op onze school enzo allemal (****) ( oscarromero)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:34 schreef Snawr het volgende:
[..]
niet heel Hoorn
kersenboogerd, risdam noord enzo wel =p
maar je hebt ook heus wel mooie buurten hoor
zit je op oscar?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:31 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ja ok dat wel opzich is hoorn ook wel mooi maar op onze school enzo allemal (****) ( oscarromero)
vertel eens welke klas zit jijquote:
brugkoterquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:33 schreef denkjedat het volgende:
[..]
vertel eens welke klas zit jij![]()
ik ben nog maar brugkotertje maar goed![]()
kzit meestal in de aula
haha ja brug koter mjah ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef Snawr het volgende:
[..]
brugkoter![]()
=p ik zit in 3 havo (blijven zitten![]()
)
H3D
Ton is inderdaad de bom, toffe kerel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:13 schreef denkjedat het volgende:
[..]
haha ja brug koter mjah ...kijk maar uit ik zit in sport klas ken je hebben
khad
kzit meestal in die onderbouw aula waar die congierges rondlopen
btw : die congierge ton die is de bom![]()
p.s. khad nog in een biologie lokaal op zo'n bord geschreven forum.fok.nl
mischien zie je het
![]()
BeRightback van fok zit ook op dit forumquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef Snawr het volgende:
[..]
brugkoter![]()
=p ik zit in 3 havo (blijven zitten![]()
)
H3D
kzal wel heel hard FOK! roepen kijken of iemand reageerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:58 schreef Snawr het volgende:
[..]
Ton is inderdaad de bom, toffe kerel.
maar ik kom nooit in bio lokaal mafkees, volgend jaar waarschijnlijk wel, als ik NG kies =p(profiel)
en ik zit ook nooit in onderbouw aula pff, bovenbouw aula, of ff ergens bij kantine/gang![]()
uhu ik ken kees, drummertje =p (ik ben trouwens niet groter ofzoquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
BeRightback van fok zit ook op dit forum
ZIt in HAVO 4.. kees heet hij.. mn neefje Sydney zit ook in Havo 4
Really? vet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Snawr het volgende:
[..]
uhu ik ken kees, drummertje =p (ik ben trouwens niet groter ofzo)
ik heb jullie wel keertje zien optreden, blokpop was dat.
en ik ga waarschijnlijk naar volgende concert van jullie =p
want me pa ging, vroeg of ik mee ging!
mwa, denk het niet =pquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Really? vet!
Klein wereldje zo![]()
Misschien ken ik je dan ook wel van gezicht.
Tja, Hoorn is dan ook een echte wereldstad...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Really? vet!
Klein wereldje zo![]()
Misschien ken ik je dan ook wel van gezicht.
pff ik ben patrick nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef denkjedat het volgende:
haha snawr ken je ook die rooie gozer die altijd met de congierges helpt enzo
p.s. ik zeg maar niks over hem straks ben jij het![]()
![]()
gtfoquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:28 schreef PAA-053 het volgende:
M'n papake komt daar vandaan, en mijn oma woont er nog. Ik vind het er altijd schokkend lelijk
uhm, ken ik jou?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:19 schreef BeRightBack het volgende:
Daar is ie hoor..
Teuntje, wat doe jij op fok?
Snawr, ken ik jou ook?
Ik woon in Zwaag net buiten Hoorn.
En Swaf is natuurlijk de place to be.
nee de naam is K(!)ees.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef Snawr het volgende:
[..]
uhm, ken ik jou?
ben je Cees(kees?:P) want dan ''ken'' ik je wel,
of ben je..broer van Liselot?
ik ben Ruben!
hehe, leuk muziek je btw op je myspace.quote:
aha duidelijke foto.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:33 schreef Snawr het volgende:
[..]
hehe, leuk muziek je btw op je myspace.
maare, ik zit ook op OR ennuh..mij ken je niet heb je wel keerje zien optreden.
http://fotoboek.fok.nl/user/xuanery
daar staat een..vage foto van mij(dat is fobo van mijn zus btw)
trouwens, jullie optreden is zaterdag?
ik kom dan waarschijnlijk ook. met mijn vader mee
ja inderdaad, ze had met Hugo ja =pquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:41 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
aha duidelijke foto.
Het volgende optreden is zaterdag ja, maar hoe komt je vader in godsnaam bij ons?
Je zus komt me ook wel bekend voor trouwens. (Hugo van der poel?)
Mooi hè Hoorn...![]()
Tim.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:43 schreef Snawr het volgende:
[..]
ja inderdaad, ze had met Hugo ja =p
maare, weet niet, vader heeft dat niet vertelt.
vorig jaar met blokpop heb ik jullie ook zien optreden trouwens, ik moest stiekem beetje kwijlen toen (teun? zanger.) Johnny B Goode ging spelen... =p
dat lied is te vet <3
hoop hetquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:46 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Tim.
JBG, Ja lekker nummer alleen wordt zooo vaak gespeeld.
We hebben nu ook eigen nummers. wie weet weer iets om te kwijlen.
Ach gewoon blijven oefenen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:47 schreef Snawr het volgende:
[..]
hoop het
ik speel zelf gitaar, ben wel meesterlijk slecht =p
speel net een jaar ofzo.
maar word vast niks![]()
alhoewel, zaterdag is ook feest van Gerard van de Poel, weet nou niet of.. naja zie welquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:55 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ach gewoon blijven oefenen.
En goede voorbeelden hebben.(Pete Townshend, Jimmy Page, Jimi Hendrix enz.)
Nu hebben we het topic wel weer genoeg van het onderwerp afgehaald.
we spreken elkaar zaterdag wel.![]()
Zie maar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Snawr het volgende:
[..]
alhoewel, zaterdag is ook feest van Gerard van de Poel, weet nou niet of.. naja zie wel
misschien tot zaterdag dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |