Goed nummer.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:24 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Pap en Pudding: "Ik ben zo blij blij dak in Oss geboren zij, wat een Ossenaar het kei veul perspectief!" [afbeelding]
Jawel. Die van mij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Aurelianus het volgende:
Tot een eeuw geleden ongeveer heette Oss volgens mij nog Ossch. En in de middeleeuwen 'Osne'. Over de oorsprong van de naam heb ik verscheidene verklaringen gelezen, maar geen enkele is volgens mij algemeen geaccepeteerd.
Bron?quote:
In Oss is er ook nieuwbouw om in te wonen, hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben blij dat ik weer weg ben uit Oss, eerlijk gezegd.
Ik vind het geen toffe stad, waarschijnlijk ook omdat de jaren die ik er heb gewoond niet leuk waren. Niet dat Oss daar wat aan kan doen, maar er kleven gewoon foute herinneringen aan die plaats.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:32 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
In Oss is er ook nieuwbouw om in te wonen, hoor.
Oss is een fijne stad..Alleen het is een tijd geleden dat ik daar gewinkeld hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik vind het geen toffe stad, waarschijnlijk ook omdat de jaren die ik er heb gewoond niet leuk waren. Niet dat Oss daar wat aan kan doen, maar er kleven gewoon foute herinneringen aan die plaats.
Je zult er ongetwijfeld mensen hebben met een homoseksuele geaardheid. En je hebt Station Oss West zeker nog nooit gezien? Die is toch wel een stuk fraaier dan dat onding nabij het centrum (die volgens mij in de toekomst omgebouwd gaat worden).quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:41 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Oss voor homofielen, en saai, en een lelijk station hebben.
Station Oss West is niets meer dan een platformpje. De hokjes waar je kunt wachten zijn al minimaal zes jaar op slot, zodat je in weer in wind naar de altijd vertraagde trein kunt staren. En mijn fiets is er minimaal 5 keer vernield.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld mensen hebben met een homoseksuele geaardheid. En je hebt Station Oss West zeker nog nooit gezien? Die is toch wel een stuk fraaier dan dat onding nabij het centrum (die volgens mij in de toekomst omgebouwd gaat worden).
Butje.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:05 schreef Mark het volgende:
* Mark is geboren en getogen in Oss
En deze link mag eigenlijk niet ontbreken in de OP:
www.butjedereus.nl
Precies, vroeger ging ik met mijn moeder vaak naar de markt in Oss en na afloop kreeg ik dan een ijsje van het Juffertje, heerlijk. Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Kennen jullie (echte Ossenaren)het Juffertje daar kan je lekkere ijs kopen![]()
Ik zelf kom niet uit Oss, maar woon er niet ver vandaan ..(maar dat terzijde)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:40 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Precies, vroeger ging ik met mijn moeder vaak naar de markt in Oss en na afloop kreeg ik dan een ijsje van het Juffertje, heerlijk. Bestaat dat nog?
En het lag ook nog eens praktisch tegenover mijn middelbare school.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:33 schreef Mark het volgende:
Hmm, da's Hollands ijs. Venezia was toch meer een traktatie
TBL?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En het lag ook nog eens praktisch tegenover mijn middelbare school.
Zekers. Toch wel één van de mooiere dingen van die school: je zat praktisch in het midden van het centrum. Jij zit/zat er ook?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |