Wordt tijd dat je weer 's langs komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Nu ik een paar jaar in Almere woon is mijn mening behoorlijk veranderd(was hetzelfde als jij hierboven zegt
)
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk.quote:
Nou dan ben je toch klaar ?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Vetjes, daar heb ik om de hoek gewoond, dat was echt tof! Onbetaalbaar ook voornamelijk..
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Helaas is dat wel vaker zo tijdens de kermisquote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:34 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nou dan ben je toch klaar ?winkelcentrum is het belangrijkste
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:04 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..].
Mss zit er hier wel ergens een leuk park, kroeg, buurtcentrum waar ze zowaar iets organiseren, mooie dingen, dat soort shizzle.
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...quote:
Dan is dat misschien de reden dat we Marco Borsato met z'n zoontje op de kermis zagen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:37 schreef devv05 het volgende:
Die kermis treft het wel met 2 weken alleen maar regen
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef Spykie05 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Daalmeer is echt k*t...
Erg lang ook gewoont, toen naar Oudorp wat 10x beter is, nu in het centrum wat weer 10x beter is en straks naar Australie wat weer 10x beter is.. gaat lekker
's Avonds, als het donker is, niet alleen het Geestmerambacht bezoeken, want daar kunnen wel eens engerds rondlopenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 12:33 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Ben nu net naar Daalmeer verhuisd, iemand die me iets kan vertellen over deze wijk? Weet er niks van, maar het winkelcentrum heb ik al gevonden..
Heb je het nieuws gevolgd zeg maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dat is toch die snackbar aan de Kennemerstraatweg, naast de Hout?
Ja, er is gister een kerel met z'n auto het terras van de snackbar opgereden ofzo?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:59 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heb je het nieuws gevolgd zeg maar![]()
Oudorp is best wel relaxed, heb een tijd in de polder gewoond, en er woont nog familie van me in Oudorp zelf.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vind 't anders best saai hier in Oudorp, maar Daalmeer is inderdaad ook niet zo super.
Ongeval bij de snackbar, verder was er niks voor de brandweer gistermiddagquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:57 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Wat was er gistermiddag loos? Liep van het stadskantoor over de kermis naar de Noorderkade en de bezoekers werden zowat kapot gereden door twee brandweerwagens. Wurmden zich gewoon over de stoep die lui!
vroeger was het altijd knokken geblazen met gasten uit het rooie dorp... heb nooit 1 klap uit durven delenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:05 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Oudorp is best wel relaxed, heb een tijd in de polder gewoond, en er woont nog familie van me in Oudorp zelf.
Nu woon ik in t oude Rooie dorp, en jemig wat een verschil met vroeger is het hierVroeger wilde ik er bij wijze van spreken niet dood gevonden worden, maar het is erg ten goede veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |