problemen gehad?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef Biancavia het volgende:
Vooral snèl doorslikken.
Idd, niet helemaal aan gaan proeven.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef Biancavia het volgende:
Vooral snèl doorslikken.
Deze ff vastleggen. Hopelijk als Nouk mijn AT weer eens doorspit, dat ze dit ook leest.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
Tips om te slikken? Gewoon, net zoals je smoothies doorslikt. Lekker..
Elders in dit forum staan tips om je sperma beter te laten smaken, ik ga ff op zoek naar dat topic.
Ik is de hem/hijquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef badlittlegirl het volgende:
niet in paniek raken en vooral je mond eromheen houden... als je denkt dat hij klaar is en er komt toch nog een restje uit dan zit je hele gezicht vol.
en als het nou echt erg ranzig smaakt.. een restje in je mond laten zitten en hem een innige kus geven... weet hij ook gelijk hoe ranzig het smaakt
Gelukkig roken wij nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:22 schreef Syytön het volgende:
[..]
Idd, niet helemaal aan gaan proeven.
Volgens mij heeft het pas nut om echt voor langere tijd, dus door je hele levenstijl aan te passen, om de kwaliteit van je sperma qua smaak te verbeteren. Maar anyway, laat die peuken maar liggen en eet de fruitmand leeg. Maar tja, echt een delicatesse wordt sperma toch nooit.
sorry, was ook meer aan haar gericht... voor jou misschien een waarschuwingquote:
Wauw, zo verassend ook. Als jullie seks willen pakken jullie beiden meteen de agenda erbij en gaan jullie druk plannen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef sweboy het volgende:
Mijn vriendin wil binnenkort proberen mijn sperma te slikken (pijpen en komen in haar mond).
Agenda van swegirlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Wauw, zo verassend ook. Als jullie seks willen pakken jullie beiden meteen de agenda erbij en gaan jullie druk plannen?
In Zweden... en ze heeft nog nooit geslikt zegt zequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:21 schreef sweboy het volgende:
Het is niet dat we het plannen, maar ze vertelde dat ze het wel eens wil proberen (zij woont in zweden , ik in nederland, dus zijn we maar 1 week per maand bij elkaar.) En daarom praten we wel over verschillende dingen die we willen proberen
Whehequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Agenda van swegirl
Vrijdag 23 juni 2006
21.20 - 21.40 sweboy pijpen & sperma slikken
Man, al bats je het vol in d'r neusgat. Daar kijkt een Zweedse meid echt niet van op...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef slashyou het volgende:
Geef wel even aan wanneer je komt dan kan ze dat ook inplannen. Anders kan het zijn dat je je sperma zo in haar luchtpijp schiet.
Lig je als kerel niet zo heel erg wakker van imoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef slashyou het volgende:
Geef wel even aan wanneer je komt dan kan ze dat ook inplannen. Anders kan het zijn dat je je sperma zo in haar luchtpijp schiet.
Klopt, ik zat verkeerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Man, al bats je het vol in d'r neusgat. Daar kijkt een Zweedse meid echt niet van op...
Jij kent mijn vriendin nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
In Zweden... en ze heeft nog nooit geslikt zegt ze... Zodra de meisjes in Zweden 13 jaar oud zijn kunnen ze al meer zaad verwerken dan een een vrouw van 30 hier in Nederland dat kan.
Wel als ze je zojuist geloosde zaad weer over jouw heen kokhalstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Lig je als kerel niet zo heel erg wakker van imo![]()
Wel de Zweedse vrouwenquote:
Nou ik weet iig wel dat ze Zweeds is, ondanks het feit dat je 1000 km bij d'r vandaan zit, naait zij je namelijk nog...quote:
Of jij kent dr zelf niet natuurlijk...quote:
Dan zit ze de rest van dr leven in een rolstoel ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wel als ze je zojuist geloosde zaad weer over jouw heen kokhalst
Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef slashyou het volgende:
[..]
Wel als ze je zojuist geloosde zaad weer over jouw heen kokhalst
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan zit ze de rest van dr leven in een rolstoel ook![]()
Wat ik weg geef, mag je houdenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef sweboy het volgende:
[..]
Dus jij walgt van je vriendin als ze net geslikt heeft?
Kosten delen, retourtje met Ryanair voor 40 euro, vriendin aan de andere kant van het land is duurderquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef menininha het volgende:
hoe de fuck kom jij aan een vriendin in zweden en vind je het goed elke keer zo veel geld uit tegeven om dr een weekje te zien?
Ik vind mijn vriendin anders ook verdomd aantrekkelijk als ik net weet dat ze heeft lopen schijten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef sweboy het volgende:
[..]
Dus jij walgt van je vriendin als ze net geslikt heeft?
en deel 1 van mn vraag.. hoe kom je eraan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
Kosten delen, retourtje met Ryanair voor 40 euro, vriendin aan de andere kant van het land is duurder
Alleen zie je die dan vakerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef sweboy het volgende:
[..]
Kosten delen, retourtje met Ryanair voor 40 euro, vriendin aan de andere kant van het land is duurder
Vrouwen poepen nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind mijn vriendin anders ook verdomd aantrekkelijk als ik net weet dat ze heeft lopen schijten.
tsss..quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef sweboy het volgende:
Mijn vriendin wil binnenkort proberen mijn sperma te slikken (pijpen en komen in haar mond).
Zijn er nog tips die jullie kunnen geven? in de zin van, wat wel en wat niet eten voortijd voor de smaak?
Wat is lekker? Sperma of smoothies?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:23 schreef Insomaniac het volgende:
Tips om te slikken? Gewoon, net zoals je smoothies doorslikt. Lekker..
Zeg jij het maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wat is lekker? Sperma of smoothies?
Jij slikt regelmatig?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:45 schreef Vivi het volgende:
[..]Get a life zeg......Alsof dat zo bijzonder is.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:43 schreef sweboy het volgende:
MSN, samen naar concert in duitsland nadat we erg lang vrienden waren
Kun je om lachen maar hij houdt er wel mooi een zaadslikpopje aan over.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |