ach het blijft de enigste plaats waar je wilt wezen in deze omgeving!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Op de foto lijkt Meppel heel wat![]()
De Berggierslanden wordt nog groter he? Er komt nog een heel stuk bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je bedoelt de Berggierslanden? Of is er nog meer uitbouw ergens gekomen?
Klopt, maar het wordt niet heel groot hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef Pleun het volgende:
[..]
De Berggierslanden wordt nog groter he? Er komt nog een heel stuk bij.
Verspreid over de komende 25 jaar, in fasen van 6-7 jaar. De fases krijgen ook weer elk een aparte stijl.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef Pleun het volgende:
Wow! Dat wist ik helemaal niet joh! Wanneer willen ze dat gaan doen?
Ja dat klopt, de zone wordt niet heel groot. Maar een nobel initiatief is het wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef achterhetspoor het volgende:
Een ecologische verbindingszone kunnen ze het al noemen als het 250 meter breed is ofzo. Maar richting Nijeveen gaat er ook wel gebouwd worden hoor. Daar heeft de gemeente meer grond in handen dus zal er ook wel wat dichter gebouwd worden.
Dat zeker, dat zeker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de zone wordt niet heel groot. Maar een nobel initiatief is het wel.
Ik zou het niet weten, meestal wordt dat gerunt door vrijwillegers, dus ik zou het niet weten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:08 schreef Pleun het volgende:
Is trouwens zaterdag de kringloopwinkel open?
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:08 schreef Pleun het volgende:
Is trouwens zaterdag de kringloopwinkel open?
Zwolle heeft er 3 kun je altijd daar nog heen gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.
Tot het eind van het jaar blijft het open.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.
Ken jij Invaine (o.i.d?)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zwolle heeft er 3 kun je altijd daar nog heen gaan
Tuurlijk kent hij die.quote:
Ze zijn wel aardig, alleen de muziek is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk kent hij die.
Kutband.
Alleen marcel is tof.
Daar heb ik bier mee gedronken gister.quote:
Houd je klep danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:45 schreef dazzled het volgende:
ik heb hier weer verder weinig aan toe te voegen...
Ik ben er niet blij mee dat ie dichtgaat. Pasgeleden heb ik er voor 7,50 een grenen salontafel weggehaald. Afgeschuurd en opgeschilderd en nu heb ik een geweldige tafel die niemand anders heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot het eind van het jaar blijft het open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |