quote:
Supertollquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef cerror het volgende:
Ah, meppelers!
Zo je hebt niets teveel gezegd over hoe dicht je bij de pabo woont. Dat lijkt me nou nog eens echt relaxt, zo dicht bij je studie wonen.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef cerror het volgende:
Ah, meppelers!
Waar zit de wold aa?quote:
Oooh dat kutstroompje.quote:
Wat lief!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:53 schreef Djep het volgende:
[..]
![]()
welterusten, Meppel
dat zegt mijn vader altijd 'savonds als hij de voordeur op slot doet!
Welk nummerquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb er gewoont
Wat een reclamequote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef _mimic het volgende:
Wat gewellig, dit topic
En the Girls komen misschien op DMD ja! Ik heb het een en ander contact met de organisatie via een paar klanten van me (Spijkerman verhuurbedrijf)..
Even afwachten dus!
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:58 schreef _mimic het volgende:
Wat gewellig, dit topic
En the Girls komen misschien op DMD ja! Ik heb het een en ander contact met de organisatie via een paar klanten van me (Spijkerman verhuurbedrijf)..
Even afwachten dus!
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?
Ik gok op donderdagquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Op welke dag zouden ze dan moeten komen?
Nee dat klopt,quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:01 schreef _mimic het volgende:
[..]
Reclame? Nee hoor, ik zeg niet dat ik een webdesign/hosting bedrijf heb.. toch?
Ja dat bedoelde ik dus; welk thema denk je dat het beste is. Ik vind het zelf nogal specifieke thema's namelijk en als The Girls lijken op andere bands waarin ze met het artikel vergeleken worden, kan ik geen link leggen naar een van de DMD's.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.
Is dat in die flat, of niet?quote:
http://www.the-girls.nl bedoel je?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee dat klopt,
Opzich wel reclame voor 'The Girls'![]()
Dat dacht ik zelf ook al. Schieves is altijd anders dan de rest van DMD, de kans is dus groot dat het daar gaat gebeuren, dacht je niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus; welk thema denk je dat het beste is. Ik vind het zelf nogal specifieke thema's namelijk en als The Girls lijken op andere bands waarin ze met het artikel vergeleken worden, kan ik geen link leggen naar een van de DMD's.
Tja je zal het toch eerder via Harry zelf moeten regelen dan denk ik. Spijkerman heeft met de bands niet zoveel te makenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:00 schreef _mimic het volgende:
[..]
Ligt aan het thema, en de locatie. Bij schieves zal de beste locatie zijn in mijn ogen.
Haha weet ik veel. Ik woon hier pas een jaar, zo goed ken ik de dagen niet. Maar als dat altijd wat afwijkt dan lijkt het me inderdaad prima. Keep us posted.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook al. Schieves is altijd anders dan de rest van DMD, de kans is dus groot dat het daar gaat gebeuren, dacht je niet?
Ze gaan het slopen in januariquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar is ook al 14 jaar geleden dat ik daar heb gewoont hoor
Dat was misschien wel mn huisgenoot, die komt net thuisquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Djep het volgende:
Was dat een Fok!ker die me net voorbij fietste?![]()
Nu echt welterusten, Meppel, ik hoorde de meppeler toren al twaalf slaan.
Weltrustenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Djep het volgende:
Was dat een Fok!ker die me net voorbij fietste?![]()
Nu echt welterusten, Meppel, ik hoorde de meppeler toren al twaalf slaan.
Komt vast wel wat moois voor in de plaatsquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze gaan het slopen in januari.
Waarschijnlijk wel ja. Heb jij goed contact met harry? anders knal ik er zelf ff langs..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Tja je zal het toch eerder via Harry zelf moeten regelen dan denk ik. Spijkerman heeft met de bands niet zoveel te maken.
Neuh lang geleden dat ik daar ben geweest. Ben niet zo veel in Meppel meer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef _mimic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Heb jij goed contact met harry? anders knal ik er zelf ff langs..
Ok, dat wordt eigen initiatief dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Neuh lang geleden dat ik daar ben geweest. Ben niet zo veel in Meppel meer.
Ja ik heb een OV, maar als ik via zwolle ga dan doe ik er een half uur langer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef thatsme het volgende:
[..]
als je OV hebt en alles op tijd rijd kan je ook via zwolle!!![]()
Ezinge schopt kontquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je druft niet gewoon Ezinge te zeggen
Nee ik heb geen boers accent of what so ever. Dat is passéquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of moet ik skupt zeggen?
* Berkery is import-meppeler
Nee ik ga weg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ben je 12 uur vrij?
Ga je ff mee de stad in ?
Hoi Kittyquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -babydoll- het volgende:
*zwaai
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Die Meppelers lopen weer lekker bij elkaar te lurken in het fotoboek
Dat heb ik een paar weken geleden al gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Die Meppelers lopen weer lekker bij elkaar te lurken in het fotoboek
Wanneer ga je er 1 aanmaken ??quote:Op 22-06-2006 14:01 schreef Djep
Hoi! Ik heb geen fobo dus je kunt ook niet bij me kijken. Maar ik kon t niet laten om die van jou te checken...![]()
Hmm dat moet ik binnenkort maar s doen...Als niet iedereen gaat lopen baggeren!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wanneer ga je er 1 aanmaken ??
ik denk, zet hem ff hier neer, misschien reageerd hij wel
Spammen in een fotoboek?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Djep het volgende:
[..]
Hmm dat moet ik binnenkort maar s doen...Als niet iedereen gaat lopen baggeren!
Enneh...ik ben een zij....
niet iedereen, maar ook geen enkelen!!
Jawel hoor, maar het gaat zo moeilijk als je d'r geen hebtquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Djep het volgende:
Aha, nu begrijp ik het!
Enneh, durf jij niet te spammen in een fotoboek??![]()
Misschien wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk voor in de OP?
Je kan 'm in ieder geval opengooien voor reacties.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Bij jou misschien. Ik moet wikken en wegen![]()
Meppel is alweer groter geworden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
Ja, koophuizen, dat kan ik me niet veroorloven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Komt vast wel wat moois voor in de plaats
Op de foto lijkt Meppel heel watquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
ach het blijft de enigste plaats waar je wilt wezen in deze omgeving!quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:56 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Op de foto lijkt Meppel heel wat![]()
De Berggierslanden wordt nog groter he? Er komt nog een heel stuk bij.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:34 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Je bedoelt de Berggierslanden? Of is er nog meer uitbouw ergens gekomen?
Klopt, maar het wordt niet heel groot hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:30 schreef Pleun het volgende:
[..]
De Berggierslanden wordt nog groter he? Er komt nog een heel stuk bij.
Verspreid over de komende 25 jaar, in fasen van 6-7 jaar. De fases krijgen ook weer elk een aparte stijl.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:27 schreef Pleun het volgende:
Wow! Dat wist ik helemaal niet joh! Wanneer willen ze dat gaan doen?
Ja dat klopt, de zone wordt niet heel groot. Maar een nobel initiatief is het wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef achterhetspoor het volgende:
Een ecologische verbindingszone kunnen ze het al noemen als het 250 meter breed is ofzo. Maar richting Nijeveen gaat er ook wel gebouwd worden hoor. Daar heeft de gemeente meer grond in handen dus zal er ook wel wat dichter gebouwd worden.
Dat zeker, dat zeker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat klopt, de zone wordt niet heel groot. Maar een nobel initiatief is het wel.
Ik zou het niet weten, meestal wordt dat gerunt door vrijwillegers, dus ik zou het niet weten!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:08 schreef Pleun het volgende:
Is trouwens zaterdag de kringloopwinkel open?
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:08 schreef Pleun het volgende:
Is trouwens zaterdag de kringloopwinkel open?
Zwolle heeft er 3 kun je altijd daar nog heen gaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.
Tot het eind van het jaar blijft het open.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Die gaat dicht, te weinig vrijwilligers.
Ken jij Invaine (o.i.d?)quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Zwolle heeft er 3 kun je altijd daar nog heen gaan
Tuurlijk kent hij die.quote:
Ze zijn wel aardig, alleen de muziek is niet zo mooi!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk kent hij die.
Kutband.
Alleen marcel is tof.
Daar heb ik bier mee gedronken gister.quote:
Houd je klep danquote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:45 schreef dazzled het volgende:
ik heb hier weer verder weinig aan toe te voegen...
Ik ben er niet blij mee dat ie dichtgaat. Pasgeleden heb ik er voor 7,50 een grenen salontafel weggehaald. Afgeschuurd en opgeschilderd en nu heb ik een geweldige tafel die niemand anders heeft.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot het eind van het jaar blijft het open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |