Hoi Kittyquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:46 schreef -babydoll- het volgende:
*zwaai
quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Die Meppelers lopen weer lekker bij elkaar te lurken in het fotoboek
Dat heb ik een paar weken geleden al gedaanquote:Op donderdag 22 juni 2006 13:59 schreef guitarist.nl het volgende:
Die Meppelers lopen weer lekker bij elkaar te lurken in het fotoboek
Wanneer ga je er 1 aanmaken ??quote:Op 22-06-2006 14:01 schreef Djep
Hoi! Ik heb geen fobo dus je kunt ook niet bij me kijken. Maar ik kon t niet laten om die van jou te checken...![]()
Hmm dat moet ik binnenkort maar s doen...Als niet iedereen gaat lopen baggeren!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Wanneer ga je er 1 aanmaken ??
ik denk, zet hem ff hier neer, misschien reageerd hij wel
Spammen in een fotoboek?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:06 schreef Djep het volgende:
[..]
Hmm dat moet ik binnenkort maar s doen...Als niet iedereen gaat lopen baggeren!
Enneh...ik ben een zij....
niet iedereen, maar ook geen enkelen!!
Jawel hoor, maar het gaat zo moeilijk als je d'r geen hebtquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:17 schreef Djep het volgende:
Aha, nu begrijp ik het!
Enneh, durf jij niet te spammen in een fotoboek??![]()
Misschien wel.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
Misschien leuk voor in de OP?
Je kan 'm in ieder geval opengooien voor reacties.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:09 schreef Djep het volgende:
[..]
Bij jou misschien. Ik moet wikken en wegen![]()
Meppel is alweer groter geworden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
Ja, koophuizen, dat kan ik me niet veroorloven.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Komt vast wel wat moois voor in de plaats
Op de foto lijkt Meppel heel watquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:52 schreef thatsme het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |