Haha weet ik veel. Ik woon hier pas een jaar, zo goed ken ik de dagen niet. Maar als dat altijd wat afwijkt dan lijkt het me inderdaad prima. Keep us posted.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef _mimic het volgende:
[..]
Dat dacht ik zelf ook al. Schieves is altijd anders dan de rest van DMD, de kans is dus groot dat het daar gaat gebeuren, dacht je niet?
Ze gaan het slopen in januariquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja, maar is ook al 14 jaar geleden dat ik daar heb gewoont hoor
Dat was misschien wel mn huisgenoot, die komt net thuisquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Djep het volgende:
Was dat een Fok!ker die me net voorbij fietste?![]()
Nu echt welterusten, Meppel, ik hoorde de meppeler toren al twaalf slaan.
Weltrustenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef Djep het volgende:
Was dat een Fok!ker die me net voorbij fietste?![]()
Nu echt welterusten, Meppel, ik hoorde de meppeler toren al twaalf slaan.
Komt vast wel wat moois voor in de plaatsquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze gaan het slopen in januari.
Waarschijnlijk wel ja. Heb jij goed contact met harry? anders knal ik er zelf ff langs..quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:05 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Tja je zal het toch eerder via Harry zelf moeten regelen dan denk ik. Spijkerman heeft met de bands niet zoveel te maken.
Neuh lang geleden dat ik daar ben geweest. Ben niet zo veel in Meppel meer.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef _mimic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Heb jij goed contact met harry? anders knal ik er zelf ff langs..
Ok, dat wordt eigen initiatief dusquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:15 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Neuh lang geleden dat ik daar ben geweest. Ben niet zo veel in Meppel meer.
Ja ik heb een OV, maar als ik via zwolle ga dan doe ik er een half uur langer over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:40 schreef thatsme het volgende:
[..]
als je OV hebt en alles op tijd rijd kan je ook via zwolle!!![]()
Ezinge schopt kontquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je druft niet gewoon Ezinge te zeggen
Nee ik heb geen boers accent of what so ever. Dat is passéquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Of moet ik skupt zeggen?
* Berkery is import-meppeler
Nee ik ga weg.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:56 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ben je 12 uur vrij?
Ga je ff mee de stad in ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |