morgen ff uitzoeken wat dat is...quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:59 schreef PICHT het volgende:
[..]
Baat bij een raised aerobed? Of althans een kloon ervan. Moet je wel electriciteit hebben.
Je hebt banketbakkerij Amoureus op de Hoofdstraat, daar verkopen ze ook bonbons. Ik ben geen kenner maar ik vond ze lekker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:12 schreef thatsme het volgende:
zit er ook ergens een lekkere bonbon winkel in meppel eigelijk?
Bij de PABO.quote:
Joontjes is die op het industrieterein toch ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:40 schreef Pleun het volgende:
Weet iemand ff snel wat benzine bij Joontjes eigenlijk kost?
Ik zag het, fietste er langs met mijn dames. Buikschuivenquote:
Die orginele aerobed hoeft meer eenmalig, maar het is wel handig om stroom bij de hand te hebben..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:09 schreef Djep het volgende:
PICHT:
Dat bedje van je hoeft maar eenmalig aan de stroom? of continue? Het klinkt wel heel goed!
Graag gedaan! Ze hebben bij de Xenos trouwens van dat spul dat zichzelf opblaast enzo, ruimtebesparend op en top!quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef Djep het volgende:
Ja goed, dat zal ik s even doen vanmiddag. In ieder geval bedankt voor je aanbod!!
Nog mensen zien rugby'en gisterquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:24 schreef Djep het volgende:
sven, hoe is t nou????
Bijzonder!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:29 schreef dazzled het volgende:
haha,, nou fijn, ik tank vaak bij de konmas in hoogeveen...
voordeel van motor he,, ik rij superzuinig,!
ik ga zo na het ziekenhuis waar me zus bevallen is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |