Poging 2
Achterhoek!-
Wat nou Achterhoek?Ja Achterhoek! Je weet wel, dat gedeelte daar in Gelderland? Met de meest kleine plaatsjes?-
Oh heb je toevallig een plaatje??Ik zal er ff ééntje laten zien
bron-
Oooooh, dat boerending? Waar iedereen met zo'n belachelijk accent praat?Ja, dat boerending ja!
Maare, onthoudt, niet iedereen praat met dat 'belachelijke' accent zoals je dat noemt! -
Ja wat is daar mee? Waarom moet daar een topic op FOK! overkomen?Nou, gewoon, het is er gezellig!-
In dat Boerending?Ja, in dat Boerending ja!-
Bewijs maar dat het er gezellig is!Doen we!Welke (grote) plaatsen horen erbij?Ik noem een: Winterswijk (en buurtschappen), Doetinchem, Aalten, Bredevoort, Eibergen, Varseveld, Gaanderen, Groenlo en dan nog wat meer kleine plaatjes
Is er ook wat leuks te beleven dan?Ja hoor uiteraard
![]()
Ik noem een
Radstake ,
Disco Woold ![]()
, City Lido,
Achterhoek Arena ,
NachtprachtHeb je ook nog foto's ofzo van dat 'Oh zo geweldige' Achterhoek?Ook dat heb ik ja
![]()
bron
bronen zie:
hierIs er trouwens voor die 'oudjes' van FOK! die in de Achterhoek wonen ook wat leuks te doen? Of als er andere 'oudjes' zijn die er heen willen?Ja ook
www.deachterhoek.nlwww.achterhoektoerisme.nlwww.vvvwinterswijk.nlLinks naar Steden-topics in de Achterhoek op FOK!Wervelend WarnsveldAalten!Tevreden?
Ja bijna, wonen er toevallig ook nog mensen van FOK!
Of hebben die geen internet daaro?We hebben óók hier internet hoor! Zó erg lopen we nu ook niet achter
![]()
Mensen die én in de Achterhoek wonen, én op FOK! zitten:
* _XBox_Master_ (Aalten)
* Bolletje_25 (Aalten)
* Mainport (Winterswijk)
* -Marlii- (Winterswijk)
* Oma Tonks
![]()
en de opa
* Weebl (Aalten)
* L4mpje (Aalten)
* Pascalheister (Silvolde)
* Tiemie ( Ulft)
* Cultheld (groene Hart van de Achterhoek)
* CasB (part-time Achterhoeker)
* Heatseeker (Ulft/Silvolde)
* Lov1 (Aalten)
* _superboer_ (Laag Keppel)
* Geerd (Lochem)
* en voor zover je er niet tussenstaat, meld je!
Ex-Achterhoekers
* XcUZ_Me (ex-Warnsveld, nu Rotterdam)
* Jojogirl (geboren in Groenlo)
* Biobak ( geboren in 's Heerenberg)
* AnneVi (geboren in Steenderen)
* nectarientje (Heelweg)
OP © -Marlii
[ Bericht 2% gewijzigd door Misstique op 05-07-2006 10:50:33 ]