Nee hoor, liever antiek dan modernquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik vind menig treinstation smeriger. die van Haarlem heeft wel wat,omdat het allemaal zo antiek lijkt. als jij het liever hyper modern ziet snap ik wat je bedoelt.
ik ben bang dat ik niet weet welk grijze perron je bedoelt. is dat er allang of ga ik gewoon te weinig met de trein?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:57 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Nee hoor, liever antiek dan modern
Maar dat aangebouwde grijze perron is echt afschuwelijk lelijk en vloekt verschrikkelijk bij de rest...
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die die Burger King in het station een aanfluiting vind?
Smullers was ook waardeloos. Gelukkig kun je in de hoofdtunnel heerlijke kebab eten in een van de weinige van dergelijke zaken die er schoon uitzietquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee
Het had beter een gewoon klein snackbarretje kunnen blijven
Die Döner kalf is echt heerlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
Smullers was ook waardeloos. Gelukkig kun je in de hoofdtunnel heerlijke kebab eten in een van de weinige van dergelijke zaken die er schoon uitziet
Die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef Douwe het volgende:
Spoor 8, waar de Intercity naar Amsterdam altijd staad. Zo erg is dat toch ook weer niet?
het stinkt alleen wel daarro. miss is het wel dat ik gewoon niet van kebab houd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Smullers was ook waardeloos. Gelukkig kun je in de hoofdtunnel heerlijke kebab eten in een van de weinige van dergelijke zaken die er schoon uitziet
Is dit trouwens ook niet de kleinste BK van Nederland?
Velserbroek meldt... Wel in Haarlem geboren, mag dat ook?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:27 schreef Rewimo het volgende:
*Kleverpark meldt*
Eensch.quote:
Lotgenootje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Velserbroek meldt... Wel in Haarlem geboren, mag dat ook?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:01 schreef Douwe het volgende:
Spoor 8, waar de Intercity naar Amsterdam Maastricht altijd staad. Zo erg is dat toch ook weer niet?
En nog één! Maar in de praktijk gebruik ik Velserbroek net als bijna alle anderen. Om er te slapen dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Velserbroek meldt... Wel in Haarlem geboren, mag dat ook?![]()
Ach, Hotel Mama staat er, hè?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:17 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
En nog één! Maar in de praktijk gebruik ik Velserbroek net als bijna alle anderen. Om er te slapen dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |