abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39981752
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Zojuist maar weer ns mn 2xperweekse scheerbeurt gedaan, deze keer met n fotootje ter illustratie:

[afbeelding]

[tondeuse op standje nul, trouwens... ]
Not bad.
  woensdag 19 juli 2006 @ 17:42:26 #127
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_39981812
nu na 3 maanden weer naar de kapper gegaan en nu weer een mm of 9 na het kaal gehad te hebben
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_39983434
ben ook vanmiddag net geweest het is ver van kaal maar wel flink opgeschoren
  woensdag 19 juli 2006 @ 19:04:02 #129
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39984069
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 17:40 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Not bad.
thanks!
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_39984585
thanks!

wat bedoel presies
  donderdag 20 juli 2006 @ 00:49:48 #131
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_39996147
die thanks was voor Isegrim bedoeld...
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_40003229
ik laat het eerst zo korter ga ik ff niet
pi_40277365
wat een stilte..we laten toch niet stiekem onze haren groeien he...zeker niet bij dit soort temparturen
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:35:12 #134
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_40277418
Hier tiert het alweer 4,5 week welig
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_40277550
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hier tiert het alweer 4,5 week welig
zonde...verder dan max. 2 dagen haalt 't hier niet hoor
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 28 juli 2006 @ 17:44:45 #136
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40277628
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
wat een stilte..we laten toch niet stiekem onze haren groeien he...zeker niet bij dit soort temparturen
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40278028
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef elcastel het volgende:

[..]

Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.
Kijk met jou kan ik praten... voelt weer veel beter natuurlijk !
Gelukkig zonder haar
pi_40336776
3 weken geleden gedaan op standje 3 en vanmiddag weer bijgeschoren op standje 3.
  maandag 31 juli 2006 @ 15:04:31 #139
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_40353355
Dat noemen we in dit topic 'lang haar'.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_40455418
Ook hier een kaal koppie. Wel noodgedwongen helaas.. (chemo) Had lang haar tot mijn middel. Gek genoeg valt het me niet heel erg tegen, alleen mijn hoofdhuid is zo wit, terwijl mijn gezicht van de zon al een lekker kleurtje had!! Niet echt fashionable Dus maar met petjes en buffs aan de slag!
live life
pi_40455753
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Tharalom het volgende:
Ook hier een kaal koppie. Wel noodgedwongen helaas.. (chemo) Had lang haar tot mijn middel. Gek genoeg valt het me niet heel erg tegen, alleen mijn hoofdhuid is zo wit, terwijl mijn gezicht van de zon al een lekker kleurtje had!! Niet echt fashionable Dus maar met petjes en buffs aan de slag!
Vriend van me had dat ook (teelbalkanker), eerst wat emontioneel vanwege het feit dat je het echt gaat zien dat je 'ziek' bent. Maar het stond hem prima, hij had het geluk dat er snel wat zon overheen ging en die kleur trok toch vrij snel bij. Enorme sterkte met je chemokuur.
pi_40455991
Thanx!
Tja, als het niet je eigen keus is, is het geen pretje. En voor jongens misschien nog ietsje makkelijker te accepteren dan voor meiden. Maar goed, we maken er wat van. Tis wel vrij uniek en stoer voor een meisje. Wel moet ik erbij zeggen dat ik het uitvallen van mijn haar vele malen erger vond dan het kaal zijn an sich.
En zodra mijn haar straks weer en centimeter of zeven is laat ik er hele dunne dreads inzetten, maar daarvoor moet ik wel naar een ander topic hè
live life
pi_40456068
Ik realiseerde me later pas (even in je historie geneusd) dat je een vrouw bent. Dan is het wel even een pittiger verhaal. Ik hoop dat er snel weer haar terugkomt, maar als alles goed afloopt is het de moeite geweest en slechts een fase.

Nogmaals sterkte.
En als je aan de dreads gaat mag je hier niet meer posten nee .
pi_40456367
Precies, ik zie het ook als een fase, en ben heel positief over de toekomst.

Wat me trouwens nog wel opviel toen mijn haar eraf was... Koud...!
Zo'n kaal koppie is echt koud zeg, had ik me eigenlijk nooit gerealiseerd. En dan is het nu nog wel zomer..
live life
pi_40456501
Wacht maar tot je er een keer een regenbui overheen krijgt. Eerst al dat gevoel en dan ook nog eens de hoeveelheid water die er in je gezicht komt. En pas op met je hoofd stoten, je voelt niet eerst iets door je haar gegaan, het is gelijk raak !
pi_40456595
Oke... Thanx voor de tips!

De oorspronkelijke functie van hoofdhaar wordt me steeds duidelijker
live life
pi_40457936
Ik heb mn haar op standje 1 gedaan. Der kijken nog maar weinig mensen van op, omdat ik het al vaker heb gedaan (op standje 3 dan). Ben pas 19 maar t is een lang verhaal over t korte haar, maar t komt erop neer dat kaalheid in de familie zit. Ik hoorde al op mijn 16e of 17e van de dokter dat ik op mn 20ste wel kaal zo zijn. Nou, ik heb nog wel haar hoor

Mensen vinden het wel leuk staan, dat is wel mooi meegenomen. Het is ook leuk dat een kale kop in de mode is. Maarja, als het weer uit is zul je in de magazines lezen van "een kale kop kan echt niet meer". aan me hoela Maar het is jammer dat ik hip ben vanwege mijn dna en niet vanwege een keuze maar ik heb t inmiddels geaccepteerd hoor. Ik kijk nauwelijks meer naar jongens met een dikke haarbos zoals ik die vroeger ook had.

En het is ook fijn om te lezen dat er mensen zijn die niet kaal worden, ook geen nazi zijn, maar hun koppie kaal scheren omdat ze het leuk vinden staan. Want soms lijkt het nog wel een taboe ofzo. Maar wat wel helpt als je er nog mee zit: op de engelse wikipedia staat een 'leuk' artikel over kaalheid met een linkje van: bekende mensen die kaal zijn. Heb wat plaatjes opgezocht van die mensen en als ik me ooit weer s down mocht voelen met mn koppie dan kijk ik naar die coole en knappe kale celebs en dan zeg ik tegen mezelf ik mag dan wel niet beroemd zijn, maar heb wel zo'n mooi geschoren hoofdje
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_40458005
oja en Tharalom: sterkte ermee
pi_40458584
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tali-banaan het volgende:
-knip-
Ja in het begin is het nooit leuk als je kaal wordt van nature. Ik was er al vrij snel klaarmee, mensen om me heen vonden langer eerst leuker, maar ik vind kalend geen bal aan. Ik had er dan ook vrij snel het mes overheen. Ik zou dit misschien ook wel aanhouden als er weer volop haar zou groeien, het is nu alleen maar jammer dat je de keuze niet hebt (echt precies niet iets voor mij).

En tegenwoordig is kaal (glad kaal dus) allom geaccepteerd, bij mij viel het gelijk met Pim Fortuyn, nou je kunt je de reactie's wel voorstellen. Hoe dan ook, ik vind het een heerlijk 'kapsel'. Wat betreft je wikipedia verhaal, moet je nagaan : alle mensen die ze niet noemen hebben haar !!!!
. / .
pi_40464094
Hier de plaatjes die ik op mijn computer heb staan.

Als ik naar sommige mensen kijk op de plaatjes kan ik ze niet eens voorstellen met haar. Of in ieder geval geen voorstelling maken hoe dat beter zou kunnen staan. (je zou het voor de grap natuurlijk op kunnen zoeken )

O ja die laatste ben ik trouwens. Valt een beetje in het niet tussen al die mooie mensen natuurlijk Misschien is het wel leuk dat iedereen even een plaatje plaatst van zijn favoriete kale bekendheid, dan hebben we straks een hele collectie. Als er dan nog iemand een stomme opmerking maakt van: "je hoofd kaal scheren?! dat doe je toch niet?!", dan laat je ze even die pagina zien met deze knappe kale koppen van beroemdheden Er zit altijd wel iemand tussen die men een goede acteur vindt of een goede atleet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')