Ik heb mn haar op standje 1 gedaan. Der kijken nog maar weinig mensen van op, omdat ik het al vaker heb gedaan (op standje 3 dan). Ben pas 19 maar t is een lang verhaal over t korte haar, maar t komt erop neer dat kaalheid in de familie zit. Ik hoorde al op mijn 16e of 17e van de dokter dat ik op mn 20ste wel kaal zo zijn. Nou, ik heb nog wel haar hoor
![]()
Mensen vinden het wel leuk staan, dat is wel mooi meegenomen. Het is ook leuk dat een kale kop in de mode is. Maarja, als het weer uit is zul je in de magazines lezen van "een kale kop kan echt niet meer". aan me hoela
![]()
Maar het is jammer dat ik hip ben vanwege mijn dna en niet vanwege een keuze maar ik heb t inmiddels geaccepteerd hoor. Ik kijk nauwelijks meer naar jongens met een dikke haarbos zoals ik die vroeger ook had.
En het is ook fijn om te lezen dat er mensen zijn die niet kaal worden, ook geen nazi zijn, maar hun koppie kaal scheren omdat ze het leuk vinden staan. Want soms lijkt het nog wel een taboe ofzo. Maar wat wel helpt als je er nog mee zit: op de engelse wikipedia staat een 'leuk' artikel over kaalheid met een linkje van: bekende mensen die kaal zijn. Heb wat plaatjes opgezocht van die mensen en als ik me ooit weer s down mocht voelen met mn koppie dan kijk ik naar die coole en knappe kale celebs en dan zeg ik tegen mezelf ik mag dan wel niet beroemd zijn, maar heb wel zo'n mooi geschoren hoofdje