Nah, gewoon opscheren zou dan nog wel kunnen jaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:58 schreef pieter39 het volgende:
he Noisekick voor een vrouw zo'n milimeter koppie is wel erg sportief
Dapper!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 18:13 schreef Svyatagor het volgende:
Vorige week van schouderlengte naar standje 4.
Schokeffect, maar het bevalt zeer goed
haha, je hebt dat roze pak ook maar meteen weggegooid hoop ik?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:26 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb niet echt een goeie vóór-foto, maar deze geeft wel een idee; denk hier nog maar ongeveer een jaar haar bij![]()
[afbeelding]
En nu:
[afbeelding]
Rechts ben ik.
Het ging om een vriend van me, die ik efkens hendig eruit gesoept hebquote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:43 schreef pieter39 het volgende:
bij de voor of de na actie ,welke vind je mooier????
Ik ga dus komende zaterdag eens goed schrikken als ik in de spiegel ga kijken!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:17 schreef pieter39 het volgende:
alles in 1 keer ,dat is schrikken!!!
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:35 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?Ik ben zelf een vrouw
Gemilimeterd staat mooier en is in allerlei standen geschoren mooi![]()
En als het zachter wordt na een week ofzo![]()
Ja dat is zo; daarom altijd even snel aaien voordat de tondeuze weer in aantocht isquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:26 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker als het zo hard is. Als het namelijk zacht is betekent dat het eigenlijk alweer snel te lang wordt.
Not bad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 17:10 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Zojuist maar weer ns mn 2xperweekse scheerbeurt gedaan, deze keer met n fotootje ter illustratie:
[afbeelding]
[tondeuse op standje nul, trouwens...]
thanks!quote:
zonde...verder dan max. 2 dagen haalt 't hier niet hoorquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Hier tiert het alweer 4,5 week welig
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef TeChNo2 het volgende:
wat een stilte..we laten toch niet stiekem onze haren groeien he...zeker niet bij dit soort temparturen
Kijk met jou kan ik praten... voelt weer veel beter natuurlijk !quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jawel, ik moest twee dagen wachten, ivm vervellen. Nu is alles weer glad en met een vers vel.
Vriend van me had dat ook (teelbalkanker), eerst wat emontioneel vanwege het feit dat je het echt gaat zien dat je 'ziek' bent. Maar het stond hem prima, hij had het geluk dat er snel wat zon overheen ging en die kleur trok toch vrij snel bij. Enorme sterkte met je chemokuur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:58 schreef Tharalom het volgende:
Ook hier een kaal koppie. Wel noodgedwongen helaas.. (chemo) Had lang haar tot mijn middel. Gek genoeg valt het me niet heel erg tegen, alleen mijn hoofdhuid is zo wit, terwijl mijn gezicht van de zon al een lekker kleurtje had!! Niet echt fashionableDus maar met petjes en buffs aan de slag!
Ja in het begin is het nooit leuk als je kaal wordt van nature. Ik was er al vrij snel klaarmee, mensen om me heen vonden langer eerst leuker, maar ik vind kalend geen bal aan. Ik had er dan ook vrij snel het mes overheen. Ik zou dit misschien ook wel aanhouden als er weer volop haar zou groeien, het is nu alleen maar jammer dat je de keuze niet hebt (echt precies niet iets voor mij).quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tali-banaan het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |