Ik las het ja, echt ongelofelijkquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Twoflower het volgende:
Dat dit (hier) mogelijk is zeg...School weert televisiekijkende leerling
Hier ook iemand uit schothorstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik woon in Schothorst, nog meer mensen daar?
Het is onderdeel van het Lodestijn als het goed is, dus zo verwonderlijk is het nietquote:Op donderdag 20 juli 2006 20:29 schreef Twoflower het volgende:
Dat dit (hier) mogelijk is zeg...School weert televisiekijkende leerling
Kut veluwe taliban. Groot afweer geschut in het lockhorsterbos neerzetten, voor als ze in massa kuddes vanuit de veluwe komen aangefietst. Ééntje neerschieten, de rest valt wel om. Soort lemmings.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef optifree het volgende:
[..]
Het is onderdeel van het Lodestijn als het goed is, dus zo verwonderlijk is het niet![]()
En knap vervelend ook nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lodenstijn
de kuddes zijn soms wel 100 groot!
Tja, ik woon pas sinds september in Amersfoort, dus mij zegt het niet zo veel hoor. Zó bekend ben ik hier nog niet...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:53 schreef optifree het volgende:
[..]
Het is onderdeel van het Lodestijn als het goed is, dus zo verwonderlijk is het niet![]()
Het Lodestijn is die school waar bijna elke buslijn stopt, omdat ieder echt gelovige ouder zijn kind op die school wil hebben....Gelukkig ligt het Lodestijn naast Zon en Schildquote:Op vrijdag 21 juli 2006 08:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, ik woon pas sinds september in Amersfoort, dus mij zegt het niet zo veel hoor. Zó bekend ben ik hier nog niet...
Utrechtseweg zie ik net. Niet een buurt waar ik dagelijks kom.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Het Lodestijn is die school waar bijna elke buslijn stopt, omdat ieder echt gelovige ouder zijn kind op die school wil hebben....Gelukkig ligt het Lodestijn naast Zon en Schild.....
Daarbij zijn groepen Lodo's te herkennen aan de rokken, veel gescheld en gymschoenen onder de rokken. Tevens komen ze 9 van de 10 keer voor in groepen van 100+ stuks (zoals al genoemd was)
[sub]ps. Zon en Schild is het gekkenhuis.
Schelden, drinken, schoppen, en neukend in de bosjes. Want hey, pap, mam en de priester zijn nergens te bedenken, dus weg met die hele god!quote:
Ik geloof naast de meest gelovige school van nederland (mensen komen vanuit kampen en alles daar naar toe) ook de school met de meeste tiener-zwangerschappen, want een condoom of de pil mag natuurlijk niet van de heerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schelden, drinken, schoppen, en neukend in de bosjes. Want hey, pap, mam en de priester zijn nergens te bedenken, dus weg met die hele god!
Priester?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:36 schreef Nosh het volgende:
[..]
Schelden, drinken, schoppen, en neukend in de bosjes. Want hey, pap, mam en de priester zijn nergens te bedenken, dus weg met die hele god!
Oh jee...had ik vroeger ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:43 schreef mberg86 het volgende:
En als het regent hebben ze scapinotasjes om hun schoenen![]()
Huh Schothorst weg? Dat wist ik niet. Maar het nieuwe station is er al en ligt in Vathorstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:09 schreef mg794613 het volgende:
Station Schothorst gaat weg (was al een poos totaal geen service meer) en waar komt dat nieuwe station eiglk te liggen?
Dit is pure onzin.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:09 schreef mg794613 het volgende:
Station Schothorst gaat weg (was al een poos totaal geen service meer) en waar komt dat nieuwe station eiglk te liggen?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:29 schreef optifree het volgende:
[..]
Het Lodestijn is die school waar bijna elke buslijn stopt, omdat ieder echt gelovige ouder zijn kind op die school wil hebben....Gelukkig ligt het Lodestijn naast Zon en Schild.....
Daarbij zijn groepen Lodo's te herkennen aan de rokken, veel gescheld en gymschoenen onder de rokken. Tevens komen ze 9 van de 10 keer voor in groepen van 100+ stuks (zoals al genoemd was)
ps. Zon en Schild is het gekkenhuis.
Klopt, om het half uur gaat de trein naar Schothorst of Vathorst.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:33 schreef Cart_man het volgende:
Nieuwe station is er al, Vathorst. Schothorst blijft gewoon bestaan. Trein uit Vathorst is de trein die doorgaat naar amsterdam geloof ik.
Corderius College, heeft me broer op gezeten, erg goeie schoolquote:Op zondag 23 juli 2006 18:29 schreef Nevada92 het volgende:
Iemand nog goede ervaringen met het voortgezet onderwijs ? Zo ja, welke scholen hebben de voorkeur ?
ja, maar een middelbare school is toch voortgezet onderwijsquote:Op zondag 23 juli 2006 20:28 schreef Nevada92 het volgende:
Corderius, dat is toch een middelbare school of niet ?
me zusje heeft 1 jaar op het Atrium gezeten, maar toen snel naar Corlaer College in Nijkerk gegaan, wat een kutschool is het Atrium zegquote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Typmuts het volgende:
Nieuwe Eemland College heb ik op gezeten. Bagger school.... Misschien nu niet meer.
M'n broer heeft op het Vallei College / 't Atrium gezeten. Toen was het een goeie school.
Nu hoor ik er wel eens andere verhalen over.
Same here, het Eemland is heel erg ruk.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Typmuts het volgende:
Nieuwe Eemland College heb ik op gezeten. Bagger school.... Misschien nu niet meer.
M'n broer heeft op het Vallei College / 't Atrium gezeten. Toen was het een goeie school.
"Toen" voor mij (waarsch wat minder lang geledenquote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Typmuts het volgende:
Mavo'erquote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik doe dit jaar op de amersfoortse berg, prima school. ik voelde me er de eerste dag al prima thuis. al stond het toen ik er heen ging meer bekend als "alto-school" en de nieuwe generatie is meer van het hiphop/wigger gehalte.
LHO heb je misschien ooit bij Eva de Valk in de klas gezeten (op VWO)?
Ooit last gehad van Moos Hoek (directeur)?
ik 1 keertjequote:Op maandag 24 juli 2006 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mavo'erNooit last gehad van de rector, gelukkig
![]()
Moos hoek met pensioen? die is toch niet zo oud?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik 1 keertjemaar hij is dit jaar met pensioen gegaan
ik doe trouwens ook vmbo
dat dacht ik ook, maar ik hoorde het van lerarenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Moos hoek met pensioen? die is toch niet zo oud?
Die op de Kaliumweg? Ik zat daar op toen het nog De Eem heettequote:Op maandag 24 juli 2006 14:45 schreef Typmuts het volgende:
Ja, inderdaad da's waar. Ik bedoelde eigenlijk het beroepsonderwijs, niet een middelbare school. Zit er in Afoort nog een beetje goeie MBO/HBO school ? En zo ja, waarom is het een goede school ?quote:Op zondag 23 juli 2006 20:30 schreef Sylvana het volgende:
ja, maar een middelbare school is toch voortgezet onderwijs
Vergeleken met andere scholen zelfs een hele goede schoolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef Typmuts het volgende:
Ik heb zelf op ROC de Amerlanden (nu heet het ROC Midden-Nederland) en tja, het was op zich wel een goeie school, maar ik had een nieuwe opleiding (ICT) met dus de benodigde kinderziektes.
Hierdoor was alles wat bagger, maar de school zelf was wel in orde vond ik.
Palladijnenweg 611.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:39 schreef Typmuts het volgende:
Valleicollege aan de palladijnenweg (of zo...). Voor mavo/havo/vwo.
Ik heb niks gezegd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Typmuts het volgende:
nee, ik heb er niet gezeten. Dat was m'n broer!!
Ik heb op het Eemland gezeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |