De boekwinkel heeft veel meer keuze heeft dan bruna, dus dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:06 schreef Harmen1984 het volgende:
Een Bruna? Dat zullen ze niet zo tof vinden bij Boekhandel De Meent...
Ik woon trouwens sinds 3 maanden niet meer in PapeCity.![]()
De hele Veerweg vol met fietsen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:21 schreef Biancavia het volgende:
En zijn jullie al op de nieuwe Meent geweest?
Boekhandel De Meent is ook een nette toko gewordenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:44 schreef Biancavia het volgende:
Die winkel van RB is zó groot dat er in het midden een bar zit waar je koffie kunt drinken!![]()
Dan heb je geluk gehad........quote:Op woensdag 19 september 2007 17:46 schreef Harmen1984 het volgende:
Gisterenavond even over de Meent gelopen, toen alles al gesloten was. Zag er erg goed uit! Ook de Oude Veer en de stoep bij Schievink sluiten goed aan bij het geheel. Tof dat die straten daar nu voetgangersgebied zijn![]()
Ik ga vrijdag maar eens kijken als alles open is.
Misschien moet ik maar weer terugverhuizen naar Papendrecht![]()
Lagendijkquote:Op woensdag 19 september 2007 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik had maar 1 jaartje Goof Geloof, had verder dat kutwijf van Roodnat..................en owja voor Wiskunde natuurlijk Lagendijk![]()
Eens een erwtenpeller...quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:08 schreef DRD het volgende:
Vanaf morgen officieel geen inwoner meer van m'n geboortedorpGelukkig blijft er wel een bedje staan, kan ik altijd langskomen
![]()
Nee, morgenavond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:45 schreef BigFire het volgende:
ik hoor al tijden geruchten dat Gordon vanavond zou komen optreden, maar ik zie em nu gewoon bij RTL Boulevard zitten. iemand weet hoe het zit?
thxquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, morgenavond.
Vandaag waren de Smarties er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |