abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juni 2006 @ 02:07:35 #101
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_39100299
quote:
op woensdag 21 juni 2006 17:56 schreef kiteless het volgende:

[..]

het begin van je zin klopt niet, ik denk dat je een woordje vergeten bent.
verder is het gebruik van het woord 'immers' in deze context incorrect aangezien er geen causaal verband is tussen de zin waarin het gebruikt wordt en de voorgaande text, en het woord 'echter' lijkt alleen maar in de zin opgenomen om de zin wat gewichtiger te laten klinken .

groetjes,
juanita.
er is inderdaad het woord 'iemand' verdwenen, of wellicht zelfs nooit opgenomen geweest. wie zal het zeggen? moet ik jou nu verbeteren door te zeggen dat je tekst nog immer met 'ks' schrijft? immers vind ik overigens wel verdedigbaar, maar dat terzijde.

je hebt dus helemaal gelijk betreffende het verdwenen woord, maar het punt was vooral dat zijn teksten nogal een pastiche werden door het verbalisme. daar reageerde ik in eenzelfde ietwat kromme en gezwollen stijl op, zoals ik nu wederom doe.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_39100613
quote:
op donderdag 22 juni 2006 02:07 schreef iblis het volgende:

[..]

er is inderdaad het woord 'iemand' verdwenen, of wellicht zelfs nooit opgenomen geweest. wie zal het zeggen? moet ik jou nu verbeteren door te zeggen dat je tekst nog immer met 'ks' schrijft? immers vind ik overigens wel verdedigbaar, maar dat terzijde.

je hebt dus helemaal gelijk betreffende het verdwenen woord, maar het punt was vooral dat zijn teksten nogal een pastiche werden door het verbalisme. daar reageerde ik in eenzelfde ietwat kromme en gezwollen stijl op, zoals ik nu wederom doe.
zulk soort geleuter heeft eigenlijk ook donders weinig met de betreffende discussie te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')