quote:
Op woensdag 21 juni 2006 23:25 schreef k_man het volgende:Waarom zou je het risico gaan nemen? Flesjes water kosten daar toch haast niks.
![]()
Ik ga ook niet gelijk onder de kraan hangen (alleen al omdat het meestal gewoon smerig is), maar zoals gezegd: het is niet gek om er een béétje aan te wennen zodat je niet gelijk van iedere tomaat die is gewassen ziek wordt (en dat gepiel bij het tandenpoetsen vind ik ook niks). En je weet dat je toch altijd een keer zonder water zit. Werd ooit in Peru 's nachts wakker na een avondje stappen. Zo'n moment dat je denkt "ik moet nú water, anders heb ik morgen een ontzettende kater". Dan is de keuze dus óf uit de kraan drinken en
misschien ziek worden, of niet drinken en
zeker ziek zijn de volgende dag...
Toch handig dat je een beetje aan het water bent gewend dan...
Bovendien: hoe vaak ik niet bij mensen thuis een glaasje water aangeboden heb gekregen. Als ze dan een glas voor me neus zetten wil ik niet de hele tijd in paniekerig moeten nadenken of het wel flessewater is...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.