quote:Hoogeveen (Drents: 't Hoogeveine of 't Hogevéne, de 'H' wordt niet uitgesproken) is een plaats en gemeente in de provincie Drenthe. De gemeente heeft een oppervlakte van 129 km² (waarvan 0,19 km² water) en heeft 54.139 inwoners.
Ja, dat was echt erg. Maar toen kwam ik uit Emmen, en moest naar Schagen via de afsluitdijk. Ging ik via Deventer en Amsterdamquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:04 schreef PLAE@ het volgende:
hehe dit was t Hoogeveen e.o. is een logistieke Twilight-Zone
Oh, ik dacht het Vondelparkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:59 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet ook nog een keer bij je op bezoek IsaVorig jaar was ik dichtbij, zat ik in Midden Drenthe
Ja, ook nog, en dan zonder Atrimar in de buurtquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het Vondelpark.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, ook nog, en dan zonder Atrimar in de buurt
eh, vergissingquote:
Met je moeder in de rolstoel?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben er een keer middendoor gelopen. Het was zo druk in de hoofdstraat.
Ik ben heel blij dat ik dat niet wasquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Neuh, met 'een' vriendin. Die ik overigens ook een keer in de Cascade heb geduwd. In februari.
Mag ik raden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze probeerde mij erin te duwenOnbegrijpelijk aangezien ik vele malen sterker ben.
Volgens mij vertelde jij me eens over een stel toeristen die dat ding kwamen bekijkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Ik wist niet dat die beroemd was?
Oh ja, waar ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij vertelde jij me eens over een stel toeristen die dat ding kwamen bekijken
Het is/was het grootste kunstwerk van Europa ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde jij me eens over een stel toeristen die dat ding kwamen bekijken
Nee, in Balkbrug. Maar ik kom er wel vrij vaakquote:
Langste water-kunstwerk van Europa dacht ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Het is/was het grootste kunstwerk van Europa ofzo![]()
Ja, dat was hetquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Langste water-kunstwerk van Europa dacht ik
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef kantoorslaaf het volgende:
de burgemeester die in Zwolle (samen met zijn collega uit Smallingerland) betrapt werd in of bij een bordeel, de vrouw van de burgemeester die probeerde haar man met een broekriem te wurgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |