quote:Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ')' in /home/vlarp/sites/www.vlarp.nl/Connections/functions.php on line 41.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat "enzo" moet je natuurlijk ff toelichten he, dat snap je wel
Oh dus het is ook Neuken Ferrariquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zal wel neuken zijn..
We zaten op de terugweg trouwens in het vliegtuig samen met het italiaanse Ducati team van de Gran Prix, en een Nederlandse fotograaf die met hen meereist. Was wel geinig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
Oh dus het is ook Neuken Ferrari![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foutje gemaakt in de definitie van een array
Doe jij aan arrays?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foutje gemaakt in de definitie van een array
Ik dacht dat zulke mensen wel luxe mochten reizen en dus business class en voor het gordijntje zouden zitten..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zaten op de terugweg trouwens in het vliegtuig samen met het italiaanse Ducati team van de Gran Prix, en een Nederlandse fotograaf die met hen meereist. Was wel geinig.
2,5 jaar nu Nee, al meer dan 5 jaar!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal wat hoor...Al... al lang?
Ehm... fles wijn opentrekken, knoflookkaasjes eten, keuvelen, gezellig doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef Ang3l het volgende:
Dat "enzo" moet je natuurlijk ff toelichten he, dat snap je wel
Wat de f...!!quote:
oooow, dan is't veiligquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
knoflookkaasjes eten
Ja blijkbaar worden kosten en moeite gespaardquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat zulke mensen wel luxe mochten reizen en dus business class en voor het gordijntje zouden zitten..
Hallo 15-jarige gymnast!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een nieuwe bril.
Als verjaardagscadeau ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb een nieuwe bril.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hallo 15-jarige gymnast!![]()
Wat voor eeeeeeeennnnn??
Samen in bed film kijken dus?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:58 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Allebei knoflook he?.
Maar nee, ik heb nog steeds geen bankstel, dus het is helemaal veilig.
Jaaaa kijk, expressie!quote:
Een archaïse glimlach, eh.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa kijk, expressie!![]()
Nu nog een bright-smile!
Hoe gaat het met jou en hoe was jouw verjaardag dan??
Nee, zo is het geknipt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Waait de wind daar nou altijd uit dezelfde richting om je hoofd?
![]()
Wat kom je in Zeist doen?!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:53 schreef Waxxer het volgende:
Nou... morgen naar Zeist!Alhoewel... ik twijfel...
*dubio*
Je maakt me niet wijs dat het al zo zit als je 's ochtends uit je bed komt.quote:
Jou stalken, Weemz. Hou je nou niet van de domme.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat kom je in Zeist doen?!?
@ TRS: Gave bril!
Heb jij een Diesel-zonnebril?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Het lijkt wel een beetje op mijn Diesel zonnebril..
Eeeehhhm.... we gingen samen sporten??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Weemz het volgende:
[..]
Wat kom je in Zeist doen?!?
@ TRS: Gave bril!
Oh? Dan weet jij meer dan ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eeeehhhm.... we gingen samen sporten??
Tien uur toch??
Nee, tenzij ik ga podcasten...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Is er ook een leuke homojongerenzender?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |