thuis op de bank hangen is ook niet uit te houden, bij de IJssel hangen welquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:56 schreef Maeghan het volgende:
Ik ben juist naar BP gegaan omdat het bij ons binnen niet uit te houden was. De zaal is ten minste lekker koel. =) Niet dat ik dat nog heel erg voelde bij de squats, maar het was wel beter dan thuis op de bank hangen
Ik kan mijn eigen gewicht niet eens aan, no way in hell dat ik die oefeningen ga doen mét extra gewichtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:18 schreef Maeghan het volgende:
Het is wel enigszins belastend voor je knieën, bij squats en lunges. Maar het ligt eraan hoeveel last je ervan hebt. Ofwel je kunt het met een laag gewicht of desnoods zonder gewicht doen, of je slaat de oefening over of doet iets anders. Bij ons zijn er ook twee met problemen met hun knieen, dus het hoeft geen probleem te zijn, het zijn tenslotte maar twee oefeningen die problemen geven.
Bovendien ga je bij squats ook niet zo héél diep, en een correcte houding en een gewicht wat je aankan schelen al een heleboel, heb ik gemerkt.
Je moet het alleen wel even bespreken met de instructeur.
Nog even wachten een paar weekjes en dan is het weer zover heb al wat gelezen over nieuwe release maar nog niet echt een tracklist gezien ...helaasquote:Op maandag 31 juli 2006 10:25 schreef Nugget het volgende:
Ik ben al wel weer toe aan een nieuwe release moet ik zeggen! Gelukkig wisselen we tegenwoordig wat af met oude nummers, anders word je er tureluurs van na een tijdje. Vooral als je een paar keer per week gaat![]()
Nou, zoals ik al zei, het zijn maar twee tracks die je moet overslaan dan. Een van die mannen bij ons doet gewoon situps dan, zodat ie toch nog wat doet, en die andere wacht gewoon even aan de kant.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:52 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen gewicht niet eens aan, no way in hell dat ik die oefeningen ga doen mét extra gewicht![]()
Maar ik wil wel graag lekker mee doen. Met mijn Tae-bo stond ik ook soms bijna een uur stil omdat ik het niet kon![]()
Wat heb je zoal gelezen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:02 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nog even wachten een paar weekjes en dan is het weer zover heb al wat gelezen over nieuwe release maar nog niet echt een tracklist gezien ...helaas![]()
quote:This class targets the workout with accuracy, strength and power.
Our mission is to establish a solid foundation in good technique; then hit the muscles dead centre with resistance to build awesome shape and tone.
Providing that safe, stable foundation in the core is the focus of an in depth education session accompanying the new release.
Choreography also helps achieve the desired result - the new class has a slower feel to some of tracks to emphasise core stability and engaging the target muscles.
Meanwhile, we have a great blend of familiar and new sounds to spice up the workout and keep members coming back for more.
As always, the class warms up with a preview of the moves to come; this time with the cool sounds of I Surrender from Nicki French. It’s important here to focus on technique and the new, higher target zone for the wide dead row. Sweat and burn with Simply Irresistible from Robert Palmer – load up the weights for irresistible legs.
Then lie back and pump the chest with a great 90s sound from Technotronic.
Power and strength are in big demand for the new-look back track – keep the elbows high and wide for a good result in the rows.
Then use the rhythm and beat of A to the B to nail the new combinations in the triceps. A thumping piece of music is just what we need for the biceps – and it’s what we get with Time to Move. Lunges, too, get helped along with the awesome Like the Sun from Trinity. Overhead presses are back in the house for the shoulder track and BODYPUMPŽ travels to Sweet Home Alabama for a final focus on the core. This is a challenging class but well worth the effort. Enjoy!
Nee, inderdaad. En dat staat ook nergens volgens mij. Op andere fora waar ik kom is het gebruikelijk om de totaalgewichten aan te geven of de gewichten per kant als 2 x gewicht. Dat had je natuurlijk ook gewoon kunnen vragen, in plaats van allerlei rare aannames te plaatsen over mijn houding. Volgens de instructeur is mijn houding goed en ik ga diep genoeg. Juist wegens mijn verscheidenheid aan lichamelijke klachten is een goede houding voor mij van essentieel belang en daar let mijn instructeur dan ook heel vaak op. Ik heb de eerste weken alles met 2,5 kilo (TOTAAL ja) gedaan om eerst de houdingen en bewegingen goed onder de knie te krijgen, dus kom dan alsjeblieft niet met dit soort ongefundeerde flauwekul aanzetten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef daboyzwzza het volgende:
Maeghan sorry, maar de squats doe jij niet met 17,5kg aan beide kanten. Al wil ik je niet voor leugenaar uitmaken hou ik het er maar op dat je de oefening volledig verkeerd uitvoerd. Tip: houd je knieen voor je voeten, knieen 90 graden (!!!!) buigen en borst op houden. Ik zie zovaak mensen maar een heel klein stukje naar beneden gaan, ja zo pak ik ook 40 kilo aan beide kanten. Ik kom graag een keer kijken want jij bent waarschijnlijk 1 van de beste vrouwelijke bodypumpers van Nederland of nietVooral zo doorgaan met rugklachten, jij komt er wel.
Ben jij altijd zo aardig? Als je niet weet of we in dit topic de gewichten in totaal noemen of apart, dan vraag je dat toch gewoon?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:36 schreef daboyzwzza het volgende:
Maeghan sorry, maar de squats doe jij niet met 17,5kg aan beide kanten. Al wil ik je niet voor leugenaar uitmaken hou ik het er maar op dat je de oefening volledig verkeerd uitvoerd. Tip: houd je knieen voor je voeten, knieen 90 graden (!!!!) buigen en borst op houden. Ik zie zovaak mensen maar een heel klein stukje naar beneden gaan, ja zo pak ik ook 40 kilo aan beide kanten. Ik kom graag een keer kijken want jij bent waarschijnlijk 1 van de beste vrouwelijke bodypumpers van Nederland of nietVooral zo doorgaan met rugklachten, jij komt er wel.
Lees me post daaronder. Bij ons bestaan er geen gewichten van 1,25.. vandaar dat je (bij ons) in het totaal nooit 17,5 kan hebben. Mischien gaf me post een verkeerde indruk, hij was niet zo bedoeld.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:38 schreef Nugget het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo aardig? Als je niet weet of we in dit topic de gewichten in totaal noemen of apart, dan vraag je dat toch gewoon?![]()
http://www.sport-tiedje.com/hantelscheiben.htmquote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:15 schreef daboyzwzza het volgende:
Ik dacht dus 17,5 aan beide kanten, vandaar m'n opmerking over je rug. Maar, hoe wil je 8,75 aan beide kanten proppen dan? Dat zijn.. 1 van 5kg.. 1 van 2,5kg.. 1 van 1kg en 1 van .. 0.25?. Als je dus zegt 17,5kg bij de squats is dat 2x aan beiden kanten, anders kan het niet TENZIJ jou bodypumpschool gewichten van 1,25 of 0,25 heeft.. maar daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Moch dit wel zo zijn bied ik me oprechte excuses aan en mocht ik je ooit tegenkomen dan is het eerste rondje van mij
Anyway, hier iig mijn gewichten na 1,5jaar bodypump;
Bij ons wordt de nieuwe Pump ook pas op 10 september voor de leden gepresenteerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:17 schreef Nugget het volgende:
Wij beginnen pas 11 september met de nieuwe pump![]()
Je bedoeld de sportschool duur of de kleding want dat ligt aan Les Mills natuurlijk he, overigens wel heel goed materiaal die kleding van Les mills!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 13:45 schreef Sylvana het volgende:
Jammer dat Perfect Fashion zo duur is alleen
Vanavond om 20 uur eindelijk weer pumpenNa bijna een maand...
Ik bedoel de kleding, die vind ik duur, ook al zal het best goeie kwaliteit zijn natuurlijk, ik heb er niet zoveel geld voor over iigquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:37 schreef kluivie het volgende:
[..]
Je bedoeld de sportschool duur of de kleding want dat ligt aan Les Mills natuurlijk he, overigens wel heel goed materiaal die kleding van Les mills!![]()
Klopt, warming up is inderdaad wat anders dan normaal. Iets meer deadliften in het begin en dus geen biceps meer.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:56 schreef melonovy het volgende:
Ik hoorde dat de nieuwe warming up dit keer eens heel anders zal zijn... Ik ben benieuwd en minder heftige lunges vind ik niet erg, ik red deze maar net.
*knip*
MikelenniuM, ben je in de mix gewist voor de nieuwe lesjes? Dat is de sportschool waar ik lid van ben.
Persoonlijk vind ik de muziek wat tegenvallen maar de oefeningen zijn dan weer wel leuk dus ja het is het een of het anderquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:06 schreef melonovy het volgende:
ah, ik ga zondag!
Volgens mij is de muziek ook wel vet deze release.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:42 schreef cecay het volgende:
Iemand al de nieuwe Body Combat gedaan?
Ja heb je helemaal gelijk in, overigens muziek is maar matig maar ja we moeten het er weer mee doen tot november/decemberquote:Op vrijdag 8 september 2006 13:40 schreef cecay het volgende:
Dat nummer van Robert Palmer is echt vreselijk, echt heel jammer net bij de zwaarste oefening waar ik persoonlijk de muziek als motivatie echt nodig heb. Verders triceps leuke afwisseling.
Ja klopt bij de volgende workshop beginnen ze met bodyvive ik weet echt niet wat het inhoud dus we laten ons heerlijk verrassen!quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:51 schreef sproetjes het volgende:
misschien hoort dit meer thuis in het algemene les mills topic, maar:
ik hoorde laatst van de aerobics coördinator op de sportschool waar een abbo heb dat er een nieuw les mills programma komt? maar op mijn stage plaats (ook een sportschool, aangezien ik bezig met met de opleiding aerobics instructrice) heb ik hier nog niks overgehoord, en zij zouden het wel weten denk ik aangezien ze platinum les mills club zijn?
dusss: zijn er hier nog nieuwtjes over een eventueel nieuw programma van les mills?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:51 schreef sproetjes het volgende:
misschien hoort dit meer thuis in het algemene les mills topic, maar:
ik hoorde laatst van de aerobics coördinator op de sportschool waar een abbo heb dat er een nieuw les mills programma komt? maar op mijn stage plaats (ook een sportschool, aangezien ik bezig met met de opleiding aerobics instructrice) heb ik hier nog niks overgehoord, en zij zouden het wel weten denk ik aangezien ze platinum les mills club zijn?
dusss: zijn er hier nog nieuwtjes over een eventueel nieuw programma van les mills?
Je kan trouwens bij www.lesmills.nl al een filmpje van Bodyvive zienquote:Ja klopt bij de volgende workshop beginnen ze met bodyvive ik weet echt niet wat het inhoud dus we laten ons heerlijk verrassen!
waar danquote:Op zondag 8 oktober 2006 21:54 schreef kluivie het volgende:
Je kan trouwens bij www.lesmills.nl al een filmpje van Bodyvive zien![]()
gevondenquote:Op zondag 8 oktober 2006 22:08 schreef kluivie het volgende:
bij de instructeurs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |