quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee, ik hou van wuppies. MIJN wuppies!
Hoeveel wil je er? Ik kan ze zo bestellen bij de leverancier, hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
47. wat moet dat kosten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er? Ik kan ze zo bestellen bij de leverancier, hoor
Precies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
waarschijnlijk nadat het melkgebit was uitgeslagen door ts, nadat voor de 1000ste x naar de wuppie gevraagdquote:
Was het een Chinees importkindje? Die wil gewoon terug wat ie met zijn eigen handjes gemaakt heeftquote:
Was je er bij?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarschijnlijk nadat het melkgebit was uitgeslagen door ts, nadat voor de 1000ste x naar de wuppie gevraagd![]()
nou het internet is een snel mediumquote:
Kinderenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
Vandaag moest Inseau boodschapjes doen. Natuurlijk bij de AH, want daar hebben ze wuppies. Bepakt en bezakt loop ik naar buiten, alwaar zich het volgende afspeelt;
"Kijk, die mevrouw heeft twee volle tassen, ga maar vragen"
"Meflou heb u wuppies?"
Vol ongeloof kijk ik het kleine grut en zijn glunderende moeder aan.
"Ja, ik heb wuppies, hoezo?"
"Mag ik der eentje hebben want ik spaar ze meflou.
M'n bek valt open en ik kijk die moeder aan.
"U staat voor de AH, kunt u zelf geen wuppies halen voor uw zoon?"
"Nee, want ik doe mijn boodschappen bij de Konmar"!
!
"Maar mag ik nu een wuppie meflou?"
"Dan moet je bij je moeder wezen, kind."
De moeder in kwestie kijkt me kwaad aan en zegt snauwerig;
"Geef dat kind gewoon een wuppie, kleine moeite en hij is er heel blij mee!"
*mijn klomp breekt*
"Als hij er zo blij mee is, doe dan gewoon zelf je boodschappen bij AH!"
Kind en moeder mopperen en Inseau gaat naar huis.
Regel je eigen wuppies, goedkoop kreng!.
Ja en hoe duur kosten die krengen nou, oh wacht, je kan ze ook zelf maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:08 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Dan moet dat wijf maar zelf boodschappen doen, hij triest ben je als je je kind iedereen laat vragen om wuppies!![]()
![]()
Ik spaar ze niet, ik krijg ze gratis bij mijn boodschappen. En ik vind het leuk om wuppies op mijn laptop te plakken, da's gezellig. En als dat kind zo dol is op wuppies, gaat die moeder maar mooi dr boodschappen bij de AH doen, ipv vóór de AH te gaan staan en d'r kind bij wildvreemden om wuppies te laten bedelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:07 schreef znarch het volgende:
Hoe oud ben je in godsnaam ? Wat ben je je jezustriest als je op jouw leeftijd wuppies spaart zeg. Geef ze gewoon aan zon kind.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:04 schreef Hagelkaas het volgende:
Stelletje sloebers, voor de AH gaan staan en bedelen om wuppies, terwijl ze zelf boodschappen doet bij de Konmar
Deze twee reacties vatten mijn mening wel zo'n beetje samen denk ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:07 schreef znarch het volgende:
Hoe oud ben je in godsnaam ? Wat ben je je jezustriest als je op jouw leeftijd wuppies spaart zeg. Geef ze gewoon aan zon kind.
het was de moeder die het aanspoordequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef DarKZeN het volgende:
groot gelijk, brutale rotjeugd van tegenwoordig
Er was een kindje bij, dus vond ik het ongepast om de woorden "kanker" "kut" "flikker op" en "flikkersteent dood" te gebruiken. Ik ben heel trots op mezelf, ruimhartig als ik ben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vind dat je goed gehandeld hebt. Vooral die laatste zin moet heerlijk zijn geweest om te zeggen
Volgens mij ben jij gefrustreerd omdat jij vroeger ook nooit met de rages mee kon doenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik spaar ze niet, ik krijg ze gratis bij mijn boodschappen. En ik vind het leuk om wuppies op mijn laptop te plakken, da's gezellig. En als dat kind zo dol is op wuppies, gaat die moeder maar mooi dr boodschappen bij de AH doen, ipv vóór de AH te gaan staan en d'r kind bij wildvreemden om wuppies te laten bedelen.
Geef jij maar mooi jouw freebies aan wildvreemde bedelkindjes, ik pas..
Tegenstrijdige mening heb je dan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
[..]
Deze twee reacties vatten mijn mening wel zo'n beetje samen denk ik...
Nee hoor, mijn mama is zo tof, die had gewoon d'r boodschappen bij de AH gedaan, ipv me op straat te laten bedelen om wuppies.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:12 schreef znarch het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gefrustreerd omdat jij vroeger ook nooit met de rages mee kon doen![]()
Al wil ze elke dag met My Little Ponies spelen en huizen van Lego bouwen, dat moet zij toch weten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:07 schreef znarch het volgende:
W8 maar hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn mama is zo tof, die had gewoon d'r boodschappen bij de AH gedaan, ipv me op straat te laten bedelen om wuppies.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef Vitalogy het volgende:
Maar als ik dat nu zo allemaal lees is dat best dom
wuppies zijn een machtsmiddel tegenwoordig
scheisse
Zeker als je normaal voor dat geld bij de Konmar boodschappen doetquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
TS heeft gelijk hoor!! Gaat G%^@V^&*^&%^&D lekker zelf boodschappen doen, wat maakt het nou uit of je een keer bij de AH boodschappen doet voor 15 ?!
Lego is ook voor alle leeftijden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Al wil ze elke dag met My Little Ponies spelen en huizen van Lego bouwen, dat moet zij toch weten?
Goed gedaan hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
Vandaag moest Inseau boodschapjes doen. Natuurlijk bij de AH, want daar hebben ze wuppies. Bepakt en bezakt loop ik naar buiten, alwaar zich het volgende afspeelt;
"Meflou heb u wuppies?"
!
*mijn klomp breekt*
Dat ook ja. Voor hetzelfde geld waren ze voor m'n eigen kindje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:25 schreef oor het volgende:
hoe kan die vrouw weten wat jij met je wuppies gaat doen. je had ze ook aan iemand anders beloofd kunnen hebben. dus er is geen reden om die dingen te geven aan een wildvreemde
15 euroquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
Je had ze moeten verkopen. Zo van :"Ok, voor een tientje mag je ze hebben."
Ehm 15 euro natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef Quickie_Butt het volgende:
Je had ze moeten verkopen. Zo van :"Ok, voor een tientje mag je ze hebben."
Of voor je zwakzinnige zusje, of voor je demente opa...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ook ja. Voor hetzelfde geld waren ze voor m'n eigen kindje.
(![]()
![]()
)
¤17,50 moet er wel iets van winst aan over houdenquote:
Boeiendquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk al wel tweedehands he?
Hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of voor je zwakzinnige zusje, of voor je demente opa...
Eh... nou... ehm...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Healsof wuppies alleen voor het uitschot van de maatschappij vermakelijk zijn
![]()
Kinderen die vragen worden overgeslagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef MUUS het volgende:
Dat gebedel doen die kinderen ook zonder dat een moeder ze opstookt.
Hier een tijdje geleden voetbalplaatjes bij de Plus. Liepen die knulletjes al IN de supermarkt iedereen lastig te vallen om die plaatjes die je pas bij de kassa krijgt. Uiteraard stond er bij de kassa's ook zo'n heel legertje knulletjes die je gingen vervelen als je druk al je spullen van de band aan het halen bent.
En nee, je krijgt niks als je me zo in de weg loopt.
Uiteraard pak ik de voetbalplaatjes wel aan, om ze vervolgens aan een lief knulletje wat toevallig buiten loopt te geven.
"Spaar jij voetbalplaatjes?"
".... ja."
"Mooi, hier, heb jij tien pakjes."
"Ooohhooooo! Wat veul!. Dank je wel.
."
Die knulletjes die er om vragen, verrotten het gewoon om dank je wel te zeggen als je ze wel wat geeft. Ze worden ook zeer regelmatig de winkel uit gebonjourd.
is dat een verplichting aan het worden ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
Nog steeds geen lemming??
Nee, maar deze heeft wel heel veel potentiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:47 schreef oor het volgende:
[..]
is dat een verplichting aan het worden ofzo?
Als je zeurt kom je aan de beurtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
"Meflou heb u wuppies?"
!
*mijn klomp breekt*
Bluf!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:07 schreef wunderbaum het volgende:
Bedelpaupers
Ik had een wuppie op de grond gegooid en ik was er bovenop gaan staan
Dat had ik een keer gezegd aan zo'n kindje die graag een snoepje wildequote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen.
Wat voor stickers dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:13 schreef KaMo het volgende:
nu gaan we van die lelijke rotstickers krijgen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:
Hier staan die koters ook al.
Mevrouw mag ik uw wuppie.
Ik pak een wuppie, deze?
Kind: ja
Ik: nee die mag je niet. En ik loop door.
Damn moet ik iets anders verzinnen, zou lijm in dat ding het goed doen bij de kidsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]![]()
Ze branden trouwens ook al voor geen meter die kutdingen.
Kids hebben wat sterkers nodig. Valium bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:52 schreef Tha_Killer het volgende:
Wat ik dan zou doen ( als ik uberhaupt naar de super ga) en zo'n jankkind vraagt om mijn wuppie, die hele wuppie afbrandfen en dan vragen
je wil DEZE wuppie ? hier mag je hem hebben
Edit:
[..]
Damn moet ik iets anders verzinnen, zou lijm in dat ding het goed doen bij de kids?
Breezah's pijpen nu voor een wuppie ipv beltegoed of een breezer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef Vitalogy het volgende:
als die meid achter de kassa vraagt of ik wuppies wil dan zeg ik nee dankjewel
(nooit gedacht dat ooit te zeggen)
Maar als ik dat nu zo allemaal lees is dat best dom
wuppies zijn een machtsmiddel tegenwoordig
scheisse
Ik pak een wuppie, deze?
dus jij was die meflou die zo gemeen wasquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Insomaniac het volgende:
"Meflou heb u wuppies?"
!
*mijn klomp breekt*
dat wijf gewoon een schuppie geven, veel beter idee; de brutaliteitquote:
My thought exactlyquote:
Ik pak een wuppie, deze?
Kinderen die bedelen om wuppies![]()
Lal, voor anderen gaan bepalen wat ze wel of niet mogen sparen, rot op man. Wie denk je wel niet dat je bent.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:07 schreef znarch het volgende:
Waar woon jij eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:42 schreef _Flash_ het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens naar de AH. Toch eens zien waar al die ophef over gaat.
(Nog geen oranje wuppie van dichtbij gezien.)
je hoeft je niet te verantwoorden voor zo'n pauper!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat je je wuppies al aan iemand anders had beloofd, in plaats van dat wijf af te zeiken.
Waarom zou je? Al gooi je ze weg, daar heeft zij toch niks mee te maken? Als ze d'r kind gelukkig wil zien, kan ze zelf boodschappen doen bij de AH. Als ie dan een wuppie heeft, vraagt ie wel weer om iets anders, kun je daar weer om gaan bedelenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
Je had natuurlijk ook gewoon kunnen zeggen dat je je wuppies al aan iemand anders had beloofd, in plaats van dat wijf af te zeiken.
Daar gaat het helemaal niet om. Het is voor kinderen zeer onprettig om te zien hoe een van hun ouders door een vreemde wordt afgezeken. Omwille van het kind had je best wat aardiger kunnen doen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef vaudej het volgende:
je hoeft je niet te verantwoorden voor zo'n pauper!
De eerste reactie was toch aardiger? Dan moet je bij je moeder zijn. Zo is het ook. Dat moeder dan verder zeurt, lijkt me pedagogisch meer onverantwoord, kindertjes die vragen en zoquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef m021 het volgende:
Omwille van het kind had je best wat aardiger kunnen doen.
Die kuthoer gaat haar boodschappen maar lekker bij de AH doen als ze die wuppies wil!quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:08 schreef m021 het volgende:
zij begon ook.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef m021 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het is voor kinderen zeer onprettig om te zien hoe een van hun ouders door een vreemde wordt afgezeken. Omwille van het kind had je best wat aardiger kunnen doen.
Ik heb zelf ook wel eens wat niet-zo-aardige dingen tegen iemand gezegd waar haar jonge kinderen bij waren, maar dat was een tokkiewijf dat zelf was begonnen met zeiken.
zeg jij? dat mag de ontvangende klant zelf bepalen.quote:Daarnaast was het helemaal niet zo'n onredelijke vraag. De meeste volwassenen gooien hun wuppies inderdaad gewoon weg (tsja, ik weet niet waarom, het is toch hartstikke gezellig om wuppies op je laptop te plakken?), dat kind had er meer aan.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:32 schreef m021 het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Het is voor kinderen zeer onprettig om te zien hoe een van hun ouders door een vreemde wordt afgezeken. Omwille van het kind had je best wat aardiger kunnen doen.
Wat hebben wuppies te maken met het WK? Zes jaar geleden had ik al van die wuppies.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef Freeflyer het volgende:
slecht verhaal TS!!!
Wel wuppies in je huis willen hebben maar geen oranje tag.
![]()
Ik vind andersquote:
Nooit een psychologieboek gelezen zeker?quote:
omdat het hier om oranje wuppies gaatquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:55 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wat hebben wuppies te maken met het WK? Zes jaar geleden had ik al van die wuppies.
nee, je kind leren bedelen is pedagogisch verantwoord?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:00 schreef m021 het volgende:
[..]
Ik vind anders
en
niet echt van grote beleefdheid getuigen.
[..]
Nooit een psychologieboek gelezen zeker?![]()
Dat zeg jij goed.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:00 schreef m021 het volgende:
[..]
Nooit een psychologieboek gelezen zeker?![]()
In de OP zie ik alleen 'wuppies' staan hoorquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:06 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
omdat het hier om oranje wuppies gaat![]()
En dat lees jij verkeerd. Maar mooie stropopredenering hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:16 schreef Wriker het volgende:
[..]
Dat zeg jij goed.
Kom op zeg, omdat zo'n pauper een beetje voor de supermarkt gaat staan schooien met d'r kind moet jij je speelgoedje wat je bij je boodschappen kreeg aan dat kind geven omdat anders dat kind een trauma oploopt? Flikker toch op.
Het is rot voor het kind dat de moeder zo op haar nummer gezet wordt, maar ik vind het ronduit onaanvaardbaar hoe zij dat kind aanzet tot bedelen. En ja, dan moet je misschien wat hard of lullig zijn, blijkbaar zit er geen greintje verstand in dat mens. Ik vermoed dat als ze het vriendelijker had gebracht "dat mens" het echt niet had begrepen. Ik hoop echt voor dat kind dat dit de laatste keer was dat ma hem zo voor lul zette... dat is toch geen manier van je kind opvoeden. Je zou haast de kinderbescherming inlichten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:21 schreef m021 het volgende:
[..]
En dat lees jij verkeerd. Maar mooie stropopredenering hoor.
Laat maar, je hebt vast ook nooit een boek over argumenteren gelezen.
Ik heb niet gezegd dat TS die wuppie aan het kind moest geven. Wel dat ze best op een andere manier nee had kunnen zeggen. Dit was onnodig belerend. Dat zo'n beetje iedereen in dit topic dat een goede handelswijze vindt verbaast me niks, als er immers iets is dat je zeker niét over Fok! kan zeggen is dat er zoveel intelligente users op zitten.
In Lelystad toevallig? Ik nam die plaatjes niet eens aan bij de kassa. En na 10 keer tegen dezelfde knul gezegd te hebben dat ik ze niet had, ben ik naar de sigarettenbalie gelopen en heb gezegd dat ik hier niet meer kwam als die koters de volgende keer nog IN de winkel aan mij zouden vragen of ik plaatjes had.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef MUUS het volgende:
Dat gebedel doen die kinderen ook zonder dat een moeder ze opstookt.
Hier een tijdje geleden voetbalplaatjes bij de Plus. Liepen die knulletjes al IN de supermarkt iedereen lastig te vallen om die plaatjes die je pas bij de kassa krijgt. Uiteraard stond er bij de kassa's ook zo'n heel legertje knulletjes die je gingen vervelen als je druk al je spullen van de band aan het halen bent.
En nee, je krijgt niks als je me zo in de weg loopt.
Uiteraard pak ik de voetbalplaatjes wel aan, om ze vervolgens aan een lief knulletje wat toevallig buiten loopt te geven.
"Spaar jij voetbalplaatjes?"
".... ja."
"Mooi, hier, heb jij tien pakjes."
"Ooohhooooo! Wat veul!. Dank je wel.
."
Die knulletjes die er om vragen, verrotten het gewoon om dank je wel te zeggen als je ze wel wat geeft. Ze worden ook zeer regelmatig de winkel uit gebonjourd.
wou je zeggen dat wuppies bij de AH op dit moment niets met het WK te maken hebben dan ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
In de OP zie ik alleen 'wuppies' staan hoorEn er zijn ook blauwe wuppies
Niet alles draait om het WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |