Wat is het soms toch heerlijk om een vrouw te zijn. Een ijzersterk geheugen hebben wanneer het je uitkomtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Kreator het volgende:
Bij de eerste de beste ruzie (aanstaande zondag), krijg ik deze teleurstelling nog wel in allerlei vormen, maten en kleuren naar me toe geslingerd.
post dat dan hier ook!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Kreator het volgende:
Bij de eerste de beste ruzie (aanstaande zondag), krijg ik deze teleurstelling nog wel in allerlei vormen, maten en kleuren naar me toe geslingerd.
Maar ach, dan heb ik tenminste wel een volle maag. En zo is het.
Is het behandelbaar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat is het soms toch heerlijk om een vrouw te zijn. Een ijzersterk geheugen hebben wanneer het je uitkomt![]()
Ja.. al een half jaar..... t begon met een eenzame kerstquote:
Wat een dilemma's...beter dat je al diequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Aanstaande vrijdag hebben we op het werk leuke toffeseizoensafsluiting
, met
bbq,
zuipen &
uitgaan. Op diezelfde dag heb ik een half jaar
vuckering
. Nu heb ik mijn
vriendin
beloofd om vrijdag iets te gaan doen...
uit eten
ofzo.
Wat moet ik nu kiezen. Ik heb al betaald voor debbq
en ik heb ook m'n
vriendin
beloofd om
uit eten
te gaan.
Dilemma's.
Groetjes,
Krea.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:40 schreef flapdrolletje het volgende:
Waaromdoe
je
de hele tijd
die fucking
smilies door de
tekst?
Advies:zuipen
![]()
Dat is om aan te geven dat hij het niet zo op zijn vriendin heeft, aangezien hij haar steeds aankondigt metquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:40 schreef flapdrolletje het volgende:
Waaromdoe
je
de hele tijd
die fucking
smilies door de
tekst?
Advies:zuipen
![]()
Volledig met je eens.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Euh Krea,
Ik ben een vrouw, en geloof me: als mijn vriend een bbq van het werk over zou slaan omdat hij liever onze halfjarige relatie wil vieren, zou ik dat heel eng vinden en 'm persoonlijk bij de bbq parkeren. Dit is echt niet gezond hoor...
TS heeft wel een begindatum... zie (vooral de link in) mijn vorige post!quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Volledig met je eens.
Wij hebben niet eens een begindatum ofzo.
Dus met andere woorden: mét je vriendin erbij is het niet gezellig op de BBQ ("het moet immers wel gezellig zijn" zeg je).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je niet fris ofzo, debbq
moet uiteraard wel gezellig zijn.
(bovendien is het alleen voor personeel)
Groetjes,
Krea.
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef AgLarrr het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat TS dit hele verhaal uit zijn duim zuigt?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je niet fris ofzo, debbq
moet uiteraard wel gezellig zijn.
(bovendien is het alleen voor personeel)
Groetjes,
Krea.
Ja dat is wel zo, maar als hij aan haar belooft heeft om wat te gaan doen en zij daar ook een afspraak voor heeft afgezegd is het wel een beetje lullig....quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Euh Krea,
Ik ben een vrouw, en geloof me: als mijn vriend een bbq van het werk over zou slaan omdat hij liever onze halfjarige relatie wil vieren, zou ik dat heel eng vinden en 'm persoonlijk bij de bbq parkeren. Dit is echt niet gezond hoor...
...quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:07 schreef Friek_ het volgende:
Gewoon zuipen, dumpen die kankervriendin.
quote:Kastanova
Als jequote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijnvriendin
is niet zo stabiel. Ik denk niet dat het verstandig is zonder een vooraf uitgedacht plan deze discussie in te gaan.
Ik denk dat ze het gaat voelen dat ik eenbbq
belangrijker vindt dan haar. Zo zijn vrouwen en zo is mijn
vriendin
.
En ga er maar niet vanuit dat 6 maanden onbelangrijk is. Voorvrouwen
is het onvergeeflijk als je er niets mee doet.
Groetjes,
Krea.
...kastanova staat nog niet eens in mijn r&P-schaduw.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:09 schreef keesjeislief het volgende:
Wat een slecht topic, wat een Kastanova-wannabee.
Dat je het topic niet hebt gelezen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:08 schreef Nr.G het volgende:
Wat is het probleem?
En?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef Kreator het volgende:
Dat je het topic niet hebt gelezen.
Oeh, lekker fout wijf, heerlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 11:04 schreef Leandra het volgende:
Om te vieren dat je een half jaar verkering hebt, zou ik haar iets bijzonders geven.
Stuur haar vandaag een linkje naar dit topic, dan heb je t hele weekend om bij te komen van je BBQ.
van 40!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:17 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Oeh, lekker fout wijf, heerlijk.
Stuur je mij je nummer?![]()
Kun je niet overdag iets met je vriendin gaan doen, en 's avonds dan naar die barbecue gaan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:24 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Aanstaande vrijdag hebben we op het werk leuke toffeseizoensafsluiting
, met
bbq,
zuipen &
uitgaan. Op diezelfde dag heb ik een half jaar
vuckering
. Nu heb ik mijn
vriendin
beloofd om vrijdag iets te gaan doen...
uit eten
ofzo.