Eeeuuhh.... dan zou ik maar eens goed gaan nadenken over je vriendin....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:28 schreef Kreator het volgende:
Mijnvriendin
is niet zo stabiel. Ik denk niet dat het verstandig is zonder een vooraf uitgedacht plan deze discussie in te gaan.
Ik denk dat ze het gaat voelen dat ik eenbbq
belangrijker vindt dan haar. Zo zijn vrouwen en zo is mijn
vriendin
.
En ga er maar niet vanuit dat 6 maanden onbelangrijk is. Voorvrouwen
is het onvergeeflijk als je er niets mee doet.
Groetjes,
Krea.
Nee, veel keuze! (Lezen!)quote:[b]Op dinsdag 20 juni 2006 18:46
Fuck de bbq,
Nee, weinig keuze! (Lezen!)quote:ga met je vriendin zelf bbqen,
Ja.quote:zuipen, feesten,
Nee, weinig keuze! (Lezen!)quote:en dan als afsluiting haar in de kont beuken...
Dan zeg je dat het zooo speciaal voor je is dat je er iets onvergetelijks van wilt maken en dat je nog wat tijd nodig hebt om het tot in perfectie te plannen. Nadeel is dan natuurlijk wel dat je ook echt met iets fantastisch moet komenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar dat moet niet zo overkomen.
Groetjes,
Krea.
Misschien ben jij dan wel de uitzondering op de regel en dus een stabiele vrouw. Ik denk niet dat ik dat te horen krijg...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Lauzie het volgende:
Ik als vrouw zijnde zou zeggen, ga maar lekker schat!![]()
Of over haar bijzonder kortstondige relaties voor hemquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
En voor jou dus niet... Can you feel the love here...haha true, een half jaar is weinig,
maar voor haar betekent t kennelijk nogal wat, en zegt t iets over haar liefde voor jou...
Ik sta al te springen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:49 schreef Xennia het volgende:
Nadeel is dan natuurlijk wel dat je ook echt met iets fantastisch moet komen![]()
Als je al zo denkt, waar wacht je dan op....?? BBQquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Kreator het volgende:
Misschien ben jij dan wel de uitzondering op de regel en dus een stabiele vrouw. Ik denk niet dat ik dat te horen krijg...
Ja ik krijg dat wel te horen...maar dan op een ultiem depressieve toon, waarna ik zeker weet dat ik er wekenlang gezeur over aan moet horen dat ik toch niet voor haar had gekozen.
Groetjes,
Krea.
Toch jammer dat je het daar weer op gooit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef Xennia het volgende:
relaties
Nou...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:51 schreef MUUS het volgende:
Het hele half jaar was toch al één groot feest...
Zo.
Mag ik mee doen... je bent zo fucking happy, lijkt me leuk om een keer niet-nuchter te zijn...quote:
Fuck de bbq dan... dan weet ik het ook niet meer, helaas moet je maar naar de rest van de idioten luisteren die je vertellen wat je moet gaan doen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:48 schreef Kreator het volgende:
We hebben afgelopen zondag al gebbq'd. Bovendien blijft dan de leegte van hetgrote feest
![]()
Als je je voorheen ieder weekend liet uitwonen door 3 grote negers, is het toch wel heel bijzonder als je een half jaar verkering hebt. Snap dat dan!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:52 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het daar weer op gooit.
Het is gewoon niet flexibel van die vrouw.
"ik leef volgens de telling van het Ottomaanse rijk.."quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:53 schreef Xennia het volgende:
Dan zeg je dat Hongaren een andere jaartelling hebben en dat je daar trouw aan bent
Juist dan Krea, juist danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou....
En resoluut zijn kan wel, maar niet bij niet-stabiele vrouwen.
Er moet ook nog gewerkt worden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef Danzig het volgende:
Oplossing is vrij simpel: middag's neem je je vriendin mee uit lunchen en avonds huppakkee naar de BBQ.
Maak het uit want je bent blijkbaar een enorme hufter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:36 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ie zonder nadenken de toffebbq
en
zuipfeest
aan zich voorbij zou laten gaan....met 180 vrouwelijke collega's.....
Ja, nu wel ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:55 schreef Xennia het volgende:
Snap dat dan!
Die boulimia patiënten van tegenwoordig lopen dus niet eens meer netjes naar de wc?quote:
Ik ben trots op je. Specifiek trots op het feit dat je zowel mij als mijn vriendin, alsmede mijn relatie naar aanleiding van 1 topic hebt geanalyseerd, waarna je de conclusie kon trekken dat ik een enorme hufter ben. Ik vind dat uniek. Geweldig. Misschien is het wel een carrieremove waard.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef Miasan het volgende:
Maak het uit want je bent blijkbaar een enorme hufter.Je vriendin verdient beter
..ongetwijfeld naar hetzelfde restaurant waar we al zeventien keer geweest zijn, omdat ze het daar zo leuk vindt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef MUUS het volgende:
Gingen jullie naar een restaurant voor deze geweldige mijlpaal?
Rot op met die viezigheid!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef tintinnabuli het volgende:
Krea? Hebben jullie wel al gezoend (met tong)?
Ik ben er gewoon meer een voorstander van dat je gewoon moet kunnen doen wat je leuk vindt en dat je elkaar ook wat gunt in een relatie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien ben jij dan wel de uitzondering op de regel en dus een stabiele vrouw. Ik denk niet dat ik dat te horen krijg...
Ja ik krijg dat wel te horen...maar dan op een ultiem depressieve toon, waarna ik zeker weet dat ik er wekenlang gezeur over aan moet horen dat ik toch niet voor haar had gekozen.
Groetjes,
Krea.
Ik vind inderdaad dat ik een goede conclusie heb getrokken. Het lijkt erop dat je een belofte met je vriendin maar niks vind, en het is allemaal vervelend omdat je niet bij een BBQ kan zijn en kan zuipen (en bij 180 vrouwelijke collega'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:01 schreef Kreator het volgende:
Ik ben trots op je. Specifiek trots op het feit dat je zowel mij als mijn vriendin, alsmede mijn relatie naar aanleiding van 1 topic hebt geanalyseerd, waarna je de conclusie kon trekken dat ik een enorme hufter ben. Ik vind dat uniek. Geweldig. Misschien is het wel een carrieremove waard.
Groetjes,
Je Krea.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:04 schreef Lauzie het volgende:
(en ja daarom ben ik nu weer relatieloos)
Nu ja...beloftes. Nadat ik was vergeten en herinnerd aan het feit dat we een half jaar hadden werd ik min of meer gedwongen tot het standpunt dat we iets moesten gaan doen, om zodoende een boel drama en gezeik te voorkomen. Ik noem het liever diplomatie en overlevingsdrang dan een gebrek aan ruggegraat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat ik een goede conclusie heb getrokken. Het lijkt erop dat je een belofte met je vriendin maar niks vind, en het is allemaal vervelend omdat je niet bij een BBQ kan zijn en kan zuipen (en bij 180 vrouwelijke collega's)? Als je dat écht belangrijker vindt... vind ik je inderdaad een hufter.
Een echte man houdt zich aan zijn beloftes.
![]()
Dat wil die maar 1 keer in de 6 maanden helder licht!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:08 schreef Lauzie het volgende:
Ga jij nou maar lekker uit eten met je vriendinnetje enzo![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:10 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Dat wil die maar 1 keer in de 6 maanden helder licht!
De rest van die dagen is hij vrij om met jou uit eten te gaan.
Moet ik nou alles voorkauwen?![]()
Dan kan zij toch mooi alsnog mee met dat etentje? Jij naar die barbecue en dan gaan jullie saampjes zaterdag iets leuks en liefs doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ware het niet dat zij er een etentje voor heeft afgezegd omdat het zospeciaal
is om een half jaar te hebben...
Neehee!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:12 schreef Biancavia het volgende:
Dan kan zij toch mooi alsnog mee met dat etentje?
Hebben jullie een relatie omdat ze anders zichzelf van kant maakt? Tsja, dan is t iig wel een spannende relatie...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:09 schreef Kreator het volgende:
Nog eenik heb het gevoel dat je je niet echt 100% inzet voor onze relatie discussie
zal me namelijk doen beslissen m'n slagaders in de lengte aan de gootsteen te doen blootleggen.
Groetjes,
Krea.
Snap je het niet, of wil je het niet snappen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef B-FliP het volgende:
Hebben jullie een relatie omdat ze anders zichzelf van kant maakt?
Denk da'k t verkeerd gelezen heb, dacht dat je t over haar had... anyway... Succes...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Kreator het volgende:
Snap je het niet, of wil je het niet snappen?
Bevestiging! (Dit is R&P)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:21 schreef hannowannabe het volgende:
waarom vraag je hier nog wat je moet doen? je hebt voor jezelf volgens mij de keus al gemaakt als ik het zo lees
Neuken.quote:en wat doe je eigenlijk nog met je vriendin?
Mjah, ze neukt niet goed enzo.quote:je hebt alleen maar commentaar op haar! :S
Maar voor zo'n iemand neukt ze weer wel heel behoorlijk enzo.quote:je hebt nog niks positiefs gezegd, ze is niet stabiel, ze zeurt, ze snapt het niet, het halve jaar was niet 1 groot feest...:S
Good for you!quote:als ik zo over mn vriendin zou denken dan is het gewoon opbokken
Principezaak.quote:maar wat schijt die ene euro nou?
Ander keertje ja!quote:ga lekker met je vriendin wat doen
Okay, true. Hij durfde het gewoon niet vanwege die steady relatie. Ongevoelige hond.quote:dat weet je al vet lang dus!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |