Dat komt doordat er bij supermarkten vaak staat aangegeven 'u kunt meteen beginnen met pinnen'.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:31 schreef Veulen het volgende:
- De mensen die hun pinpas er al door heen trekken voor je klaar bent met aanslaan zijn ook irritant. Of gasten die meteen beginnen met tikken. Terwijl er op dat apparaat staat even geduld aub.
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat het overal zo is? Ik snap dat ook echt niet, gebeurt hier in de winkel ook continu. Er staat toch niet "toets pin" waarom toets je dan je pin in???quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat komt doordat er bij supermarkten vaak staat aangegeven 'u kunt meteen beginnen met pinnen'.
Ja, maar sommige klanten denken dat ze God zijn. Loop ik in m''m wijk (ben postbode) wil iemand die helemaal aan het eind van m'n wijk woont (waar ik nog lang niet ben) dat ik m'n tassen omkeer om zijn post alvast te pakken. En dan niet eens vriendelijk vragen, maar dit op hoge poten eisen. En nee accepteerde hij niet, want dan zou ik zijn post dus opzettelijk vertragen, en dat was in strijd met de Postwet. Heb 'm toen maar uitgelegd dat als ik voor iedereen m'n tassen ging omkeren om hun post te zoeken, dat ik dan 's avonds nog niet klaar zou zijn, en dat de post dan nog veel meer zou vertragen. Hij vervolgens tieren en schelden, en hij zou een klacht gaan indienen. Dus ik zei dat me dat een goed plan leek. Deze meneer is berucht op onze vestiging, dus op het moment dat de klacht binnenkwam hebben we met z'n allen dubbel gelegen, inclusief teamcoach.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Oeh.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef TwinHype het volgende:
beleefd
![]()
Loop met mijn zus in de schoenenreus, opzich geen spectakel, en mijn zus ziet leuke schoenen (en die zijn er natuurlijk weer niet in mijn maat). Ze past ze, en besluit ze te kopen. Bij de kassa rekent ze af...... vraagt die verkoopster aan mij ..... met een koele, geacteerde vriendelijkheid:
WIL DE KLEINE MEID EEN BALLON
Als ik groter was geweest, en goed boven de toonbank uit had kunnen komen, had ik haar ter plekke een slagaderlijke bloeding toegebracht......![]()
(details zie fotoboek)
nog niet half zo beschamend als mijn ervaring met de politie...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Oeh.
Ik kende vroeger een meisje, en die is bijna net zo petite als jij. (ik geloof 1.45 ofzo, hormoonhuishouding wilde niet helemaal.) Ik was toendertijd 16, zij was 18. Ze ziet er trouwens heel volwassen uit, ze heeft haar lengte alleen niet mee.
Dus, wij duiken nog even snel het kruidvat in, want ze had condooms nodig. Wij staan bij de kassa, en ze pakt net haar portomonnee om af te rekenen, komt die verkoopster achter haar kassa vandaan geklommen.![]()
Grijpt mij bij mijn arm, sleurt me mee buiten gehoorafstand en sist "Schandalig! Weet haar moeder hier van?!"
Het moet onzettend frustrerend zijn voor je, maar ik lach me rotquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef TwinHype het volgende:
nog niet half zo beschamend als mijn ervaring met de politie...![]()
brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie![]()
Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.![]()
Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.![]()
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.
Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe![]()
Jij hebt echt geluk, twee boetes weer ontlopenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef TwinHype het volgende:
[..]
brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie![]()
Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.![]()
Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.![]()
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.
Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe![]()
Hehehe, is mij ook vaak overkomen. Een vriend van me had ook zoiets: hij was toen 26 ofzo, woonde samen met z'n vriendin en z'n moeder woonde één straat verder. Nu is hij inderdaad klein van stuk, maar heeft absoluut een volwassen gezicht.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb aan de telefoon ook eens iets heel vreemds gehad in deze trant toen ik een jaar of 16 was.
Beller 1: Hallo, is je papa of mama thuis?
Lijkt mij meer een manier om iemand van zes te vragen of zijn ouders er zijn.
Vijf minuten later ging de telefoon weer: Is uw man thuis?
In vijf minuten van 6 naar 36
ja ik heb 8,5 jaar gewerkt in een C1000 en ik bleef tegen de ergste klanten vriendelijk. er zijn wel een paar uitzondering maar dan vlucht ik het magazijn inquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:12 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb 7,5 jaar in een supermarkt gewerkt en was altijd de vriendelijkheid zelve, ook tegen vervelende klanten. Het kan echt wel hoor als je er een beetje moeite voor doet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef TwinHype het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik vind het iets te toevallig dat er geen kaas op m'n burger zat. Juist omdat de kassamiep daar een opmerking over maakte.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:11 schreef Mikkie het volgende:
De kans is groot dat ze je gewoon de verkeerde bestelling hebben meegegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |