abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39179986
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:31 schreef Veulen het volgende:
- De mensen die hun pinpas er al door heen trekken voor je klaar bent met aanslaan zijn ook irritant. Of gasten die meteen beginnen met tikken. Terwijl er op dat apparaat staat even geduld aub.
Dat komt doordat er bij supermarkten vaak staat aangegeven 'u kunt meteen beginnen met pinnen'.
pi_39183069
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 16:31 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dat komt doordat er bij supermarkten vaak staat aangegeven 'u kunt meteen beginnen met pinnen'.
Ja maar dat wil toch niet zeggen dat het overal zo is? Ik snap dat ook echt niet, gebeurt hier in de winkel ook continu. Er staat toch niet "toets pin" waarom toets je dan je pin in???
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 24 juni 2006 @ 18:19:59 #128
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_39183401
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Ja, maar sommige klanten denken dat ze God zijn. Loop ik in m''m wijk (ben postbode) wil iemand die helemaal aan het eind van m'n wijk woont (waar ik nog lang niet ben) dat ik m'n tassen omkeer om zijn post alvast te pakken. En dan niet eens vriendelijk vragen, maar dit op hoge poten eisen. En nee accepteerde hij niet, want dan zou ik zijn post dus opzettelijk vertragen, en dat was in strijd met de Postwet. Heb 'm toen maar uitgelegd dat als ik voor iedereen m'n tassen ging omkeren om hun post te zoeken, dat ik dan 's avonds nog niet klaar zou zijn, en dat de post dan nog veel meer zou vertragen. Hij vervolgens tieren en schelden, en hij zou een klacht gaan indienen. Dus ik zei dat me dat een goed plan leek. Deze meneer is berucht op onze vestiging, dus op het moment dat de klacht binnenkwam hebben we met z'n allen dubbel gelegen, inclusief teamcoach.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_39191016
Het is ook allemaal zooo vanzelfsprekend hé zoveel service!
Sta je achter de kassa bij de Shell:

Klant: Hebben jullie misschien filet americian?
Ik: Sorry mevrouw dat hebben we niet.
Klant: Waarom niet
Ik : Ja mevrouw ,we zijn toch geen complete supermarkt ofzo, we zijn een benzinepomp
Klant pissig
Tilburg Boven Alles
pi_39191939
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:52 schreef TwinHype het volgende:
beleefd

Loop met mijn zus in de schoenenreus, opzich geen spectakel, en mijn zus ziet leuke schoenen (en die zijn er natuurlijk weer niet in mijn maat). Ze past ze, en besluit ze te kopen. Bij de kassa rekent ze af...... vraagt die verkoopster aan mij ..... met een koele, geacteerde vriendelijkheid:

WIL DE KLEINE MEID EEN BALLON

Als ik groter was geweest, en goed boven de toonbank uit had kunnen komen, had ik haar ter plekke een slagaderlijke bloeding toegebracht......

(details zie fotoboek)
Oeh.

Ik kende vroeger een meisje, en die is bijna net zo petite als jij. (ik geloof 1.45 ofzo, hormoonhuishouding wilde niet helemaal.) Ik was toendertijd 16, zij was 18. Ze ziet er trouwens heel volwassen uit, ze heeft haar lengte alleen niet mee.

Dus, wij duiken nog even snel het kruidvat in, want ze had condooms nodig. Wij staan bij de kassa, en ze pakt net haar portomonnee om af te rekenen, komt die verkoopster achter haar kassa vandaan geklommen.
Grijpt mij bij mijn arm, sleurt me mee buiten gehoorafstand en sist "Schandalig! Weet haar moeder hier van?! "
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zaterdag 24 juni 2006 @ 23:15:22 #131
151600 TwinHype
... 2 of a kind ...
pi_39193074
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef gekkehoedenmaker het volgende:

[..]

Oeh.

Ik kende vroeger een meisje, en die is bijna net zo petite als jij. (ik geloof 1.45 ofzo, hormoonhuishouding wilde niet helemaal.) Ik was toendertijd 16, zij was 18. Ze ziet er trouwens heel volwassen uit, ze heeft haar lengte alleen niet mee.

Dus, wij duiken nog even snel het kruidvat in, want ze had condooms nodig. Wij staan bij de kassa, en ze pakt net haar portomonnee om af te rekenen, komt die verkoopster achter haar kassa vandaan geklommen.
Grijpt mij bij mijn arm, sleurt me mee buiten gehoorafstand en sist "Schandalig! Weet haar moeder hier van?! "
nog niet half zo beschamend als mijn ervaring met de politie...

brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie

Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.
Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.

Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe
King Shameek just do it to the crowd
pi_39194148
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 23:15 schreef TwinHype het volgende:

brood nuchter ga ik op mijn fiets opweg naar de kroeg waar we met zn allen hebben afgesproken, haal onderweg nog even sigaretten bij de benzinepomp, en fiets rustig door. Onderweg valt het me op dat mijn voorlicht het niet doet, en begin (al fietsend) wat aan het draadje te kloten. Terwijl ik zo voorover mijn stuur hang, gaat er een auto naast me rijden: politie

Ik denk meteen dat mijn achterlicht het dan zeker ook niet doet, en ik stop braaf langs de stoeprand. Vraagt de bromsnor wat een meisje op mijn leeftijd op dit uur buiten te zoeken heeft.
Blij dat ik geen boete krijg voor mijn licht vertel ik dat ik opweg ben naar een cafe..... en voor ik het weet wordt ik stevig beet gegrepen, en met een simpel "zullen we je maar even naar pappa en mamma terug brengen" wordt ik op de achterbank geslingerd. Fiets in de kofferbak.
Ik probeer nog aan te geven dat ik 20 ben, alleen een beetje klein voor mijn leeftijd, vraagt ie naar mijn ID kaart....... die ik dus niet bij me had: de shell-knakker kent me, en vraagt er inmiddels niet meer naar.

Thuis aangekomen, de fiets maar weer gepakt EN mijn ID meegenomen, en opnieuw naar de kroeg toe
Het moet onzettend frustrerend zijn voor je, maar ik lach me rot
  zondag 25 juni 2006 @ 00:37:04 #133
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39195764
wat een trieste verhalen van twinhype en hoedenmaker echt erg
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39195933
quote:

[..]

Jij hebt echt geluk, twee boetes weer ontlopen . Verder tuurlijk wel irritant .
  zondag 25 juni 2006 @ 00:43:44 #135
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_39195969
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 23:00 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik heb aan de telefoon ook eens iets heel vreemds gehad in deze trant toen ik een jaar of 16 was.

Beller 1: Hallo, is je papa of mama thuis?
Lijkt mij meer een manier om iemand van zes te vragen of zijn ouders er zijn.
Vijf minuten later ging de telefoon weer: Is uw man thuis?

In vijf minuten van 6 naar 36
Hehehe, is mij ook vaak overkomen. Een vriend van me had ook zoiets: hij was toen 26 ofzo, woonde samen met z'n vriendin en z'n moeder woonde één straat verder. Nu is hij inderdaad klein van stuk, maar heeft absoluut een volwassen gezicht.
De deurbel gaat, hij doet open, staat daar 'n enqueteur die vraagt:"Is je vader of moeder thuis?" waarop hij ijskoud antwoordde:"M'n vader is al jaren dood en m'n moeder woont daar om de hoek, op nummer 26." en zonder verdere plichtplegingen de deur in die enqueteur z'n gezicht dicht gooide.

Als ik zelf naar het privé-nummer van een klant moet bellen, zeg ik altijd (ongeacht wie er opneemt):"Goedemorgen, u spreekt met Babsjuh, ik ben op zoek naar de heer P.J. Jansen, is die aanwezig?" Voorkom je een heleboel misverstanden mee.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_39196037
Gewoon beleefd en netjes zijn. Dat spreekt toch voor zich. Ik hou niet van asociaal, bot en/of onvriendelijk personeel, maar als ik in een of ander restaurant zit waar twintig serveerders met apenpakkies, neplachies en overdreven bekakt gedoe constant om je tafel heenlopen wordt ik ook niet echt vrolijk.

Achja, we blijven immers allemaal mensen hé. Ik kom op plaatsen waar ik met winkelpersoneel een heel leuk babbeltje kan maken. Als ik van de zomer vaker in Utrecht ben moet ik zeggen dat me opvalt dat het meeste winkelpersoneel er vrij aardig en behulpzaam is. Maar ik heb ook in tenten gezeten waar serveersters met een lang gezicht me ook nog eens de verkeerde bestelling deden brengen.

Met klanten precies hetzelfde. Je hebt mensen die een hartstikke leuk praatje met je maken en wat met je dollen, maar ook mensen die je de indruk geven dat ze je gewoon willen etteren. Ik werk zelf in een ijssalon en heb toevallig vandaag, voor de eerste keer sinds 4 jaar, echt ruzie met een klant gehad omdat dat wijf gewoonweg aan 't etteren was.
pi_39196564
ik verkoop broodjes in een broodjeszaak, en ik moet zeggen dat ik soms erg veel moeite moet doen om 8 uur vriendelijk te blijven. Kijk het grote verschil is dat als ik een klant begroet en de klant zegt vervolgens niks en wijst alleen maar naar een broodje (ik kan van mijn plek niet zien waar de klant naar wijst, lees verdomme het bordje op of noem het beleg van het broodje) dan kan ik dat in het begin nog wel hebben. Maar na 6 uur kan ik meestal niet vriendelijk blijven tegen chagrijnige klanten.
Meestal is het trouwens ook gewoon asociaal volk. Daar heb ik sowieso vaak al weinig respect voor.
Of mensen die een broodje gezond vragen. Op zich een normale vraag maar we hebben een stuk of 4 broodjes die door kunnen gaan als broodje gezond. Ik vraag dan welk broodje ze precies bedoelen maar dat komt er, ook weer na 6 uur, soms wat botter uit dan dat ik het bedoel.
En na 8 uur werken kan ik klanten soms al afschieten alleen om hoe ze euit zien
Of klanten die direct nee zeggen op de vraag of ze misschien geld bijhebben. En dan zie je gewoon dat ze er niet over na gedacht hebben.
Maar verder zijn dr ook een hele hoop goede klanten, en iedereen die mij een beetje vrolijk/fatsoenlijk benadert nadat ik ze begroet heb kan rekenen op voldoende respect.

Heb ook pas een keer echt ruzie gehad met een klant, was vlak voor sluit en was een gast met wat biertjes teveel op die perse wilde dat we nog een broodje voor em wilde maken. Toen ik vertelde dat we echt geen nieuwe broodjes konden maken zei ie iets van "ach flikker op man, jullie kunnen toch nog wel een broodje maken?" Nouja, toen ben ik vervolgens ook flink tegen em tekeer gegaan
Jupiler is goed
  zondag 25 juni 2006 @ 01:10:54 #138
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39196607
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:12 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb 7,5 jaar in een supermarkt gewerkt en was altijd de vriendelijkheid zelve, ook tegen vervelende klanten. Het kan echt wel hoor als je er een beetje moeite voor doet.
ja ik heb 8,5 jaar gewerkt in een C1000 en ik bleef tegen de ergste klanten vriendelijk. er zijn wel een paar uitzondering maar dan vlucht ik het magazijn in
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 25 juni 2006 @ 01:18:38 #139
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_39196763
quote:

[..]

XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_39203012
Dit is trouwens ook wel een mooi topic om mijn laatste aanvaring met de Burger King te vermelden

Ik moest rond etenstijd met de trein en had niet de tijd om ervoor fatsoenlijk te eten. En erna zou te laat worden. Dus wat doe je dan? Juist, je gaat maar naar de Burger King, want je moet toch wat.

Ik bestel: Een of andere burger plain, krulfriet en een 7up.
Miepje vraagt nog: met of zonder kaas? Dus ik zeg: zonder alles. Alleen vlees en een broodje.
Ik krijg mijn bestelling, pak alles mee en loop snel naar de trein die bijna zou vertrekken.

Kijk in de trein heb ik het volgende:
In plaats van een 7up, een cola
In plaats van krulfriet, normale friet
In plaats van een burger plain, een burger met sla en saus maar zonder kaas :S

Okee, onbeleefd is anders, maar dom is het wel
pi_39204808
Ik heb zelf een tijdje gewerkt bij de burger king en waarschijnlijk is het fout gegaan in de keuken. Zeker als het druk is zijn speciale bestellingen lastig en gaan soms wel eens fout (je ziet het staan, maar maakt uit automatisme toch de gewone burger, of je hebt em al weggeklikt van het scherm en bent vergeten wat er dan ook alweer precies mee moest gebeuren)
Maar waarom bestel je dan ook plain, een whopper (of wat je ook had) dient in volle glorie gegeten te worden
Jupiler is goed
  zondag 25 juni 2006 @ 14:11:01 #142
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39205809
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 97% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:26:01 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_39207523
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:11 schreef Mikkie het volgende:

De kans is groot dat ze je gewoon de verkeerde bestelling hebben meegegeven
Daar zat ik ook aan te denken, maar ik vind het iets te toevallig dat er geen kaas op m'n burger zat. Juist omdat de kassamiep daar een opmerking over maakte.

Maar goed, sindsdien bekijk ik altijd goed mijn bestelling
  zondag 25 juni 2006 @ 15:14:44 #144
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39207756
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:26:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')