abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:13:27 #76
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39059008
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:28 schreef GioStyle het volgende:

[..]

Of als klanten je vragen waar een product ligt, terwijl ze zelf nog niet eens hebben geprobeerd te zoeken.
Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:15:16 #77
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39059073
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:01:16 #78
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_39060510
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.

Je hebt van die klanten die van alle spullen op een boodschappenlijstje vragen waar het staat...ik bedoel....je kan toch wel een beetje moeite doen om je eigen boodschappen te vinden...
Vaak is het dan ook nog eens zo dat je dezelfde klant later weer tegen komt in de winkel en ze dan alsnog weer dezelfde dingen gaan vragen
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:14:26 #79
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_39060783
Ik had altijd zo'n schijthekel aan die bejaarden die niet wilden geloven dat een product uitverkocht was. Of je niet even naar het magazijn kon, voor de zekerheid.. Het is op, bejaarde graftak
Nee jij bent lekker. =X
pi_39062237
"meneer ik moet u vragen dit gesprek op een andere toon voort te zetten, anders voel ik mij genoodzaakt om de verbinding te verbreken...."
"meneer!"
"een fijne dag nog!"
*klik*
dag
pi_39067993
Moest het toch even kwijt srem freese Dat is ook wel een beetje dom
pi_39068138
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:01 schreef ThaBrain het volgende:

Als vakkenvuller heb je je aan een vulnorm te houden. Vervelende klanten werken niet mee. Je hebt gewoon geen tijd om met elke klant mee te lopen.

Je hebt van die klanten die van alle spullen op een boodschappenlijstje vragen waar het staat...ik bedoel....je kan toch wel een beetje moeite doen om je eigen boodschappen te vinden...
Vaak is het dan ook nog eens zo dat je dezelfde klant later weer tegen komt in de winkel en ze dan alsnog weer dezelfde dingen gaan vragen
Nuff said.
  woensdag 21 juni 2006 @ 11:33:24 #83
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_39068435
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:21 schreef Moja het volgende:
Moest het toch even kwijt srem freese Dat is ook wel een beetje dom
Beetje? .

Opzich kan het gebeuren, maar dat mens stond echt te koken van woede ook nog..

En dan achteraf (na gehoord te hebben hoe het ECHT heet) iets zeggen van "nou ja, je snapte het toch?" NEE DOOS! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:13:24 #84
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39069777
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef GioStyle het volgende:

[..]


[..]

Nuff said.
Nuff said about what?
  woensdag 21 juni 2006 @ 12:18:26 #85
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39069999
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nuff said about what?
dat die jostie te lam is om te werken
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
pi_39070026
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nuff said about what?
Lees ff een paar posts terug en dan weer naar beneden, het wordt je vanzelf wel duidelijk, hoop ik.
pi_39071180
Klant is koning klootzak!
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_39071541
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 12:46 schreef Double-Helix het volgende:
Klant is koning klootzak!
Schelden is niet echt koninklijk hoor
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:45:12 #89
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39075903
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
Eigenlijk weinig last gehad van onbeleefd personeel, wel van ongeinteresseerd dan wel onbekwaam personeel en dan met name in de horeca maar helaas is het niet gelimiteerd tot de horeca. Tegenwoordig een vraag stellen in een willekeurige winkel komt je geregeld op een blik te staan die je meestal met koeien associeert.

Mijn favoriete restaurant bezoek ik eigenlijk puur om de perfecte service, uiteraard hebben we daar in Nederland een buitenlands woord voor nodig omdat, met name de horeca, men in Nederland geen flauw idee heeft wat het is, lijkt het.

Schelden en onbeschoft gedrag tegenover personeel kan overigens ook niet wat mij betreft.
Dat komt omdat personeel tegenwoordig op een koopje moet, bedrijven hebben geen zin om mensen meer op te leiden, personeel switcht sneller van baan. Tja dan krijg je dat.

Overigens merk ik inderdaad dat klanten ronduit onbeschoft, leugenachtig en asociaal kunnen zijn. Heb in meerdere winkels gewerkt (met, serieus waar, een PERFECTE service) maar dan NOG zeiken de mensen dat het een lieve lust is
is dat zó duur
Duurt dat zó lang
Is dit nou jullie service (als ze zelf iets stukgemaakt hebben en we het niet willen omruilen)
Hoeveel korting krijg ik daarop (terwijl je al de goedkoopste van Nederland bent op dat moment )

Dat soort grappen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:54:42 #90
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_39076269
Wat ook irritant is zijn die mensen die zonder hallo of gedag en zonder fatsoenlijke zinsformulering denken te kunnen vertellen wat ze willen hebben.

Een voorbeeld:

* klant komt binnen *

ROUTER

goedemiddag

ja uh goedemiddag
ROUTER

U zoekt een router? :s

ja

Wat voor een router zoekt u, we hebben de keuze uit 20 verschillende types

Ja gewoon een router

Een draadloze of geen draadloze?

Draadloze

* draadloze router pakt (uiteraard de duurste)

Meneer, ik vertel u er direct bij dat u wél verstand van netwerken moet hebben om dit goed in te stellen en u heeft dit en dit erbij nodig. en blablabla (heel verhaal opgeschreven hoe hij het het snelst in kan stellen)

Ja denk je dat ik dom ben ofzo....

Nee maar we krijgen deze dingen vaak terug omdat de klant er niet uit komt

.........

Klant rekent router en draadloze kaart af en gaat naar huis

half uur later komt de klant terug en begint op dezelfde toon:

KAPOT

goedemiddag

Ja uh goedemiddag, dat ding is kapot hoor hij deugt niet.

Ik ding aansluiten, installeren en hoppa werken

klant kijkt zo van

En gaat weer weg.

en zo kan ik nog wel 1000 verhalen vertellen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_39077316
Ik ben altijd heel vriendelijk, maar ik moet zeggen dat ik echt strontsachreinig kan worden van medewerkers die je niet fatsoenlijk behandelen.

Ik moest laatst even snel wat foto's uitprinten bij de hema in kampen. Dus ik vraag aan een medewerker of ik even wat foto's uit kan printen vanaf een CDtje, nou ja prima natuurlijk dat kon daar en daar. Nou ja, ik d'r naar toe en op een gegeven moment had ik een paar foto's teveel aangeklikt, en ik wist niet hoe ze weer weg moesten. Dus ik vraag vriendelijk aan een medewerker of ze mee even kon helpen. Toen ze bezig was vertelde ze me dat het wel minimaal 2 dagen duurt voordat je de foto's op kon halen. Ik moest ze vandaag hebben, dus ik vertelde d'r dat ik het dan wel bij de Hema in Zwolle probeer waarvan ik wist dat het daar wel kon. Nou ja, zij probeert die aangeklikte foto's ongedaan te maken, en dat duurde en dat duurde. Dus op een gegeven moment zei ik dat ik het ergens anders ging proberen, en bedankte haar voor d'r hulp. Echter zij werd gelijk kwaad, en ik zou hoe dan ook voor die foto's moeten betalen, want zij wist niet of ze die nog wel ongedaan kon maken. Ik had ze immers zelf aangeklikt. Toen ik dat ze het programma maar even moest resetten, werd ze nog boser, en dat kostte 20 euro, dus dat zou ik dan ook gelijk nog even moeten betalen. Toen werd ik boos en zei ik dat ze dan maar niet zo'n pauperprogramma op dat ding moesten installeren, en ze de chef er maar beter bij kon halen. Nou ja, die chef was gelukkig snel ter plaatse, en ik legde de situatie op rustige toon uit. Die chef drukte op 2 knopjes en t programma stond weer op t beginscherm. Dat wijf zei maar niks, en nadat ik die chef nog bedankt had heb ik haar dan ook geen blik gegund.

Normaliter ben ik altijd uiterst vriendelijk en beleefd, maar ik kan er niet tegen als ik onrechtvaarig behandeld wordt, dan spring ik uit m'n vel. Kwestie van de juiste mensen aannemen op zo'n afdeling.
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:12:36 #92
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_39081675
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:13 schreef Twanstra het volgende:

[..]

Nee bitch! Daar loop jij toch voor rond in de WINKEL! (dat is zo'n plaats waar je geholpen kunt worden als je het zelf niet kan of wil vinden)
dude, dat was vroeger bij de kruidenier
tegenwoordig heb je ZELFservice winkels, DUS ZELF PAKEN
als je het niet kan vinden helpen de vakkenvullers je, en eerder niet
je kan ook nog de bestelservice van appie proberen, dan komen ze het langs huis brengen


nog een leuk voorbeeld:

*klant gooit wat om in kanovinnie's pat" (uiteraard zo'n kutpot met appelmoes, en groot he! )

o nee! ik liet iets vallen!
dat maakt niet uit meneer, zit het op uw schoenen of kleren?
nee, hoezo?
nou, anders had ik u even een doekje gegeven om het op te ruimen
wat, jij gaat het opruimen
nee, meneer ik bedoel als het op uw schoenen zat.^O^ wat op de grond zit ruim ik natuurlijk op
ja, das je geraden want jij werkt hiet

wdf?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 21 juni 2006 @ 17:18:58 #93
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39081980
Zit er iets op uw schoenen ?
Neej
*trapt tegen appelmoes* ah nu wel
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39082442
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Twanstra het volgende:
Klant is KONING!!!!!!!
(hoe moeilijk is dat nou voor mensen die in een winkel werken!) Ja heb zelf ook 5 jaar in een winkel gewerkt (op de zaterdag).
Dat is dus minder dan een jaar vriend in grote mensen termen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 19:36:35 #95
89681 Twanstra
Dat weet je zelf ook........
pi_39087051
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat is dus minder dan een jaar vriend in grote mensen termen.
Eh, ja want ik ben geen pauper?!
pi_39091232
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef zillah666 het volgende:
Nederlanders zijn onbeleefd
Zitten ze godver te klagen dat (winkel)personeel onbeleefd is. Nou is dat misschien wel zo hoor, maar dan wil ik toch graag even klagen over al die klote klanten die je in je winkel krijgt. En dan vinden ze het gek dat als je al door 30 man in de zeik genomen bent dat je een beetje bits reageert.

Ja, ik werk dus zelf in de diensverlening, gelukkig niet in een winkel, maar op een plek waar mensen voor hun plezier naartoe gaan, en zelfs daar lopen bezoekers tegen je te zeiken als het ze even te lang duurt. Godver, je bent een dagje uit, dan heb je toch de tijd? En daarbij het is niet mijn schuld dat alles daar traag gaat dat komt door die domme bezoekers zelf.

Dus: misschien vinden die onderzoekers (winkel)personeel onbeleefd, maar dan raad ik ze aan om zelf eens een half jaar in een winkel oid te gaan staan, en doe dan je onderzoekje nog maar eens over, kijken of je nog van mening bent dat het aan het personeel ligt.

Zo, nu ben ik weer blij
Wees blij dat die klanten bij jullie komen. Ze kunnen er ook voor kiezen om naar de concurrent te gaan. Als al jullie klanten dat doen, heb jij geen baan/salaris meer. Dus wees blij dat je wat verkoopt/klandizie hebt.

Dit hoort gewoon bij het werken daar waar service centraal staat. Als je daar niet tegenkunt, ga dan achter de lopende band staan of asperges steken. Heb je niets te maken met vervelende klanten/mensen
pi_39091332
Hoe vervelend de klant ook is, ik was altijd vriendelijk.
Maar waar een vriendelijke klant bij het ruilen er misschien een gratis product bij kreeg, was dit niet zo bij de vervelende klant
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:16:01 #98
144558 Horsemen77
lol @ okkith
pi_39095491
j man weeEENS VRIENDLEUKJK
Den Sieg vor den Augen, den Blick weit nach vorn
Ziehn'n wir gemeinsam durch die Nation
Osten und Westen - Unser Berlin
Gemeinsam für Eisern Union
  woensdag 21 juni 2006 @ 23:17:39 #99
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_39095565
Vriendelijk blijven tegen vervelende klanten

Heerlijk vind ik het, reageren ze vet gaar, geef je normaal antwoord ( soort aftroeven ) en dan zeggen ze meestal: ja ... uhhh
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_39096521
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 21:27 schreef Crizzz_ het volgende:

[..]

Wees blij dat die klanten bij jullie komen. Ze kunnen er ook voor kiezen om naar de concurrent te gaan. Als al jullie klanten dat doen, heb jij geen baan/salaris meer. Dus wees blij dat je wat verkoopt/klandizie hebt.

Dit hoort gewoon bij het werken daar waar service centraal staat. Als je daar niet tegenkunt, ga dan achter de lopende band staan of asperges steken. Heb je niets te maken met vervelende klanten/mensen
Ja, ik ga mn tijd verdoen met een discussie met 1 of andere doos, terwijl er tegelijkertijd drie kids 'mevrouw, mevrouw, mevrouw' roepen. Dat is dus niet mijn werk.
Mijn werk is om die kids een leuke dag te bezorgen, en ze te begeleiden met waar ze mee bezig zijn, en daarnaast om te zorgen voor hun veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')