abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39043723
'dem joe kofschip! waarom zit jij niet in mijn hooft?
pi_39043760
Nja, ik kan me nog steeds niet echt inleven in de OUD incrowd, vage bedoeling
pi_39043822
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:21 schreef outcast_within het volgende:

[..]

verkapte ik kan twee puntjes op mijn i krijgen post en ik neem er de moeite voor-post
Kän jíj dát nîët dàn?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_39044027
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Kän jíj dát nîët dàn?
jawel. als jij het eerst doet.

control c

of in word symbool invoegen.

alt codes zijn gedateerd
pi_39044076
Er is hier bijzonder weinig dat me irriteert. Het is per slot van rekening maar een schijnwereldje dat met één druk op de knop net zo snel verdwijnt als het verschenen is, mits het forum niet zo traag is als Elvis die tijdens de marathon een cementwagen vooruit moet blazen. En hij is dood, kun je nagaan. Al heb ik ooit een droom gehad waarin een naakte indiaan me wees op het feit dat hij nog in leven is en zijn brood verdient als fietsenmaker in Zelzate, net over de grens. Dat schijnt hem best gelukkig te maken, ware het niet dat hij geteisterd wordt door een aambeienplaag en daarom extra personeel in dienst moest nemen om de zadels uit te testen.
Postopkrikkers vind ik wel mateloos irritant, alsmede racistische users. Maar dat is eigenlijk net zoiets als zeggen dat je in je testikels gebeten worden door een piranha met paradontitis onprettig vindt. Al zijn er ook weer mannen die daar intens van kunnen genieten, zo heb ik me laten vertellen. Toen ik nog in Epe woonde had mijn buurman Fons J. Mutzenbach daar een handje van, van dingen vertellen.
De Frontpage vind ik ook kut. Ik kom er nooit, enkel en alleen als er weer zo'n vibrerende pinguïn verloot wordt wil ik nog wel eens de moeite doen om deze pagina te bezoeken en me in te schrijven in de hoop iets te winnen. Tevergeefs, natuurlijk. Nimmer bewoonde een trillende vogel mijn zuidpool. En dat is misschien maar goed ook, want van een vibrerende pinguïn is nog nooit iemand gelukkiger geworden. Op een enkele loopse vrouwtjespinguïn na, misschien. Ik ben er niet rouwig om, zo'n cloaca zorgt alleen maar voor een hoop ergernis. Zo schreeuwde mijn buurman Fons J. Mutzenbach ooit over de schutting toen ik nog in Epe woonde. Dat was een mooie tijd, daar in Epe. En een verdomd vakkundig gebouwde schutting, al zeg ik het zelf.
Maar ik erger me toch vooral aan mezelf. Als user op FOK, maar ook als mens. Ik ben ook zó walgelijk sexy. Soms zie ik mijn reflectie in het raam van de bus en denk dan: 'Godverdomme Croupouque, wat ben je toch een lekker brokje.' Nou, probeer dán maar eens van jezelf af te blijven. Als een potje honing voor de neus van Yogi Bear, wat ik je brom.
pi_39044087
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:33 schreef outcast_within het volgende:

[..]

jawel. als jij het eerst doet.

control c

of in word symbool invoegen.

alt codes zijn gedateerd
Wat een gedoe!
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:36:56 #157
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39044128
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:35 schreef Croupouque het volgende:
Er is hier bijzonder weinig dat me irriteert. Het is per slot van rekening maar een schijnwereldje dat met één druk op de knop net zo snel verdwijnt als het verschenen is, mits het forum niet zo traag is als Elvis die tijdens de marathon een cementwagen vooruit moet blazen. En hij is dood, kun je nagaan. Al heb ik ooit een droom gehad waarin een naakte indiaan me wees op het feit dat hij nog in leven is en zijn brood verdient als fietsenmaker in Zelzate, net over de grens. Dat schijnt hem best gelukkig te maken, ware het niet dat hij geteisterd wordt door een aambeienplaag en daarom extra personeel in dienst moest nemen om de zadels uit te testen.
Postopkrikkers vind ik wel mateloos irritant, alsmede racistische users. Maar dat is eigenlijk net zoiets als zeggen dat je in je testikels gebeten worden door een piranha met paradontitis onprettig vindt. Al zijn er ook weer mannen die daar intens van kunnen genieten, zo heb ik me laten vertellen. Toen ik nog in Epe woonde had mijn buurman Fons J. Mutzenbach daar een handje van, van dingen vertellen.
De Frontpage vind ik ook kut. Ik kom er nooit, enkel en alleen als er weer zo'n vibrerende pinguïn verloot wordt wil ik nog wel eens de moeite doen om deze pagina te bezoeken en me in te schrijven in de hoop iets te winnen. Tevergeefs, natuurlijk. Nimmer bewoonde een trillende vogel mijn zuidpool. En dat is misschien maar goed ook, want van een vibrerende pinguïn is nog nooit iemand gelukkiger geworden. Op een enkele loopse vrouwtjespinguïn na, misschien. Ik ben er niet rouwig om, zo'n cloaca zorgt alleen maar voor een hoop ergernis. Zo schreeuwde mijn buurman Fons J. Mutzenbach ooit over de schutting toen ik nog in Epe woonde. Dat was een mooie tijd, daar in Epe. En een verdomd vakkundig gebouwde schutting, al zeg ik het zelf.
Maar ik erger me toch vooral aan mezelf. Als user op FOK, maar ook als mens. Ik ben ook zó walgelijk sexy. Soms zie ik mijn reflectie in het raam van de bus en denk dan: 'Godverdomme Croupouque, wat ben je toch een lekker brokje.' Nou, probeer dán maar eens van jezelf af te blijven. Als een potje honing voor de neus van Yogi Bear, wat ik je brom.
Je moeder.
pi_39044249
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:35 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Wat een gedoe!
daarom gebruik ik ze ook niet
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:51:37 #159
32015 suus21
Andre rocks!
pi_39044547
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Kresj het volgende:
Marokanen
leer dan eerst spellen voordat je hen afzeikt! Maar uiteraard zijn Marokkanen zeer irritant.
fijn!
pi_39044720
-Debiele users als Maikuuul, BaajGuardian en Dromenvanger enzo. Écht apart, dat soort mensen.
-Mensen die een discussie oid niet kunnen winnen en het dan maar gooien op 'ja maar jij bent neger haha!'
-Mensen die niet kunnen spellen/typen, ik wordt, de veiver én mensen die onnodig spaties tussen een woord en een uitroepteken/vraagteken neerzetten.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:58:44 #161
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39044748
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Mensen die een discussie oid niet kunnen winnen en het dan maar gooien op 'ja maar jij bent neger haha!'
Heel irritant ja
  dinsdag 20 juni 2006 @ 18:59:36 #162
151791 Kindervriend
Tilburg boven fallus.
pi_39044777
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Heel irritant ja
Neger alert! Hihihi!
pi_39044782
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:58 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Heel irritant ja
Ik ben maar blij dat het een forum is, anders zou ik niet voor de gevolgen instaan .
pi_39044796
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef Kindervriend het volgende:

[..]

Neger alert! Hihihi!
Ohja, nog één: relklonen .
pi_39044906
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Braun was toch gebanned?
pi_39044978
Weinig echte irritaties hier, anders had ik me niet eens geregistreerd (na een hele tijd lurken en fok termen leren )

Maar toch wel soms af en toe irritant of vreemd:

- Veel domme reacties op de frontpage.. (maar die laat ik dan ook links of rechts liggen)
- Mensen die een topic vervuilen door telkens alleen TVP te posten ipv een inhoudelijke reactie
- Verschillende users die niet meer kunnen posten dan domme Fipo's, rare ongrappige plaatjes.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:12:03 #167
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39045245
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ik ben maar blij dat het een forum is, anders zou ik niet voor de gevolgen instaan .
Idem
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:20:02 #168
242 Pinball
Electric Monk
pi_39045533
Newbies, spel- en taalfouten, traagheid, Replique, crew, postopkrikkers, en zo nog wat.
Kortom: genoeg om het leuk te houden hier.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:29:53 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39045880
van die irritante UI's waar je spontaan epilepsie van krijgt
Huilen dan.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:30:17 #170
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39045888
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Whehe inderdaad ja
Huilen dan.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:38:19 #171
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_39046198
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:15 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het ook slordig als mensen hun zinnen met het woord "en" beginnen. Een echte taalpurist doet dat niet, al mag het in sommige gevallen wel. In dit geval had je ze gewoon weg kunnen laten.
Ik heb nooit beweerd dat ik een taalpurist ben. Op Fok! wordt getypt in spreektaal en dat moet vooral zo blijven. Je moet niet van users (gebruikers red.) willen verwachten dat elke post een literair kunststukje is. Spontane uitlatingen, levendige discussies, pertinente onzin, allemaal onderwerpen die stijf zouden overkomen in krantentaal.

En dan is spreektaal niet zo'n ramp.

Maar kan het in ieder geval met een schaarse komma, hier en daar een punt achter een zin en met juist vervoegde werkwoorden?
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_39048117
Van die KLB topics ''Oe, kijk mij 2 minuten buiten zijn geweest nu lijkt het net alsof ik mijn hele leven niet verrot achter de computer zit''.

/edit. mensen die geen nederlandse zinnen normaal kunnen formuleren
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:29:26 #173
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39048245
Kliekjes. Vooral de (ex-)crew kliekjes.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:30:00 #174
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39048273
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ook dat ja.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_39050842
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
-Debiele users als Maikuuul, BaajGuardian en Dromenvanger enzo. Écht apart, dat soort mensen.
-Mensen die niet kunnen spellen/typen, ik wordt, de veiver én mensen die onnodig spaties tussen een woord en een uitroepteken/vraagteken neerzetten.
Helemaaal mee eens!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 21:24:14 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39050903
Paultjuhhh
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39051196
Leugenachtige users.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:34:31 #178
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39051422
Br33ZaH's en PartyFlockers
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:02:08 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_39052649
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Paultjuhhh
wat hij zegt

zelfkennis, dát siert je dan wel weer
Huilen dan.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 juni 2006 @ 22:03:21 #180
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_39052707
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:02 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

wat hij zegt

zelfkennis, dát siert je dan wel weer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_39052742
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:29 schreef TC03 het volgende:
Kliekjes. Vooral de (ex-)crew kliekjes.
Dat hele kutkitty gedoe
pi_39064091
Ik zal eens kijken of ik een voorselectie kan maken
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:25:45 #183
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_39064132
Dat Talpa-ge

Het is nu niet meer leuk en zeker niet meer origineel
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:27:21 #184
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39064174
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:25 schreef Orcaman1984 het volgende:
Dat Talpa-ge

Het is nu niet meer leuk en zeker niet meer origineel
Orcaman1984
Talpa
pi_39064297
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:38 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat ik een taalpurist ben. Op Fok! wordt getypt in spreektaal en dat moet vooral zo blijven. Je moet niet van users (gebruikers red.) willen verwachten dat elke post een literair kunststukje is. Spontane uitlatingen, levendige discussies, pertinente onzin, allemaal onderwerpen die stijf zouden overkomen in krantentaal.

En dan is spreektaal niet zo'n ramp.

Maar kan het in ieder geval met een schaarse komma, hier en daar een punt achter een zin en met juist vervoegde werkwoorden?
Nee.
pi_39064427
Random order. No sense at all. Een kwartier van mijn leven kwijt hiermee
Als niemand anders het categoriseert. Doe ik dat morgen wel. Komt overmorgen de Poll

Imageshack kikkers

Mensen die het nodig vinden iedereen met een afwijkende mening de dood of kanker toe te wensen
Fipo's
TVP's
Irritante kuthypes zoals kankerkachel Kankerkachels, Napalmbommen en TALPA :R
Nutteloze reacties
Ongeinspireerde reacties
Mensen die om het hardst Slotje! roepen
Verkapte *pimp topics/posts

Geen stijl spelling
Overmatig gebruik van :R en andere smileys
Slechte spelling en d/t fouten
Compleet gebrek aan interpunctie en hoofdletters
Lange teksten zonder enters
Mensen die na een lange tekst meteen om de samenvatting vragen
Mensen die te lui zijn om een topic te lezen voordat ze inhoudelijk reageren
Mensen die op moderators in het algemeen kotsen, puur omdat ze moderators zijn
mensen die hun capslock aan hebben staan
mensen die alleen in klaagbaak/onz posten

Fanboys

Mensen die die het volgende deel van een reeks openen puur om het openen, zonder de verdere verantwoordelijkheid te dragen.
Mensen die het topic op slot gooien, maar niet een nieuw topic maken en een link naar het nieuwe topic in de laatste post gooien

Oranje kleurtjes
Fok GAME avatars
Epilepsie User icons

Jezelf als je teveel gezopen hebt en je de volgende dag in je userhistory kijkt

Mensen die dit forum en de mensen die er lol hebben iets te serieus nemen. Iets wat goed naar voren komt in dit topic.
mensen die dit forum niet serieus nemen en voor de lol baggeren

KUTgeklaag over spellingsfouten

De FP
De search
de weblog

Attention whores / Irritante kutusers/klonen als Maikuuul en Baukel

Moderators
Banners
Downtime
Slowchat
Lollercopter pwned wie unne n00b - users. Mits buiten ONZ/KLB; Word.
WK-haters
Mensen die alles afkraken zonder goeie argumenten

Kutkicks

Multiposten
Mensen die dingen vragen zonder zelf eerst even te googlen
Mensen die een topicreport zetten en vervolgens mee gaan kloten in een topic
Mensen die geen closure geven. (een topic openen en vervolgens nooit meer antwoord geven op vragen in hun eigen topic)
Mensen die voor elke zin een smiley zetten

Deze PI >>>(zoem zoem zoem plus rood)

V&A bedriegers
pi_39064572
Ik heb er ook 1.

Mensen die overmatig Engelse woorden gebruiken om hip over te komen, zoals closure.
pi_39064609
outcast within
pi_39064646
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef Allochtoon het volgende:
Ik heb er ook 1.

Mensen die overmatig Engelse woorden gebruiken om hip over te komen, zoals closure.
Mensen die 1 ipv één zetten is ook irritant.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_39064725
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:46 schreef Agiath het volgende:

[..]

Mensen die 1 ipv één zetten is ook irritant.
Veel te veel werk.
Wat een geweldig topic trouwens, zijn alle open deuren al ingetrapt?
  woensdag 21 juni 2006 @ 09:55:51 #191
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39064935
weeet je wat irritant is, van die jonge users die niets weten, zoals KaMo
pi_39065010
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:44 schreef Allochtoon het volgende:
Ik heb er ook 1.

mensen die mijn chaotische en random schrijfstijl gaan verwarren met proberen hip over te komen.
pi_39065027
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:45 schreef Rejected het volgende:
outcast within
pi_39066169
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:58 schreef outcast_within het volgende:

[..]

mensen die mijn chaotische en random schrijfstijl gaan verwarren met proberen hip over te komen.
Mensen die hun gebruikersnaam in het Engels moeten hebben om hip te zijn.
  woensdag 21 juni 2006 @ 10:46:46 #195
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_39066699
Mensen die elkaar lopen af te zeiken, terwijl ze net zo erg zijn.
En mensen die alleen posten om hun post op te krikken!
Trotse papa van Eden
pi_39066787
Het knuffelbeleid in US incl. mods die élk naar negatief neigend commentaar wegeditten .
  woensdag 21 juni 2006 @ 14:58:34 #197
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_39076434
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef Allochtoon het volgende:
Nee.
Hoofdletter aan het begin van de zin, goed gebruik van interpunctie, juiste spelling, geen onnodig wollig taalgebruik. Klasse.

Vanwaar die weerstand?
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_39077397
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef ArtyShock het volgende:

[..]

Hoofdletter aan het begin van de zin, goed gebruik van interpunctie, juiste spelling, geen onnodig wollig taalgebruik. Klasse.

Vanwaar die weerstand?
Ik vind het eerlijk gezegd ook een verkrachting van de Nederlandse taal als ik zie hoe sommigen iets durven te posten. Maar het heeft wel wat paternalistisch als er constant op de vorm in plaats van de inhoud wordt gekat. Overigens ben ik ooit ook beticht van wollig taalgebruik, maar om de politiek goed te kunnen begrijpen moet je eerst leren schrijven zoals hen.
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:19:58 #199
105263 Litso
Interlectueel.
pi_39079566
Even opgedeeld in een aantal categoriën, suggesties welkom!

Postkrik/irritante posts:
TVP
Fipo
Multiposten
Posten om het posten

Postgedrag:
Nutteloze/offtopic reacties
Lege quotes
Ongeïspireerde reacties
Om samenvatting vragen
Te lui om het topic te lezen alvorens te reageren
Iedereen met een afwijkende mening afzeiken
Doods- en ziekteverwensingen
Slotjeroepers
Mensen die roepen dat een topic een verkapt pimpotopic is
lollercopter pwned wie unne noob-posts buiten ONZ/KLB
overbodige topickicks
Voor elke zin een smiley zetten
Mensen die een topicreport zetten en vervolgens mee gaan kloten in een topic
In tientallen topics het zelfde plaatje posten

Taal:
Slechte spelling en d/t fouten
Gebrek aan interpunctie en hoofdletters
Lange teksten zonder enter
Capslock
Gezeur over spelling
Mensen die overmatig Engelse woorden gebruiken om hip over te komen
Geenstijl spelling

Type users:
relklonen
gimmick-klonen (baukel)
irritante/domme users (maikuuul)
Fanboys
Mensen die alleen in ONZ/KLB posten
Mensen die dit forum en de mensen die er lol hebben iets te serieus nemen
Mensen die dit forum niet serieus nemen en voor de lol baggeren

Topics:
Mensen die geen closure geven. (een topic openen en vervolgens nooit meer antwoord geven op vragen in hun eigen topic)
Verkapte pimptopics
Mensen die die het volgende deel van een reeks openen puur om het openen, zonder de verdere verantwoordelijkheid te dragen.
Mensen die het topic op slot gooien, maar niet een nieuw topic maken en een link naar het nieuwe topic in de laatste post gooien
Mensen die dingen vragen zonder zelf eerst even te googlen

algemeen FOK!:
Hypes
Op crew kotsen puur omdat het crew is
Oranje kleurtjes
FOK!Games avatars
Epilepsie usericons
de FP
De search
De Weblog
Moderators
Banners
Downtime
De verborgen PI's
V&A Bedriegers
Het knuffelbeleid in US incl. mods die élk naar negatief neigend commentaar wegeditten

??
Jezelf als je teveel gezopen hebt en je de volgende dag in je userhistory kijkt
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  woensdag 21 juni 2006 @ 16:31:03 #200
105263 Litso
Interlectueel.
pi_39080065
Oeh, ik weet er nog een:
Het eeuwige vergelijken van alles met Hitler/de nazi's.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')