daarom post ik nooit als laatstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:59 schreef Litso het volgende:
En mensen die wel mee willen posten in een reeks, maar zich te goed voelen om een nieuw topic te openen (*kuch* BS)
Mens, ergen je niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:09 schreef Conflict het volgende:
Ik ergen me aan die forumplaatjes.
Herkenbaarheid +2 (of is dit ook een irritatie van mensen)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:01 schreef Conflict het volgende:
Ik erger me aan mezelf als ik teveel gezopen heb en de volgende ochtend in mijn posthistory kijk.
Jeetje wat ben jij een kleuter zegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef Kindervriend het volgende:
Chagerijnige kut users die 'volwassen' geworden zijn omdat ze ook een keer geneukt hebben en enkel zelf de grapjes willen maken, maar als een ander een grapje maakt, oei oei oei.
Ik noem verder geen namen, Conflict.
Dit vind ik ook heel ergerlijk. Mensen die alles op fok afdoen als minderwaardig of debiel, en je uitschelden dat je je drukmaakt om fok omdat het toch maar debiel is, maar ondertussen wel zelf vrolijk meeposten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef Sapientiea het volgende:
Hoe kan je, je nou irriteren bij al die minderwaardige reacties hier op fok! ?
Eerst was je een hersenloze baggeraar die "quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een kleuter zeg![]()
Als jou iets niet bevalt begin je te schelden, wie is er nou een chagrijn?
En dan ben ik niet volwassen![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:15 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen post, drolhoofd.
spellings-fouten-makers, hij zij ipv hij zei, ik werdt (WTF??) en nog meer van die Neanderthaler-taal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef MrSASO het volgende:
En taalpuristen.
Van wie ben jij eigenlijk de kloon? Durf je die naam ook te posten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef Kindervriend het volgende:
Chagerijnige kut users die 'volwassen' geworden zijn omdat ze ook een keer geneukt hebben en enkel zelf de grapjes willen maken, maar als een ander een grapje maakt, oei oei oei.
Ik noem verder geen namen, Conflict.
mensen die dit forum niet serieus nemen en voor de lol baggerenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:04 schreef Aurelianus het volgende:Mensen die dit forum en de mensen die er lol hebben iets te serieus nemen. Iets wat goed naar voren komt in dit topic.
dat, de userpolicy en het overschot aan roddelmodsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:37 schreef Autodidact het volgende:
Oh ja, en OUD. De pendelende huisvrouwtjes.
meki is dom, irritant en een uitermate grote stoorzender in zwaar beladen discussies dat het altijd uitloopt op een ban voor iemand maar nooit voor knuffelmarokkaan meki ...quote:
D'r is niks vermakelijker dan dat toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Dit vind ik ook heel ergerlijk. Mensen die alles op fok afdoen als minderwaardig of debiel, en je uitschelden dat je je drukmaakt om fok omdat het toch maar debiel is, maar ondertussen wel zelf vrolijk meeposten.
Je vindt me slim en grappig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:47 schreef Slarioux het volgende:Biancavia. Die post alleen als ze extreem bijdehand, extreem grappig of gewoon heel slim kan posten, binnen de eerste vijf posts van een topic, én als het haar lukt om met haar stomme harsens iets te verzinnen.
Het enige wat me aan jou irriteert is het constante gebruik vanquote:
als PI. Dát straalt dat bijdehante uit. Godver. Godverdegodverdegodverdomme.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:54 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Het enige wat me aan jou irriteert is het constante gebruik van [afbeelding] als PI. Dát straalt dat bijdehante uit. Godver. Godverdegodverdegodverdomme.
Voorspelbaar. -2.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef outcast_within het volgende:
Moeten maar tot een top 10 komen: Ideeën iemand?
...
Ongeïnspireerde reacties
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Agiath het volgende:
WK-haters
Mensen die alles afkraken zonder goeie goede argumenten
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit scheelt me een boel typen, dank je
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is er mis met mij.![]()
![]()
En geen reactie'sreacties over braunin BrauN in mijn fobo want alles word wordt nu verwijderd.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:36 schreef kareltje_de_grote het volgende:
...
Gehuil over scooteraars
...
fFuck, ik moet gewoon wat minder in KLB komen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Kresj het volgende:
Marokkanen
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:39 schreef Isdatzo het volgende:
laten Laten we het daar maar op houden..![]()
Ik heb nu teminste tenminste ook een kleurtje![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:41 schreef Canisfire het volgende:
Wuppie haters.
Is Maikkkuuul trouwens al genoemt genoemd?
En mensen die niet terug lezen teruglezen.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:46 schreef outcast_within het volgende:
Oja waarom is deze nog niet genoemt genoemd.
De search?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:47 schreef outcast_within het volgende:
mMensen die te hard proberen erbij te horen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:56 schreef Conflict het volgende:
O ja, mensen die een volgende volgend deel van een topic openen, zonder OP, puur...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:04 schreef Sapientiea het volgende:
Hoe kan je, je nou irriteren bij aan al die minderwaardige reacties hier op fok! ?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:20 schreef BadKeukenTegel het volgende:
... die niet begrijpen wat er met bovenstaande zin wordt bedoelt bedoeld.![]()
Negeer hem dan gewoon, ik zie het probleem nooit met Meki.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:30 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
meki is dom, irritant en een uitermate grote stoorzender in zwaar beladen discussies dat het altijd uitloopt op een ban voor iemand maar nooit voor knuffelmarokkaan meki ...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef MrSASO het volgende:
En taalpuristen.
Sorry.quote:
Dit soort mensen/reacties als hierbovenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
pvda-ers.
Ik vind het ook slordig als mensen hun zinnen met het woord "en" beginnen. Een echte taalpurist doet dat niet, al mag het in sommige gevallen wel. In dit geval had je ze gewoon weg kunnen laten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:02 schreef ArtyShock het volgende:
Users die onverschillig over spelling denken.![]()
Even een greep uit dit topic. En om niet beschimpt te worden als azijnzeiker die niets aan datgene doet waaróver hij zeikt; Voilá.En dan heb ik het over de interpunctieblinden nog niet eens gehad.
![]()
[..]
verkapte ik kan twee puntjes op mijn i krijgen post en ik neem er de moeite voor-postquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:02 schreef ArtyShock het volgende:
Users die onverschillig over spelling denken.![]()
Even een greep uit dit topic. En om niet beschimpt te worden als azijnzeiker die niets aan datgene doet waaróver hij zeikt; Voilá.En dan heb ik het over de interpunctieblinden nog niet eens gehad.
![]()
ip check, google check, posters ophangen, acherhalen, ophangenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:20 schreef Rejected het volgende:
Mensen in V&A die je betaalt maar niks leveren.
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |