kan ik eventueel nog wel m'n maatje wijzigen? Ik moet nog even heel goed naar de maat kijken maar dit had veel haastquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:26 schreef postman het volgende:
20 items in totaal, gaat snel
Als we tot 24 gaan, lijkt me een mooi aantal. Dit wordt een turbo IA
Ja man. Die is echt mooi, maar ja, die maten he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Roycoooooo het volgende:
Lock Bonnie bedoel je he?! Wou ik ook graag..![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:13 schreef amokjeeh het volgende:
Ik wil mee doen! 1 2 shirtjes, dus mail is onderweg verstuurd!
[afbeelding]
én
[afbeelding]
![]()
Lengte, gewicht? Zelfs heb ik soms S en soms M in Nederland, maar bij A&F moet ik echt S hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:36 schreef yellowcat het volgende:
Hoe vallen die Amerikaanse maten eigenlijk? Normaal heb ik hier in NL met overhemden M, kan ik dus het beste nu ook M nemen?
28 juni duurt nog 8 héle dagenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef CrookedEye het volgende:
over nieuwe collectie kreeg ik dit mailtje nadat ik het gevraagd had.
Hey mijn naam,
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
Wat doen jullie nu als er over een week een erg puike collectie op de site blijkt te staan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:08 schreef CrookedEye het volgende:
over nieuwe collectie kreeg ik dit mailtje nadat ik het gevraagd had.
Hey mijn naam,
Thanks for contacting us at A&F. Our new Back To School line will be in stores
on July 1,2006 and on our website on June 28,2006. For any additional
questions, hit us back with another email, and we’ll be happy to help. Thanks
again for contacting us at A&F!
Cherri
Abercrombie & Fitch
Customer Service
Nóg een bestelling plaasten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:14 schreef Eland het volgende:
Wat doen jullie nu als er over een week een erg puike collectie op de site blijkt te staan?
1,83 m lang, 70 kg zwaar...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Eland het volgende:
[..]
Lengte, gewicht? Zelfs heb ik soms S en soms M in Nederland, maar bij A&F moet ik echt S hebben.
Hij is populair!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef pseudovlaming het volgende:
Ow, dit is de mijne bestelling trouwens:
[afbeelding]
![]()
Vind je t raar, hij is ook superquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |