Thanx. De temperatuur in de bak is ook goed, nu de bewoners nog!quote:
wanneer komen ze?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Thanx. De temperatuur in de bak is ook goed, nu de bewoners nog!
Als het aan mij ligt zodra de bak goed schoon en volledig ingericht is. Ik ben op zoek naar nakweek. Via Marktplaats word er zo nu en dan wel wat aangeboden maar de laatste tijd niet al te veel meer.quote:
Mij ligt reptielen nou weer niet, wel gehad maar op een gegeven moment trok het me niet meer... Gifkikkers is the way to go voor mijquote:Op zondag 25 februari 2007 21:36 schreef senesta het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nooit zoveel met reptielen ophad maar jullie krijgen me helemaal enthousiast!
Heb jij geen nakweek?quote:Op maandag 26 februari 2007 00:23 schreef Cahir het volgende:
Ik word echt gek van mijn luipaardgekko'sZe zitten hele tijd achter iemand anders zijn staart aan, en elke keer loopt het net goed af.. snappen hun dan niet dat het geen eten is?
![]()
met onze agamen hadden we ook nakweek ...liep ook niet goed af zoals ik al verteld had...quote:
Heb ik sinds het begin al, scheelt heel veel werkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef mrcool het volgende:
Vandaag maar een tijdschakelaar voor mijn lampen gehaald, kan ik ze ook nooit vergeten aan of uit te zetten.
Dit is voor mij het begin!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef Cahir het volgende:
[..]
Heb ik sinds het begin al, scheelt heel veel werk![]()
Dat kan wel zo zijn maar als ik ze vervolgens aan de straatstenen niet kwijtraak dan zal ik nog een terrarium nodig hebben op den duur.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef tweakdsl het volgende:
Ik zou toch 3 vrouwen en een man halen. Nakweek is op zich makkelijk!
Ik heb simpelweg geen zin in al dat gedoe met eieren enzo. Dus er komt gewoon geen mannetje bij!quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:43 schreef tweakdsl het volgende:
Nou, ik denk dat je (vooral) de morphs makkelijk kwijtkomt!
Hier heb ik mijn terrarium gehaald!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef dRobje het volgende:
binnekort maar eens opzoek naar een goed terrarium..
Kikker terrarium is beste om een bak te nemen naar wens van de bewoner, klimmer = hoger, bodembewoner = breder en dieper.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef dRobje het volgende:
binnekort maar eens opzoek naar een goed terrarium.. wil ook beginnen met kikkers maar eerst nog maar ff informatie zoeken over het hoe en wat.. en dit topic bijhouden haha
Online te bestellen via kreca.nl of bij www.rainforrest-frogs.nlquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:11 schreef mrcool het volgende:
Het terrarium is volledig ingericht. Hoop dat ik spoedig de bewoners kan gaan ophalen. Weet iemand misschien of ik in omgeving Nijmegen ergens aan voeding kan komen? Wil dit eerst in huis hebben eigenlijk.
Fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ze in het zand liggen idd niet kwam ik ook achter. Op de flagstone werkt het weer wel, daar is het 35 graden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:48 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Trouwens uit thermometers krijg je geen correct resultaat als ze liggen als dit een kwik thermometer is.
Ik weet niet zeker of je dit bedoelt maar misschien heb je er iets aan:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
maar ik geloof niet dat ze zoiets hebben...
www.jewelspray.nlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:38 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
Hoi medereptielenliefhebbers!
ik heb eens even een vraagje he...
kweet niet of dat hier hoort, maar op hoop van zegen dan maar![]()
ik heb sinds kort een chameleo calyptratus aangeschaft.
nu spuit ik elke dag met de plantenspuit het terrarium goed vochtig, maar nu wil ik
dus ook een "druipbakje" met water erin maken. alleen wil het me niet echt lukken.ofwel
het stroomt eruit, ofwel het druppelt helemáál niet.wat heb jullie voor systeempje gemaakt?
en wat doe ik fout?
alvast bedankt!
Thanx, ben er al met al een week of 3 mee bezig geweest maar het resultaat mag er zijn. Ook erg leuk om zo'n bak volledig in te richten from scratch.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:24 schreef Mirage het volgende:
ziet er erg goed uit mrcool !!
Een prachtige bak is het geworden
dank je wel!quote:Op zondag 4 maart 2007 18:49 schreef Aneurism het volgende:
[..]
www.jewelspray.nl
www.rainforrest-frogs.nl
Allemaal bedrijven met druppel systemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |