Je haalde de 9 maanden nooit?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Zover ging het allemaal nog niet maar grappig was het wel.
Jawel, maar de kindekes hadden geen down syndroom. Ik heb helaas nooit de breinaaldenpatch gevondenquote:
Inderdaad. maar de studenten uitbreiding was ook erg ok.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
Alles in de fik, dan was het leuk.
En de hele tijd huilende mensen, omdat overal die urnen stondenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:00 schreef ehqo het volgende:
Alles in de fik, dan was het leuk.
Met SOF2 in een hoekje zitten campenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
Elk spel die je kan spelen zoals het niet hoort is tof. Vooral online als je de game voor fanatiekelingen verpest die je dan de huid vol schelden.
Remote bombs op spawnpoints pleuren. Jezelf opblazen in een groep spelers. Altijd alles opblazen, ongeacht een teamgenoot of niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
Elk spel die je kan spelen zoals het niet hoort is tof. Vooral online als je de game voor fanatiekelingen verpest die je dan de huid vol schelden.
GTA2 multiplayer was sowieso tof!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
Welke spellen speel jij? Lijkt me wel een keer leuk om te doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Remote bombs op spawnpoints pleuren. Jezelf opblazen in een groep spelers. Altijd alles opblazen, ongeacht een teamgenoot of niet.
Dat werk.
Ik droomde over een rocketlauncher vannacht. Wel meer wapens trouwens, ik zat namelijk zelf midden in Half-Life's Team Fotressquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:09 schreef jogy het volgende:
Met een rocketlaunger op de grond richten en dan schieten.
Kijken hoe vaak je in een potje van een half uur je zelfmoord kan plegen, en het volgende potje dat record proberen te verbreken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Remote bombs op spawnpoints pleuren. Jezelf opblazen in een groep spelers. Altijd alles opblazen, ongeacht een teamgenoot of niet.
Dat werk.
UT2003 is best een leuk spel, als je het met meer dan 4 mensen speeltquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:12 schreef mcDavid het volgende:
Op school spelen we altij Unreal Tournament 2003, dat is sowieso al tof, omdat je op school eigenlijk helemaal geen spelletjes mag spelen!
Battlefield 2 leent zich uitermate goed voor dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Welke spellen speel jij? Lijkt me wel een keer leuk om te doen.
Och, doorgaans is het niet veel hoger.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Battlefield.. Half-Life.
. UT2003.
.
Zo daalt het niveau als er geen vrouwen zijn.
True. En als het eens wel hoog is, haakt het grootste deel af.quote:
Weer ff ontopic dan ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Battlefield.. Half-Life.
. UT2003.
.
Meestal zaten we met 20 man op een rij in een leeg lokaaltje ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef Litso het volgende:
[..]
UT2003 is best een leuk spel, als je het met meer dan 4 mensen speelt
Misschien omdat het niveau van het grootste deel ook niet zo hoog is ??quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
True. En als het eens wel hoog is, haakt het grootste deel af.
Nee hoor, het focuspunt verschuift gewoon naar andere dingen dan mislukte zingende hippies en gefrustreerde neuksex posts omdat er per ongeluk vrouwen meeposten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Battlefield.. Half-Life.
. UT2003.
.
Noem je mij nou een slet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Weer ff ontopic dan ??
De slet op het witte paard
Oh, zullen we het dan maar weer over neuken en tietn gaan hebben?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Battlefield.. Half-Life.
. UT2003.
.
Klopt, maar wel absurd grappig om te spelen.quote:
Dat lijkt me al meer dan duidelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Misschien omdat het niveau van het grootste deel ook niet zo hoog is ??
Heb je dan een schimmel tussen je benen?quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, het focuspunt verschuift gewoon naar andere dingen dan mislukte zingende hippies en gefrustreerde neuksex posts omdat er per ongeluk vrouwen meeposten.
Maar het is niet altijd over seks als er vrouwen zijn, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee hoor, het focuspunt verschuift gewoon naar andere dingen dan mislukte zingende hippies en gefrustreerde neuksex posts omdat er per ongeluk vrouwen meeposten.
nee, ook wel eens over spelfoutenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het is niet altijd over seks als er vrouwen zijn, toch?
No way.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je dan een schimmel tussen je benen?
Nee, ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heb jij een wit paard, en ga jij er met een ander vandoor ??
nee ook wel eens over mislukte zingende hippiesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die worden hier dan ook volop gemaakt.quote:
Maakt niet uit, ik heb hetzelfde met RTS spelletjes. Kan alleen maar lekker op de pc. maar schietspellen hebben mij nooit geboeit op de pc dus vind ik ze helemaal te gek op de console, iedereen zit daar ook in hetzlefde schuitje, geen problemen dusquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
FPS op een console
sorry maar niet mijn ding
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
FPS op een console
sorry maar niet mijn ding
Nee maar de gemiddelde man denkt er dan wel vaker aan en gaat dus de dames in kwestie naar de mond praten om vervolgens te hopen dat hij een mailtje heeft ontvangen met een huisadres erin en de aanbieding om de [desbetreffende dame] onwijs hard uit te wonen. Als dan niet onbewust natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt de gemiddelde man, en je hebt BS. Dat blijkt wel weer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee maar de gemiddelde man denkt er dan wel vaker aan en gaat dus de dames in kwestie naar de mond praten om vervolgens te hopen dat hij een mailtje heeft ontvangen met een huisadres erin en de aanbieding om de [desbetreffende dame] onwijs hard uit te wonen. Als dan niet onbewust natuurlijk.
Dat was al langer duidelijk.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt de gemiddelde man, en je hebt BS. Dat blijkt wel weer.
Maar dat is toch niet normaal? Het is bijna een afwijking te noemen, zo erg.quote:
Ik heb wel even Ghost Recon er op gespeeld. Ook daar blies ik zoveel mogelijk op.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Klopt, maar wel absurd grappig om te spelen.
Nee, want ik neuk niet voor geld.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat betekend dat ik je dus een slet mag noemen ??
Over wie heb je het nu?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet normaal? Het is bijna een afwijking te noemen, zo erg.
die leeft gewoon in een andere dimensiequote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hebt de gemiddelde man, en je hebt BS. Dat blijkt wel weer.
En jij.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Misstique het volgende:
Hier zijn jullie.
Hoi.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Misstique het volgende:
Hier zijn jullie.
Nee dat zijn hoeren,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:32 schreef Misstique het volgende:
Hier zijn jullie.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee dat zijn hoeren,
sletten zijn meisjes die al een nieuw vriendje hebben voordat ze de andere hebben gedumptOh, okay, maar momenteel ben ik alleenstaand, dus dat kan dan weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Wil jij verkering met mij?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, okay, maar momenteel ben ik alleenstaand, dus dat kan dan weer niet.
Jawel hoor. Maar dan moet je wel eerst even de was voor me uit de wasmachine halen.quote:
Dankje voor het herinneren, ik had een wasje aan staan, ff in de droger gooienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dan moet je wel eerst even de was voor me uit de wasmachine halen.
Dat heb ik nou altijd! Dan zeg ik iets, en dan "herinner" ik mensen opeens "ergens" aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dankje voor het herinneren, ik had een wasje aan staan, ff in de droger gooien![]()
Dat is toch vrouwenwerk?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar dan moet je wel eerst even de was voor me uit de wasmachine halen.
bij mij niet hoor, of het moet zijn dat je me herrinerd dat ik van het mannelijk gelsacht benquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd! Dan zeg ik iets, en dan "herinner" ik mensen opeens "ergens" aan.
Neuk je voor een breezer?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, okay, maar momenteel ben ik alleenstaand, dus dat kan dan weer niet.
Ja, daarom.quote:
Ik lust niet eens breezer!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Neuk je voor een breezer?
zo ja => slet.
Mits stomend.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:53 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee okee. Maar dan moeten we wel seks hebben erna.
quote:
Yvonne misschien?quote:
Maar geen BrEeZaH!quote:
Niet zo he!quote:
Je gaat me brandmerken?quote:
Immer, uitzonderingen daar gelatenquote:
Dude!quote:
Maar dat doet pijhijn.quote:
Hoeren doen het voor het geld, sletten voor een SOAquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoeren doen het tenminste voor een reden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |