abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45092724
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 22:47 schreef Allan24 het volgende:
Is dat een CAMPUS? Ik kom er regelmatig langs (A58) en dacht altijd dat dat een asielzoekerscentrum was
Het hoort iig niet bij de Uni, thank god.
pi_45092792
Hehe, wie weet worden we nog huisgenoten
pi_45093078
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 23:02 schreef Cerubo het volgende:
Hehe, wie weet worden we nog huisgenoten
Heb ik al verteld dat er hier allemaal junkies rondlopen en dat het een teringeind fietsen is naar de uni en dat er geen directe busverbinding is

En je woont dan wel boven een supermarkt, maar we hebben het nog steeds niet voor elkaar gekregen om een mandje met geld en een lijstje naar beneden te laten zakken en een paar minuten later de booschappen omhoog te halen. Moet je nagaan
  zondag 7 januari 2007 @ 00:18:42 #79
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45095296
tvptje.
pi_45103542
Twijfel nog tussen de Verbernelaan en professor rogierhof, wat betreft mijn vjifde optie. Allebei lijken ze me wel ok...
pi_45104244
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SECRETZOFWAR op 07-01-2007 12:26:17 ]
pi_45104389
Waarom niet de Hogeschoollaan? Die heeft tenminste een gemeenschappelijke ruimte
  zondag 7 januari 2007 @ 12:30:31 #83
108558 Messenga
pi_45104444
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:28 schreef LB06 het volgende:
Waarom niet de Hogeschoollaan? Die heeft tenminste een gemeenschappelijke ruimte
Wat is het voordeel aan zó dichtbij school?
pi_45104634
Hehe ja, zit liever dicht bij het centrum eigenlijk. Messenga, ga jij volgend jaar ook studeren in Tilburg ?
  zondag 7 januari 2007 @ 12:38:58 #85
108558 Messenga
pi_45104680
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Cerubo het volgende:
Hehe ja, zit liever dicht bij het centrum eigenlijk. Messenga, ga jij volgend jaar ook studeren in Tilburg ?
Jup, Speco. Jij?
pi_45104859
Nederlands Recht of Internationaal Recht, weet nog niet welke, maar je mag daar nog over kiezen na 1e jaar, dus nog tijd zat
pi_45104938
ik zou daar bij stuyvesantplein in de buurt willen wonen als ik jou was. dichtbij je school, 5 min. van het kroegenpleintje, ideaal dus. er zijn daar ook wel studentenwoningen hoor dus zoek maar eens goed vriend
pi_45104981
Hier weer iemand van de St. Josephstraat, is echt goed vertoeven hier. Lekker dicht bij het centrum en daarnaast nog steeds dicht bij mijn studentenvereniging, helaas zal dit laatste binnenkort veranderen.

Het grote voordeel van dit complex is naast alle standaard voorzieningen de snelheid van het internet. Er ligt hier namelijk een 100 Mbit verbinding, waardoor je via de juiste kanalen met 10 a 12 MB/s kan downloaden. Echt super.
  zondag 7 januari 2007 @ 12:55:57 #89
108558 Messenga
pi_45105134
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef Nelis84 het volgende:
Hier weer iemand van de St. Josephstraat, is echt goed vertoeven hier. Lekker dicht bij het centrum en daarnaast nog steeds dicht bij mijn studentenvereniging, helaas zal dit laatste binnenkort veranderen.

Het grote voordeel van dit complex is naast alle standaard voorzieningen de snelheid van het internet. Er ligt hier namelijk een 100 Mbit verbinding, waardoor je via de juiste kanalen met 10 a 12 MB/s kan downloaden. Echt super.
Dat ziet er ook wel oké uit. Maar is dat echt gewoon zo'n ouderwets studentencomplex? hoeveel m2 is je kamer?
pi_45105222
Het is wel redelijk ouderwets, maar alles is goed onderhouden. Als ik het goed heb is het 16 a 17 m2. Over de voorzieningen heb ik echt niets te klagen. Overal zijn er gewoon service monteurs voor enzo.
  zondag 7 januari 2007 @ 13:31:46 #92
108558 Messenga
pi_45106060
quote:
Veelste veel pagina's.
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 14:14:34 #93
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45107450
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:55 schreef Messenga het volgende:

[..]

Dat ziet er ook wel oké uit. Maar is dat echt gewoon zo'n ouderwets studentencomplex? hoeveel m2 is je kamer?
Valt wel mee toch? Ik ken iemand die dus ook in een studentenflat zit, eigenlijk zeer gezellig. Je moet het in dit geval zien als een gallerij flat met woon'groepjes' van 3 met een keuken wc en douche.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 7 januari 2007 @ 14:16:21 #94
108558 Messenga
pi_45107517
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Ik ken iemand die dus ook in een studentenflat zit, eigenlijk zeer gezellig. Je moet het in dit geval zien als een gallerij flat met woon'groepjes' van 3 met een keuken wc en douche.
Joa dat is ook zo. ikwas ook meer benieuwd naar de grootte.
pi_45108101
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:30 schreef Messenga het volgende:

[..]

Wat is het voordeel aan zó dichtbij school?
Wat is het nadeel? Bovendien: de Hogeschoollaan en de Verbernelaan liggen erg dicht bij elkaar (ze kruisen elkaar dacht ik). Alles wat ik wilde zeggen was dat het complex op de Hogeschoollaan me leuker leek dan dat aan de Verbernelaan. Ben in geen van beide complexen geweest, echter.

De St. Josephstraat is idd oud volgens mij (het was vroeger een klooster), maar de onderhoudsstaat is prima.
pi_45108969
Ik heb ook pas een kamer via Kamerpunt. Die link die Cerubo geeft is best goed om eens door te lezen, dan krijg je een idee hoe het er uit ziet.

Een paar tips:
- Alle studentenhuizen van Kamerpunt zijn in goede staat, hoe ze er van de buitenkant ook uitzien.
- Kijk ook naar het aantal kamers in het complex als je een optie neemt. Sommige opties zijn maar voor een tiental kamers, daar schiet je dus niet veel mee op.
- Als je een interessepeiling binnen krijgt betekent dat dat je op de lijst met de laatste 20 mensen staat. Deze lijst gaat naar het studentenhuis en in 90% van de gevallen nodigen ze je uit voor een kijkavond. (coöptatierecht)
- Ga áltijd kijken naar een kamer! Je mag gewoon weigeren als de kamer of de huisgenoten je niet bevallen. En tegelijkertijd weet je of het complex je bevalt en of je de optie bijvoorbeeld laat staan of vervangt door een andere.
- Aan de Professor Verbernelaan maak je op dit moment volgens mij de meeste kans op een snelle kamer. De complexen verschillen onderling wel. Een paar flats zijn wat recenter opgeknapt en in de ene flat zijn de kamers iets van 18m2 en in de ander 13m2. Wel een prima optie als je net gaat studeren in Tilburg. Dichtbij de Uni en sportcentrum en je leert snel veel mensen kennen.
- Als je dik een jaar wachttijd hebt sta je bij de meeste complexen bovenaan de lijst en kan je dus verwachten dat je daar wordt uitgenodigd als er een kamer vrij komt. Maar met 1 maand wachttijd zijn er ook genoeg kansen.
- De kamers op Stappegoor zijn inderdaad niet aan te raden. Schijnt wel in goede staat te zijn maar er wonen alleen buitenlandse studenten en de andere helft staat leeg. En er is helemaal niets te doen daar. Je woont gewoon aan een grote parkeerplaats van de Fontys Hogescholen.

Het grootste voordeel van Kamerpunt is dat het altijd de moeite is om naar een kijkavond te gaan. Want je komt in ieder geval nooit in verwaarloosde huizen zoals die op Kamernet vaak worden aangeboden

[ Bericht 16% gewijzigd door T op 07-01-2007 15:01:21 (kleine toevoeging) ]
pi_45109352
Kamernet staan vaak ook genoeg goede huizen op, alleen zijn deze vaak in handen van particulieren...
pi_45109723
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:09 schreef Nelis84 het volgende:
Kamernet staan vaak ook genoeg goede huizen op, alleen zijn deze vaak in handen van particulieren...
Zeker. Er zijn heel veel goede particuliere huizen. Kijkavonden kosten alleen enorm veel tijd, zeker als je van ver buiten Tilburg komt. Het nadeel van Kamernet is dat je altijd maar moet afwachten waar je terecht komt. Bij Kamerpunt is de kans op een 'slechte kamer' aanzienlijk minder.
  zondag 7 januari 2007 @ 15:58:28 #99
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45110994
Als je aan de UvT gaat studeren zou ik in West gaan zitten (Verberne of Hogeschoollaan, voor particulier: Statenlaan ligt ook erg goed), of in het centrum. Als je naar hbo gaat die zitten in Zuid dus kun je het beste centrum-zuid nemen. Tenzij je van fietsen houdt, eigenlijk is alles binnen een kwartier te fietsen, tenzij je van noord naar zuid moet of van oost naar west, dat is 20-30 minuten.

Via Wonenbreburg zijn de kamers wel ok, redelijk qua grootte en niet al te duur. Particulier kun je ook kijken.
pi_45111120
Bedankt voor de tips T . Misschien dat ik dan een paar opties moet veranderen, Varkensmarkt is niet superveel woningen, maar ligt wel perfect vind ik . Welke opties zou jij aanpassen?:

Varkensmarkt
Piusstraat
St Josephstraat
Daltonerf
Professor Rogierhof

Waar woon je trouwens zelf ? Zit trouwen liever kort bij centrum dan kort bij de UvT .
  zondag 7 januari 2007 @ 16:12:11 #101
108558 Messenga
pi_45111397
hoe is de 420-02 Winkler Prinsstraat eigenlijk?
  zondag 7 januari 2007 @ 16:21:44 #102
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45111766
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:02 schreef Cerubo het volgende:
Varkensmarkt
Piusstraat
St Josephstraat
Daltonerf
Professor Rogierhof
Zit trouwen liever kort bij centrum dan kort bij de UvT .
Centrum <--> UvT is klein stukje fietsen, en UvT moet je iedere dag zijn. Ook liggen de genoemde opties niet midden in het uitgaanscentrum maar een paar straten ervan af. Professor Rogierhof zou ik niet doen, op de kaart gezien ligt het vrij dicht langs Ringbaan Oost, kun je imo veel beter in West gaan zitten.
pi_45112636
Ok, die kan ik dus het beste vervangen door de Verbernelaan ?
  zondag 7 januari 2007 @ 16:54:51 #104
108558 Messenga
pi_45112942
En wat zijn voor mij de 5 beste opties, als aankomend HBO'er?
pi_45117338
De Verbernelaan kun je echt zo in, er staat hier al een maand een kamer leeg! . We krijgen nu directe plaatsing (degene die het eerste op internet aanmeldt heeft de kamer). Ik zelf woon hier nu een jaar... het is wel heel gezellig, maar dichter bij de stad lijkt me ook wel lekker! Misschien kun je ook de Langestraat bekijken, dat zijn ook wel fijne kamers, maar dat zijn er maar weinig!
pi_45119025
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:54 schreef Messenga het volgende:
En wat zijn voor mij de 5 beste opties, als aankomend HBO'er?
Dat ligt er een beetje aan wat je gaat doen. Er zijn namelijk 2 hogescholen in Tilburg: de Avans en de Fontys. Avans ligt in West, niet heel ver van de uni. En de Fontys heeft haar vestigingen volgens mij verspreid over heel Tilburg, maar het meeste zal wel in Stappegoor (Zuid) liggen, bij het ROC.

Als je ergens in Zuid zit, dan zou ik een kamer proberen te vinden in Centrum-Zuid, dan zit je namelijk precies tussen het centrum en je school. Ik heb gehoord dat de Varkensmarkt leuk is. En de Winkler Prinsstraat ook, maar dat ligt weer een eindje verder van het centrum.

Als je in West wilt gaan wonen heb je weinig keus: Verbernelaan of Hogeschoollaan. Persoonlijk lijkt me de Hogeschoollaan leuker, maar dat is slechts een first impression. Ik ben nergens binnen geweest.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:56:22 #107
108558 Messenga
pi_45119075
Speco ga ik doen. hoe beïnvloed dat je antwoord?
pi_45119177
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:21 schreef QCC het volgende:

[..]

Centrum <--> UvT is klein stukje fietsen, en UvT moet je iedere dag zijn. Ook liggen de genoemde opties niet midden in het uitgaanscentrum maar een paar straten ervan af. Professor Rogierhof zou ik niet doen, op de kaart gezien ligt het vrij dicht langs Ringbaan Oost, kun je imo veel beter in West gaan zitten.
Het is echt veel fijner om nét buiten het centrum te wonen (op loopafstand of een paar minuten fietsen). Dan zit je er ver genoeg vandaan om er geen last van te hebben en dicht genoeg er in de buurt om er profijt van te hebben.
pi_45119196
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Messenga het volgende:
Speco ga ik doen. hoe beïnvloed dat je antwoord?
Ah: Sport, Economie en Communicatie

Maar waar is dat? Fontys, maar zoals ik al zei heeft Fontys de over heel Tilburg gebouwtjes staan
  zondag 7 januari 2007 @ 20:03:35 #110
108558 Messenga
pi_45119452
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:57 schreef LB06 het volgende:

[..]

Ah: Sport, Economie en Communicatie

Maar waar is dat? Fontys, maar zoals ik al zei heeft Fontys de over heel Tilburg gebouwtjes staan
Prof. Goossenslaan geloof ik.
pi_45119840
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:03 schreef Messenga het volgende:

[..]

Prof. Goossenslaan geloof ik.
Dan zit je in Stappegoor. Je kunt op de campus gaan wonen (waarschijnlijk per direct), maar dat wil je wellicht niet. Het is dat je niet dichter op je onderwijslocatie zit, maar voor de rest is de locatie kut. Je zit behoorlijk ver van het centrum en de omgeving is ook niet om over naar huis te schrijven.
pi_45120031
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:15 schreef Tano_Stargazers het volgende:
De Verbernelaan kun je echt zo in, er staat hier al een maand een kamer leeg! . We krijgen nu directe plaatsing (degene die het eerste op internet aanmeldt heeft de kamer). Ik zelf woon hier nu een jaar... het is wel heel gezellig, maar dichter bij de stad lijkt me ook wel lekker! Misschien kun je ook de Langestraat bekijken, dat zijn ook wel fijne kamers, maar dat zijn er maar weinig!
Hehe, heb keuze veranderd naar Verbernelaan, lijkt me ook stuk leuker dan Rogierhof . Beetje gezellig daar ?
  zondag 7 januari 2007 @ 20:24:39 #113
108558 Messenga
pi_45120367
quote:
Op zondag 7 januari 2007 20:12 schreef LB06 het volgende:

[..]

Dan zit je in Stappegoor. Je kunt op de campus gaan wonen (waarschijnlijk per direct), maar dat wil je wellicht niet. Het is dat je niet dichter op je onderwijslocatie zit, maar voor de rest is de locatie kut. Je zit behoorlijk ver van het centrum en de omgeving is ook niet om over naar huis te schrijven.
Daarom. Ik zag laatst een kamer in de langestraat, helaas al voor 1 januari.
pi_45121593
Volgens kamerpunt.nl:

409-01 Professor Verbernelaan optie verwijderen
Wijk : West
Soort : Niet-zelfstandig
Huurprijs inclusief : A (< ¤ 250)
B (¤ 250 t/m ¤ 300)
Wachttijd laatste toewijzing : 2 jaren 2 maanden
Wachtenden : 357

Is die website niet up-to-date ofzo
pi_45123029
Dat lijkt me niet up-to-date, of er zijn mensen die wel wachten, maar niks accepteren (ze willen nog niet op kamers). En ja, het is hier heel gezellig , maar wat iemand al eerder zei: wel wat stil in het weekend. Tentamens, dus geen probleem :p
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:07:29 #116
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_45169837
Het is sowieso stiller in het Zuiden tijdens de weekends, Maastricht is qua uitgaan op zaterdag ook minder dan donderdag en in Tilburg geldt dat ook, dan heb je vooral mensen uit de buurt..

verbernelaan is wel een goede optie.
pi_47073170
*

[ Bericht 63% gewijzigd door Cerubo op 08-03-2007 22:37:43 ]
pi_47073452
*kick*

Ik ben m'n inschrijfnummer kwijt en ik zie dat ik ook geen e-mail heb ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Iemand misschien zijn eigen nummer voor me? Dan weet ik welke cijfertjes ik moet veranderen. ik had iets met 2007 en 001
pi_47077768
je kan ze wel effe mailen denk ik
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_47082195
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:36 schreef Cerubo het volgende:
*kick*

Ik ben m'n inschrijfnummer kwijt en ik zie dat ik ook geen e-mail heb ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Iemand misschien zijn eigen nummer voor me? Dan weet ik welke cijfertjes ik moet veranderen. ik had iets met 2007 en 001
Even bellen met kamerpunt, dan kunnen ze wel wat voor je regelen

Heb je nu nog steeds geen kamer trouwens?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:20:09 #121
108558 Messenga
pi_47082225
Even een vraagje.

Ik kom volgend schooljaar gezellig bij jullie zitten.

http://www.kamerpunt.nl/kamerzoeken/kamerzoeken/details/23

Deze studentenkamer/gebouw. Is het wat?

Ik ga aan fontys studeren, Speco aan de prof. Goossenslaan.
pi_47082280
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Messenga het volgende:
Even een vraagje.

Nog nooit geweest. Heb je daar al een kamer? Of heb je je ingeschreven daar? Volgens mij zijn er namelijk niet zo heel veel kamers in dat complex en is de kans dat je er een kamer vindt erg klein.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:27:21 #123
108558 Messenga
pi_47082353
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:23 schreef T het volgende:

[..]

Nog nooit geweest. Heb je daar al een kamer? Of heb je je ingeschreven daar? Volgens mij zijn er namelijk niet zo heel veel kamers in dat complex en is de kans dat je er een kamer vindt erg klein.
Ik heb me er al ingeschreven in oktober. Ik zag op kamernet ook nog een kamer. Ik ben op dit moment gewoon nog een beetje orienterent aan het zoeken. heb je nog adviezen voor me?
pi_47082514
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef T het volgende:

[..]

Even bellen met kamerpunt, dan kunnen ze wel wat voor je regelen

Heb je nu nog steeds geen kamer trouwens?
Neh, maar ik hoef er ook pas een voor volgend schooljaar hoor . Dus ik heb nog ff
pi_47098345
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:20 schreef Messenga het volgende:
Even een vraagje.

Als je Speco gaat doen is de Doelenstraat ideaal. Als je links de straat uitfietst ben je in 5 minuten bij Fontys, en als je rechts fietst ben je binnen 2 minuten in het centrum. Perfect lijkt mij
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_47098787
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 17:40 schreef Lennox het volgende:
Ik heb een jaartje in west gewoond. Vlakbij uni en die fontys ofzo. Zuid zou ik niet gaan wonen (vogeltjesbuurt is dat geloof ik). Dat was echt zo'n sjonnie en anita buurt.
Centrum zelf is natuurlijk ook ideaal.
Niet alles in zuid is sjonnie en anita hoor..
  vrijdag 9 maart 2007 @ 17:52:09 #127
108558 Messenga
pi_47099378
Dat kamerpunt is ook wel lelijk qua service. Ik weet mn god niet meer waar mn inschrijfnummer ligt, en het kantoor is dicht
pi_47105432
Idd, kheb ook al gebeld. En heb ook nooit een e-mail of brief ontvangen waar ze op de site over praten :S .
  vrijdag 9 maart 2007 @ 22:05:43 #129
108558 Messenga
pi_47108364
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:43 schreef Cerubo het volgende:
Idd, kheb ook al gebeld. En heb ook nooit een e-mail of brief ontvangen waar ze op de site over praten :S .
Brief wel. Maar die ben ik kwijt.
pi_47131909
Koopvaardijstraat! Op de hoek die studentenflat, echt aan te raden. Voordeel aan de voorkant: uitzicht (als je van drukte houdt) Voordeel achterkant: de rust, je hoort helemaal niets van het verkeer. Ik heb aan de achterkant gewoond. Was goed vertoeven!
pi_47155139
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:27 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik heb me er al ingeschreven in oktober. Ik zag op kamernet ook nog een kamer. Ik ben op dit moment gewoon nog een beetje orienterent aan het zoeken. heb je nog adviezen voor me?
In september gaat 't wel druk worden op kijkavonden, maar dat kun je zelf waarschijnlijk ook wel bedenken. Als je Speco gaat doen is eigenlijk alles in centrum-zuid ideaal. Winkler Prinsstraat ligt het dichtste bij Stappegoor. Op de studentenhuizen op de campus zelf na, maar daar wil je niet wonen. Overigens is alles vanuit 't centrum ook goed te doen hoor, naar Stappegoor. Ten westen en Noorden van 't station word 't allemaal een behoorlijk stuk fietsen, dus daar zou ik niet gaan kijken.
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:47 schreef MevrRustblusser het volgende:
Koopvaardijstraat! Op de hoek die studentenflat, echt aan te raden. Voordeel aan de voorkant: uitzicht (als je van drukte houdt) Voordeel achterkant: de rust, je hoort helemaal niets van het verkeer. Ik heb aan de achterkant gewoond. Was goed vertoeven!
Aan de Koopvaardijstraat worden alleen zelfstandige studentenwoningen aangeboden. En dat vraagt om wachttijd.
pi_47200033
Zijn er nog goede wijken in tilburg? Oowja, de blaak!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 13:26:57 #133
167723 sanni
Acima de seu
pi_47226585
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 15:31 schreef GlowMouse het volgende:
Voordat je op campus Stappegoor (die blokhutten) wilt wonen, zou ik er eerst eens een kijkje nemen. De verhalen die ik daarover gehoord/gelezen heb zijn erg slecht.
Precies, kijk of je bij een familie op een zolder-kamertje iets kunt inrichten als verblijfplaats. Scheelt en vaak heb je
er eten e.d. gratis bij.
pi_47236768
ja maar de TS heeft een jaar en een maand inschrijftijd gekregen en de wachtijd bij de Koopvaardijstraat is gemiddeld ongeveer 1 jaar. Dus tis het proberen waard!
pi_47238141
Topic is al mer dan een half jaar geleden geopend, dat je het even weet .
pi_47508962
Vanavond hebben we een kijkavond. Er komt er maar ééntje...
  woensdag 21 maart 2007 @ 13:52:31 #137
108558 Messenga
pi_47509002
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:51 schreef LB06 het volgende:
Welke straat dan?
pi_47511856
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:52 schreef Messenga het volgende:

[..]

Welke straat dan?
Daltonerf
pi_47512360
Lol, daar heb ik me ook voor aangemeld? Ik heb wel ingevuld dat ik pas vanaf augustus 2007 een kamer wil hebben...
  woensdag 21 maart 2007 @ 15:35:40 #140
108558 Messenga
pi_47512778
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:25 schreef Cerubo het volgende:
Lol, daar heb ik me ook voor aangemeld? Ik heb wel ingevuld dat ik pas vanaf augustus 2007 een kamer wil hebben...
Hoe en waar kan je dat invullen?
pi_47513824
Bij persoonsgegevens als het goed is.
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:04:08 #142
108558 Messenga
pi_47513886
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 16:02 schreef Cerubo het volgende:
Bij persoonsgegevens als het goed is.
Ah ik zag het inderdaad, 1 Augustus 2007
pi_47544820
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 13:51 schreef LB06 het volgende:
De betreffende persoon is niet eens op komen dagen...
  donderdag 22 maart 2007 @ 14:43:22 #144
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_47547932
Haha, nu is Daltonerf wbt nabijheid tot de Uni niet de eest ideale locatie, wel vlak bij centrum.
pi_47549725
Ik zou daar wel graag willen zitten hoor .
  donderdag 22 maart 2007 @ 16:07:07 #146
108558 Messenga
pi_47550803
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 15:35 schreef Cerubo het volgende:
Ik zou daar wel graag willen zitten hoor .
Ik niet, veelste ver van de Fontys
pi_48529160
175 studenten krijgen voorrang omdat hun pand wordt gesloopt, dat zijn wel een hoop kamers die voor ons verdwijnen... maar helaas
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:05:54 #148
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_48532968
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Cerubo het volgende:
175 studenten krijgen voorrang omdat hun pand wordt gesloopt, dat zijn wel een hoop kamers die voor ons verdwijnen... maar helaas
Dat was leuk, stond overal bovenaan de wachtlijst. Had zelfs een C-unit kunnen krijgen (geheel zelfstandig) maar wel prijzig..
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:38:29 #149
108558 Messenga
pi_48534194
Doelenstraat hoop ik op
pi_48537743
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 11:05 schreef QCC het volgende:

[..]

Dat was leuk, stond overal bovenaan de wachtlijst. Had zelfs een C-unit kunnen krijgen (geheel zelfstandig) maar wel prijzig..
Wat is je inschrijftijd? Ik heb nu 1 jaar en 3 maanden staan, daar moet ik toch wel een kamer mee kunne nkrijgen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')