Het is alweer even geleden, maar twee sleutelwoorden die bij me opkomen zijn gehorig en stank. Nu heb ik geen idee in hoeverre dit nog steeds opgaat. Het artikel stond in Univers, eens kijken of ik dit nog kan vinden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:58 schreef Yankee_One het volgende:
maar glowmouse welke verhalen heb jij ervan gehoord?
Uit welke wijken kun je zoal kiezen via dat kamerbureau?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:07 schreef mark_dabomb het volgende:
en wat zijn WEL goede plekken om te wonen?
maar die kamers worden aangewezen door kamerpunt? niet dat ik een keertje langs kan komen ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:10 schreef Kindervriend het volgende:
Die campus is klote.
Kom in het centrum wonen, bijvoorbeeld complex St. Josephstraat. Relaxte flat, mooie locatie. Zijn nog wat kamers vrij. Het is ook van Kamerpunt, dus de stichting.
Je zou ze gewoon eens op moeten bellen. Hij staat namelijk al een tijdje leeg, dus volgens mij is er op het moment weinig animo. Het is niet echt druk op de 'kamermarkt'. Volgens mij heb je dan binnen no-time die kamer.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maar die kamers worden aangewezen door kamerpunt? niet dat ik een keertje langs kan komen ofzo?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
hier de 'artistieke' muur tussen de "huizen" en de snelweg
http://www.proteusproduct(...)50706145409170_2.jpg
die 'huizen' die daarachter staan, lijken wel militaire barakken...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:06 schreef _dirkjan_ het volgende:
hier de 'artistieke' muur tussen de "huizen" en de snelweg
http://www.proteusproduct(...)50706145409170_2.jpg
St. Josephstraat en Varkensmarkt zijn puik.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:45 schreef mark_dabomb het volgende:
daar ga ik dus NIET wonen, ik zou me KAPOT schamen![]()
dus wat is aan te raden? St. Josephstraat / Varkensmarkt / Winkler Prins straat / Tamboerskade...
Dat zou ik terugnemen. Momenteel zijn er in Tilburg echt genoeg goede kamers vrij. De echte kamernood is van een paar jaartjes terug. Mijn broertje was laatst de enige gegadigde voor een kamer op 2 minuutjes afstand van het Piusplein (= plein met de grootste terrassen & kroegen).quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:13 schreef mark_dabomb het volgende:
Kreeg een tefeloontje (zoals Samson zou zeggen) van een oude bekende dat er op de fontys site ook regelmatig kamers worden aangeboden. Kan alleen nergens vinden waar....
En o ja, de gouden tip naar mijn kamer is 50 euro waard!
Serieus, gewoon doen. Er komen best wat kamers vrij in dat complex geloof ik en de vraag naar kamers is momenteel erg laag. Van horen zeggen hè, van horen zeggen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga binnenkort bellen met kamerpunt. kijken of ik iets kan krijgen aan de St Josephstraat. Lijkt me wel een relaxte plek om te wonen. Heb iig geen zin om elke dag 4 uur te reizen naar tilburg de eerste maand ofzo
Prima straat is dat, vlakbij het centrum, doen! Van 4 uur reizen word jequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:25 schreef Yankee_One het volgende:
ik ga binnenkort bellen met kamerpunt. kijken of ik iets kan krijgen aan de St Josephstraat. Lijkt me wel een relaxte plek om te wonen. Heb iig geen zin om elke dag 4 uur te reizen naar tilburg de eerste maand ofzo
nouja, ik heb nog wel even onderdak bij familie in Breda, maar liever gelijk in Tilburg natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:03 schreef Patsy_Stone het volgende:
[..]
Prima straat is dat, vlakbij het centrum, doen! Van 4 uur reizen word je![]()
(Overigens, wat een gebrek aan kamertekort daar in Tillieburg ineens. Wil niemand meer in T. studeren ofzo)
Ik zie deze kamer (per direct) staan op kamerpunt.quote:St. Josephstraat 67
Soort kamer: Twee studentenkamers (67-08 en 67-07)
Oppervlakte: 15 m2
Huurprijs: ¤ 304,42
All inclusive: Ja
Beschikbaar per: Direct beschikbaar
Grootte afdeling: 67-08 (4 personen) / 67-07 (11 personen)
Gestoffeerd of gemeubileerd: Nee
Gemeenschappelijk gebruik badkamer: Ja
Gemeenschappelijk gebruik keuken: Ja
Gewenst geslacht: Geen voorkeur
De St. Josephstraat ligt midden in het centrum van Tilburg. In 5 minuten sta je op de Korte Heuvel, waar zich de meeste eetcafeetjes en kroegen bevinden. Het Centraal Station ligt op 5 minuten fietsafstand, het onderwijsgebied Stappegoor op 15 minuten en de UvT op 20 minuten. Je deelt de gemeenschappelijke voorzieningen zoals badkamer en keuken met huisgenoten.
304 is redelijk duur, maar bedenk wel dat de voorzieningen etc. perfect zijn. Het is van de woningbouw hè. En ze zijn inderdaad gestoffeerd. Ook hangen er volgens mij wel gordijnen in.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:04 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Ik zie deze kamer (per direct) staan op kamerpunt.
Even wat vraagjes: is ¤304 niet erg duur voor 15m2?
Wat bedoelen ze precies met gestoffeerd? Er ligt wel een vloerbedekking neem ik aan? En gordijnen hangen er ook?
Er staat ook dat de uni op 20min ligt, terwijl ik hier in het topic 10 las. 20m fietsen vindt ik iets te veel van het goed
dank jequote:Op maandag 26 juni 2006 20:27 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
304 is redelijk duur, maar bedenk wel dat de voorzieningen etc. perfect zijn. Het is van de woningbouw hè. En ze zijn inderdaad gestoffeerd. Ook hangen er volgens mij wel gordijnen in.
20 minuten?
Ik weet niet welke bejaarde ze daarvoor hebben ingeschakeld... maar binnen 10 minuten ben je zéker wel op de universiteit met de fiets hoor!
www.kamerbemiddelingtilburg.nlquote:Op maandag 10 juli 2006 19:33 schreef mark_dabomb het volgende:
bloempjuh, wie moet ik daarvoor contacten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |