quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb ook altijd pech."
[afbeelding]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:48 schreef rena het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs doen of zo. Zelfmoord plegen![]()
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.![]()
Dat je het bijhoudt zegt al genoegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb een .txt bestand met al maar liefst 48 (!) doodsverwensingen van jou, rena.![]()
Een doodsverwensing op een envelopquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.
quote:
Bijhoudt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat je het bijhoud zegt al genoegAlsof ik iemand echt dood zou willen hebben
![]()
En dan gewoon retour afzenderquote:
Het duurt dus maar een paar maanden, die wachtlijst?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee want dan ben je 19 en dus nog steeds EEN TIENER![]()
postzegeldquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan postzegeld verzamelen.
Je verzamelt doodverwensingen, en je mierenneukt. Nog andere interessante hobby's?quote:
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!quote:
En dat je het gelooft zegt nog veel meer over jou.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dat je het bijhoudt zegt al genoegAlsof ik iemand echt dood zou willen hebben
![]()
Ja, doodverwensingen zijn toch anders dan postzegeld?quote:
hobby'squote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je verzamelt doodverwensingen, en je mierenneukt. Nog andere interessante hobbies?
Supermarktzegelsquote:
Ach. Ja. sorry enzo.quote:
Ik ben het voor een keer met je eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta op het punt om de edit-knop te hanteren, gast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |