Ik koop die kaarten altijd de tweede dag van de vakantie, maar dan stel ik het schrijven steeds maar uit, tot 3 dagen voordat we weggaan ofzoquote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:54 schreef BVO het volgende:
Oh, en kaarten sturen.
Nee, dat doe ik nooit meer.
Al is het ook wel leuk nostalgisch, zo'n kaartje waar je uiteindelijk toch nooit iets boeiends op zet en die dan 2 dagen nadat jij thuiskomt bij de mensen komt.
Waarom? Wil je Ovidius zo graag bezoeken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook een keer naar België.
Omdat het er leuk uitziet, en om de patat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom? Wil je Ovidius zo graag bezoeken?
Spanje lijkt mij wel tof, maar meer omdat ik Barcelona zo graag een keer zelf wil zien. China ga ik met oud en nieuw heenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:18 schreef PeRi het volgende:
Spanje vind ik echt niks aan. Ben er twee keer geweest, maar het doet me echt niks. geef mij maar Italië en Griekenland. Hoewel het na dit jaar wel weer leuk geweest is wat griekenland betreft denk ik. Volgend jaar trekken door China.
Je hebt het hele land al gehad?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
Barcelona en Madrid zijn wel érg gaaf en mooi. Maar de rest van Spanje vind ik echt niks.
'Patat'.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat het er leuk uitziet, en om de patat.
[afbeelding]
Neequote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 18:26 schreef Jimmeh het volgende:
[[url=http://aycu23.webshots.com/image/582/1208680877505335365_rs.jpg]afbeelding][/url]
De Fok! Miss verkiezing
Ah, maar dan nog, het zijn echt heel veel coole plekjes daar hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee. Maar wel op veel plekken. Costa, maar ook Valencia bijvoorbeeld. Wij blijven nooit hangen op een plek op vakantie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |