tja, een hele nacht in m'n eentje doorrijden zie ik niet zo zitten, tenzij er veel blikjes golden power zijn, en jij continue moppen taptquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:13 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Zelf zit ik altijd met het probleem dat ik nog geen rijbewijs heb, maar het is inderdaad goedkoper met de auto als je met meer mensen gaat.
Binnekort heb ik ook een reunie van me c1, en volgens mij waren daar ook nog wel wat mensen met plannen. Misschien dat we dan een mooie groep kunnen maken, maar dat laat ik je wel weten dan.
Vertel dan ook even wat je hebt gekochtquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef maok het volgende:
Joehoe, ik heb allemaal nieuwe klimspulletjes gekocht.
Bij de bever is alles tot woensdag of donderdag 20% afgeprijst.
Ik denk dat ik dan maar eens een setje nuts aan ga schaffenquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:15 schreef maok het volgende:
Bij de bever is alles tot woensdag of donderdag 20% afgeprijst.
Als je een setje wilt: Dat kant en klare pakketje van Black Diamond, 6 of 8 (ben het juiste aantal even kwijt) verschillende met een karabinertje om de zaak bij elkaar te houden. Normale prijs, 55 ¤.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:32 schreef Roel_spaarndam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan maar eens een setje nuts aan ga schaffen![]()
Iemand nog tips voor het merk![]()
Ik had nog niets, ik huurde/leende altijd spullen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:18 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vertel dan ook even wat je hebt gekocht![]()
Als de kortingen zo gigantisch zijn ga ik denk ik maar eens even ruig pofballetjes inslaan.
Korting geldt toevallig ook op crashpads?
Prima keuze.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:00 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Vandaag een setje Black Diamond nuts aangeschaft (gripper bedankt). Het is toch wel de moeite waard met 20% korting, de kast van de Bever Amsterdam was dan ook al aardig leeg. De actie duurt trouwens t/m 16 september, dus er is nog hoop voor de mensen die nog niet geweest zijn
.
Nu nog een vakantie om ze eens, van die mooie glans af te helpen![]()
Bart Naert overledenquote:Op maandag 11 september 2006 22:59 schreef Roel_spaarndam het volgende:
Weet er iemand hier misschien wat er met de site van Bart Naert gebeurd isIk wou net weer eens wat leuke verhalen lezen, ligt de hele site opeens plat, en dat al 3 dagen nu.
![]()
Tragisch bericht.. Elk jaar worden we weer opgeschrikt door dit soort berichten, en het is wachten totdat het een keer in de echt nabije omgeving gebeurt... De ene verdwijnt voor altijd, Eric Frankenmolen zal waarschijnlijk nooit meer op z'n oude niveau kunnen klimmen, een derde schrikt zo van alles dat hij de bergen vaarwel zegt.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:45 schreef Roel_spaarndam het volgende:
[..]
Bart Naert overleden
Ik vreesde al het ergste, en nu blijkt het toch echt gebeurt te zijnIk zal z'n verhalen erg gaan missen.
Welk gebied in Nideggen?quote:Op maandag 18 september 2006 13:16 schreef superheist het volgende:
Zo, dit weekend nieuwe MaasSAC leden meegenomen op intro in Nideggen (duitsland). Zelf best leuke dingen geklommen (paar 5jes en een 6a)
Verder is NSK dit jaar in Den Haag (van LSAC) dus best centraal, enige nadeel is dat we dan nog 8 maanden moeten wachten
Welk gebied daar weet ik niet precies, het was vrij in de buurt van dat kasteel en een (bekende?) route die ik me herinner is de Parabolica (7b geloof ik)quote:
Parabolika zit op Effelslay.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:23 schreef superheist het volgende:
Welk gebied daar weet ik niet precies, het was vrij in de buurt van dat kasteel en een (bekende?) route die ik me herinner is de Parabolica (7b geloof ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |