Of helemaal niet aangezien je met jezelf kan spelen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:49 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Of niet aangezien je beter kan krijgen...
Een topic waaruit jij zeer rap op gaat tieften?quote:
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
Maaruh MODJES of Vonne! Willen jullie deze reeks even van nummertjes voorzien?
Wie praat Arma even bij?
Praat hier Arma nogsteeds bij
Arma, joene, miss_blue, jarno en de rest.
Arma en de oldbies (jetzt geht loss)
Het wachten is op Arma !! Oldbies wachtruimte!
Fake orgasmes, bier en oldbies. Hier verder.
[Oldbies] Spierballentaal, Brabant en visjes. Oh, en bier.
Functioneel neuken met oldbies. Deel veel
Oldbies The Most Wanted
Oldbies Deel 456 , WTF vixen !
Arma is een lesbische pisnicht zonder neger.
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
Oldbies Arma Only.
[oldbies] Hier weer verder na de kasta reeks....
[oldbies] Waar Danny z'n zeepje gaat laten vallen
Niet voor kleine kinderen, tot ziensquote:
Even met mijn collega's overleggen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een topic waaruit jij zeer rap op gaat tieften?
Met romeinse cijfers, moderators kunnen toch niet tellen, kunnen wij weer lachenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Je mag zelf kiezen. met nummertjes en centraal of zonder nummertjes en we zien wel hoe het zooitje gaat.
quote:
Hoi.quote:
Als je hem centraal laat maken komt hij helemaal onderin de onzin topic list te staanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Even met mijn collega's overleggen.
Alvast één met een gezond verstand. Maar dat zal wel door het verlaagde testosteron gehalte komen in jouw geval, Jarno.quote:
Z'n ouders waren vast blij met hem toen ze hem kregenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Bram
Mijn hoofd is minder lang als die van hem hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:53 schreef Armageddon het volgende:
Eeej scarefreak! Kijk! Een newbie die Bram heet.![]()
Ik geloof in ieder geval dat jouw verblijf in dit topic van korte duur zal zijn.quote:
Kom je hier mn pc afsluiten danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik geloof in ieder geval dat jouw verblijf in dit topic van korte duur zal zijn.
Je schoonmoeder?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:55 schreef Armageddon het volgende:
Ach ik red me wel JK. Heb wel meer dingen opgehangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |