abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_40985329
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:25 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je moet nog een keer langs Huntelaar
als ik er langs moet heeft die geen benen meer over...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40985334
Ze treffen het de laatste tijd in Breda wel met hun trainers.
  zondag 20 augustus 2006 @ 02:43:07 #203
3455 Helsie
Proud to be
pi_40988197
Alle eikeltjes van andere clubs weten dit topic ineens te vinden, hoor. Toch gek dat ik nooit de neiging heb om de topics van die andere clubs op te zoeken, maar zij wel altijd hier zielig komen doen. Zal wel iets betekenen, denk ik.... Zij zijn stoer en wij niet, misschien?
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:43:06 #204
97934 ASroma
Flamboyant
pi_40989072
nou jah 8-1 is gewoon heeeel zielig
pi_40991081
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Helsie het volgende:
Alle eikeltjes van andere clubs weten dit topic ineens te vinden, hoor. Toch gek dat ik nooit de neiging heb om de topics van die andere clubs op te zoeken, maar zij wel altijd hier zielig komen doen. Zal wel iets betekenen, denk ik.... Zij zijn stoer en wij niet, misschien?
Ach laat ze, als het ooit een keer beter gaat ben je daar weer vanaf.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:13:15 #206
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40992092
Dat 'kan gebeuren' snap ik echt niet van Brandts. Als je zo'n nederlaag hebt geleden, dan ben je toch in alle staten Dan laat je toch merken dat je kwaad bent? Dan zeg je toch niet 'kan gebeuren'?
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:15:46 #207
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_40992146
Prutsers daar in Breda. En Brandt's 'kan gebeuren' is natuurlijk een kolderieke reactie.
pi_40993458
Ik zou het echt niet pikken als supporter. Knullig.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40993565
Dat is niet echt zijn stijl. Ernie is er de man niet naar om daar boos te gaan staan doen of de boel af te branden. Zeker niet voor de camera. Komt wellicht vreemd over, maar die man speelt in ieder geval geen rol.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40993614
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 02:43 schreef Helsie het volgende:
Alle eikeltjes van andere clubs weten dit topic ineens te vinden, hoor. Toch gek dat ik nooit de neiging heb om de topics van die andere clubs op te zoeken, maar zij wel altijd hier zielig komen doen. Zal wel iets betekenen, denk ik.... Zij zijn stoer en wij niet, misschien?
wees blij, volgend jaar in de eerst divisie komt er niemand meer, en dan klaag je over weinig belangstelling
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_40993619
En wat zou jij er aan doen dan?

Ze verrot schelden? Op internet zetten dat het sukkels zijn? Geld terug eisen? spandoek ophangen? Volgens mij werkt er vrij weinig, is de afgelopen jaren al veel geprobeerd maar een aantal spelers kan het geen flikker schelen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40993676
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet echt zijn stijl. Ernie is er de man niet naar om daar boos te gaan staan doen of de boel af te branden. Zeker niet voor de camera. Komt wellicht vreemd over, maar die man speelt in ieder geval geen rol.
Ja kom op hey, dan kan en mag het nog steeds niet gebeuren.

Zelfs mijn ma zou dat niet zeggen terwijl ze bijna altijd zegt 'ach het is maar voetbal'
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:18:20 #213
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40993678
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Superheld het volgende:
En wat zou jij er aan doen dan?

Ze verrot schelden? Op internet zetten dat het sukkels zijn? Geld terug eisen? spandoek ophangen? Volgens mij werkt er vrij weinig, is de afgelopen jaren al veel geprobeerd maar een aantal spelers kan het geen flikker schelen.
Ik zou in ieder geval niet zeggen 'kan gebeuren', want zoiets als gisteren MAG gewoon niet gebeuren
  zondag 20 augustus 2006 @ 12:20:54 #214
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40993745
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen Kurt Elshot en van Gessel aan Superheld?
Kurt was bij ons altijd een van de beteren (en lievelingen) en kwam altijd goed op langs de rechterkant, ik heb het gevoel dat hij dat veel minder doet bij NAC. En Sandra staat nu in de verdediging? Daar is die gast veel te 'lief' voor in het veld. Leuk voor op het middenveld, maar achterin komt hij in mijn ogen gewoon te kort.
pi_40993791
opsluiten op het trainingsveld, laten merken dat jullie inzet eisen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_40993847
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:20 schreef Noca het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk tegen Kurt Elshot en van Gessel aan Superheld?
Kurt was bij ons altijd een van de beteren (en lievelingen) en kwam altijd goed op langs de rechterkant, ik heb het gevoel dat hij dat veel minder doet bij NAC. En Sandra staat nu in de verdediging? Daar is die gast veel te 'lief' voor in het veld. Leuk voor op het middenveld, maar achterin komt hij in mijn ogen gewoon te kort.
Elshot kan bij ons niet opkomen want op het moment dat ie dat doet staan er achter nog een paar drollen. 'Sandra' is veels te lief, ook voor op het middenveld naar mijn idee, van gessel in de verdediging was wel een 'noodgreep' omdat zwaanswijk niet helemaal fit was (?)... Waarom ze hem dan inbrengen met een 7 of 8-1 snap ik helemaal niet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40993911
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef denthemen het volgende:
opsluiten op het trainingsveld, laten merken dat jullie inzet eisen
Weet 1. niet of ze vanmorgen nog getrained hebben en 2 had ik er geen zin in om, om half 10 weer bij het stadion te wezen na vanmorgen om 4 uur thuis te komen.

We zien nog wel wat er gebeurt.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40993954
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:16 schreef Superheld het volgende:
En wat zou jij er aan doen dan?

Ze verrot schelden? Op internet zetten dat het sukkels zijn? Geld terug eisen? spandoek ophangen? Volgens mij werkt er vrij weinig, is de afgelopen jaren al veel geprobeerd maar een aantal spelers kan het geen flikker schelen.
Je kan er ook heel weinig aan doen, dat is het frustrerende. Maar ik zou gelijk helemaal klaar met hem zijn, wat een drol.

En die wissel snapte ik ook niet nee
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40994056
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:18 schreef Superheld het volgende:

[..]

Ja kom op hey, dan kan en mag het nog steeds niet gebeuren.

Zelfs mijn ma zou dat niet zeggen terwijl ze bijna altijd zegt 'ach het is maar voetbal'
Het is niet slim om dat te zeggen inderdaad. Maar we weten niet wat hij in de kleedkamer heeft gezegd of gedaan toch? Het heeft weinig zin als hij daar als een paljas voor de camera gaat tieren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40994092
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:31 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het is niet slim om dat te zeggen inderdaad. Maar we weten niet wat hij in de kleedkamer heeft gezegd of gedaan toch? Het heeft weinig zin als hij daar als een paljas voor de camera gaat tieren.
Het heeft nog minder zin om het over te laten komen alsof het volstrekt normaal is, leuk signaal naar de eigen supporters..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_40994138
Dat bedoel ik, Superheld.

Benieuwd of ze het nog weer op de rails krijgen. Zou zonde zijn anders.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_40994159
Dat is de andere kant natuurlijk. Maar er was vanuit de spelersgroep toch ook al kritiek op Brandts, dat hij allemaal te afstandelijk zou handelen. Weet jij daar iets van?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40994236
We mogen een zondag tegen Ajax, daarna tegen ADO, die moeten we toch echt winnen...

MM: Ik heb er ook alleen maar over gehoord, maar ben nou ook weer niet zo 'inside' wat dat betreft dus weet er verder weinig van.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:02:59 #224
3455 Helsie
Proud to be
pi_40995013
Het probleem is natuurlijk dat als hij openlijk (en dat geldt tegenover spelers én de buitenwereld) in de stress schiet dat hij dubbel een slechte indruk maakt: Tegenover de spelers dat hij de boel helemaal geen vertrouwen meer kan geven en tegenover de buitenwereld dat het dan eruit ziet alsof geen idee heeft hoe hij iets op moet lossen voordat ie goed en wel begonnen is.

En laten we wel wezen: Of je nou met 1-0 verliest of 8-1 maakt voor de ranglijst geen moer uit, want het gaat uiteindelijk tóch om die 3 verliespunten die later in de competitie weer in andere wedstrijden gepakt moeten worden... Ik denk dat er niet veel clubs zijn die bij AZ maar even makkelijk gaan winnen, dus wat dat betreft kan ik deze uitslag niet als een complete verkloting van het seizoen in de eerste wedstrijd zien. Maar gewoon de uitslag op zich, op dit moment, in dit weekend, waarop we allemaal op maandag weer aan het werk moeten gaan en dan uitgelachen worden... nee, het mįg niet gebeuren.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  zondag 20 augustus 2006 @ 13:10:31 #225
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_40995268
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 12:32 schreef Superheld het volgende:

[..]

Het heeft nog minder zin om het over te laten komen alsof het volstrekt normaal is, leuk signaal naar de eigen supporters..
Precies we weten inderdaad niet wat hij heeft gezegd in de kleedkamer, maar naar de buitenwereld had hij zich wel iets sterker mogen opstellen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')