Ik zit ondertussen ook nog te reageren op mijn foboquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:35 schreef mcDavid het volgende:
Hoe lang kun je doen over het copy-pasten van een lap tekst?
Prioriteitenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen ook nog te reageren op mijn fobo
doe maar stoerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen ook nog te reageren op mijn fobo
grapje zeker?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:37 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Noemt mij een kloon terwijl je zelf nog geneens 400 posts hebt![]()
![]()
Oh ik ben zeker een kloon.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:37 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Noemt mij een kloon terwijl je zelf nog geneens 400 posts hebt![]()
![]()
Maar nee ik ben geen kloonquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:38 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh ik ben zeker een kloon.
Ik noemde jou 'stomme kloon'.
Nou pas het ff aan danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef rompompom het volgende:
Prinses is met twee 's'-en. Princess ook.
*hinnik!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm maar eens een knap paard zien te krijgen dan
Dat is inderdaad veel erger.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
maar och, ik zit ondertussen op het sugababes forum!
prin·ses (de ~ (v.), ~sen)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:41 schreef rompompom het volgende:
Prinses is met twee 's'-en. Princess ook.
Voor een paard zou je best knap zijn!quote:
Lees de TT eens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
prin·ses (de ~ (v.), ~sen)
1 dochter binnen een vorstenhuis
2 echtgenote van een prins
3 edelvrouw van de hoogste rang
prin·ses·sen·boon (de ~)
1 sperzieboon
![]()
Uieraarsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
prin·ses·sen·boon (de ~)
1 sperzieboon
![]()
EDIT: je hebt gelijkniet wakker
Dude, rot op met je disclaimer, dacht je dat ik boos zou worden ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voor een paard zou je best knap zijn!
disclaimer: sorry, het is niet zo bedoeld, maar hij moest even ingekopt worden!
Jahaa.. Iedereen hier kent je opvliegende karakter..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, rot op met je disclaimer, dacht je dat ik boos zou worden ofzo?
quote:
Blijven we gewoon vriendjes?quote:Dude, rot op met je disclaimer, dacht je dat ik boos zou worden ofzo?
Jouwe anders ookquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jahaa.. Iedereen hier kent je opvliegende karakter..
M'n immutsj, STOMME STOMMUT!!!!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Jahaa.. Iedereen hier kent je opvliegende karakter..
Heey niet zeurenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
prin·ses·sen·boon (de ~)
1 sperzieboon
![]()
EDIT: je hebt gelijkniet wakker
sterf.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:52 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Deze post heeft natuurlijk uitsluitend provocatieve doeleinden.
Topic reports zijn handig.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey niet zeuren
het is al aangepast
Je Fobo verteld een ander verhaalquote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:59 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ik ben een lief vlindertje in een vallei van bloesem en rozen..
NJ natuurlijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Welke prutsmod verzuimt het ons weer centraal te zetten?
Je mag zelf bedenken wat voor 'n prinsesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
Wat, geen blank prinsen met langig haar?
Hoeveel bier heb je op?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
2.quote:
Ha prins.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:08 schreef cerror het volgende:
En zo is het.quote:
Omver bashed met c's bierbuik.quote:
Hey, m'n bierbuik doet wat ie kan hoor!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Hey, m'n bierbuik doet wat ie kan hoor!
*janet uit water vist.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Au..
*in slotgracht springt
*onder water blijft..
*slootwater naar McD spuugt..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
*janet uit water vist.
*mond op mondbeademing toepast.
Asjemenou!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben een tekenheldin.
Dat houd hem vast niet tegen.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat houd hem vast niet tegen.
Ik hoop voor je dat je een kuisheidsgordel aanhebt, anders krijg je nog een ziekte.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Standaard en niet verwijderbare accesoire....
Lijkt me duidelijk.quote:
*in c's oor fluistert*quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk.
Wordt alleen een beetje moeilijk voor mij dan.
"Heu?"quote:
Ik snap 'm.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap 'm.
Krijg ik ook nog priviléges?
Heersch, zoals?quote:
Mais oui.quote:
Een beetje lekker maken.quote:
Bully!quote:
Hoe?quote:
* cerror juten zak en strijkijzer zoekt.quote:
[me=Janetje nieuwsgierig wordt..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:17 schreef cerror het volgende:
[..]
* cerror juten zak en strijkijzer zoekt.][/me]
Je wil het niet eensch weten.quote:
Hypocriet!quote:
Niet geschikt voor fok.quote:
Paars jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ieeeeeeek.. een teletubbie.
Paarse neem ik aan?
*c_c ijsje geeftquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me.
Komt er ook 1 aanwaaien.quote:
heyquote:
Niet mekkeren fraumensch!quote:
voorspel maar weer overslaan dan maar?quote:
Bij voorbeet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
voorspel maar weer overslaan dan maar?
*pakt glijmiddel van de kast*quote:
Eerder een literfles frituurolie.quote:
Waar jij maar van houdt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:00 schreef Neenetje het volgende:
Gefrituurde eierstokjes?
quote:
Missie geslaagd.quote:
quote:
Ik herken sarcasme binnen 3 nanoseconde!quote:
Nooit geprobeerd.. maar ach.. je moet wat he..quote:
Daar doe je dan nog verdomde lang over..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik herken sarcasme binnen 3 nanoseconde!
shitquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik herken sarcasme binnen 3 nanoseconde!
Nou nou!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:10 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd.. maar ach.. je moet wat he..
[..]
Daar doe je dan nog verdomde lang over..
Hallo, je hebt hier tegen den meeschter.quote:
den meester der sarcasmequote:
EN pessimisme!quote:
het raakt me bijnaquote:
Zeg feeks, had ik uws persoon nu wel of niet in mijn heidense msn-lijst?quote:
natuurlijk, allangquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg feeks, had ik uws persoon nu wel of niet in mijn heidense msn-lijst?
Ik snap er geen hol van en het zal allemaal wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
natuurlijk, allangwe hebben zelfs meerdere malen gesproken.
maar u vergetenheid is u vergeven, ik weet immers waar het van komt en van wie het komt 14.gif
alaafquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van en het zal allemaal wel.
Vraag beantwoord en bier geschonken.
Kutcarnaval en ik heb je niet in m'n lijst blijkens.quote:
dan heb je mij eruit gegooidquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
[..]
Kutcarnaval en ik heb je niet in m'n lijst blijkens.
Adres is zeker niet voor herhaling te verkrijgen?quote:
voor jou altijd mijn liefstequote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Adres is zeker niet voor herhaling te verkrijgen?
Muts, je had gewoon zo'n emo-naam waar ik geen reet van snapte.quote:
zoiets als 'druifje'?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Muts, je had gewoon zo'n emo-naam waar ik geen reet van snapte.
Heersch.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:46 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
zoiets als 'druifje'?
zoiets cerror? zie funmetal topic
zo van *ik-snij-me-polsen-door-want-cerror-herkent-me-niet-in-zijn-msn-lijst* emo naamquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Muts, je had gewoon zo'n emo-naam waar ik geen reet van snapte.
Centraal is voor moderators die staand poepen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 06:24 schreef Chowi het volgende:
Centrawl?
Wat een alleraardigst gebaar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:50 schreef sterre1981 het volgende:
en verdeel, hè. zo ben ik ook wel weer.
Nee hoor, centraal is gewoon Tah Shizzle.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Centraal is voor moderators die staand poepen.
Heb je dat wel eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb weleens een acute aanval van diarree gehad terwijl ik onder de douche stond.quote:
Ach, het loopt langs de benen het putje in, dat kan nog primaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een acute aanval van diarree gehad terwijl ik onder de douche stond.
Precies, ik moest het alleen wel met mijn teen door het putje drukken, zaten nog wat brokjes in.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, het loopt langs de benen het putje in, dat kan nog prima
Ik hoop dat je er van geleerd hebt: beter kauwen!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, ik moest het alleen wel met mijn teen door het putje drukken, zaten nog wat brokjes in.
Neh, gewoon meer bier en koffie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er van geleerd hebt: beter kauwen!
ik lust geen koffie, ranzige zooiquote:
Och, ik neem het ook alleen op mijn werk en als noodgreep om wakker te worden, werkt gewoon het bestequote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lust geen koffie, ranzige zooi
Ik snap niet hoe mensen dat op de vroege ochtend naar binnen kunnen krijgen
Daar heb ik ook al last vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:52 schreef jogy het volgende:
[..]
En bier op mijn plek van vrijwillige economische slavernij wordt niet gewaardeerd.
Zit al aan m'n tweede dubbele espresso!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:34 schreef Pheno het volgende:
ik lust geen koffie, ranzige zooi
Ik snap niet hoe mensen dat op de vroege ochtend naar binnen kunnen krijgen
Ik kom +/- 2x per jaar in een trein: meestal richting jaarbeursquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zit al aan m'n tweede dubbele espresso!
Goed te doen dat spul hier (voor automatenmeuk dan), als ze dat bij NS nou ook eens ín de treinen zouden aanbieden...![]()
Ik vrijwel dagelijks en het kantoor waar ik momenteel zit is van het zelfde bedrijfquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:15 schreef Pheno het volgende:
Ik kom +/- 2x per jaar in een trein: meestal richting jaarbeurs
Dus zoveel last heb ik er inderdaad niet van.
en daar ben je trots op?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik vrijwel dagelijks en het kantoor waar ik momenteel zit is van het zelfde bedrijf.
nachtbraken en de vroege vogel uithangen gaan niet echt samen hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:33 schreef Pheno het volgende:
wat is het schandalig rustig
Waar.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
nachtbraken en de vroege vogel uithangen gaan niet echt samen he
en met nachtbraken tijdens het beffen maak je ook geen goeie indrukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:40 schreef jogy het volgende:
Als je in je slaap nachtbraakt moet je hopen dat er geen brokjes in je neus belanden. Voordat je die braakgeur uit je neus krijgt is het alweer avond. Ook op je kussen nachtbraken is géén goed idee trouwens.
Inderdaad dan vist de [dame in kwestie] na 2 dagen nog steeds brokjes uit haar slipje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
en met nachtbraken tijdens het beffen maak je ook geen goeie indruk
je laat wel een blijvende indruk achter danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad dan vist de [dame in kwestie] na 2 dagen nog steeds brokjes uit haar slipje.
Dat die blijvende indruk een gevoel van misselijkheid is doet daar niets aan af.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
je laat wel een blijvende indruk achter dan
en dat ze met een beetje pech een paar weken lang met een etterende kut vanwege een inwendige infectie rondloopt doet daar ook zeker niets aan afquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat die blijvende indruk een gevoel van misselijkheid is doet daar niets aan af.
nu móet ik het gewoon een keer proberen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
en dat ze met een beetje pech een paar weken lang met een etterende kut vanwege een inwendige infectie rondloopt doet daar ook zeker niets aan af
Dat is slecht voor je, waarover?quote:
Dat verklaart.quote:
let wel even op wat je voor de tijd eet dan he, liefst iets wat tijdens het kotsen mooie dikke stukken voortbrengtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:50 schreef jogy het volgende:
[..]
nu móet ik het gewoon een keer proberen.
gewoon je vriendin/willekeurige andere vrouw nadoenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:56 schreef Pheno het volgende:
ik probeer even niet te denken. Het lukt aardig!
aarquote:
Olijke gedachtes zijn ok.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik net dacht wat jij zei, het is prachtig.
quote:
daar kijk ik ook erg naar uit, of het word hier een stuk rustiger op deze aardkloot of ik ga dood, hoe dan ook ik word er beter vanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Gelukkig, dat woord heeft me weer op het punt gebracht dat ik de vlag uithang als de vogelgriep uitbarst van mens op mens.
Als je wilt helpen, kun je ook gewoon een besproeiingsvliegtuigje huren en met legionella erin over de Randstad vliegen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar kijk ik ook erg naar uit, of het word hier een stuk rustiger op deze aardkloot of ik ga dood, hoe dan ook ik word er beter van
das nog niet eens zo'n gek ideequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je wilt helpen, kun je ook gewoon een besproeiingsvliegtuigje huren en met legionella erin over de Randstad vliegen.
Wel graag na half zes dan, als mijn trein weer veilig de Moerdijk is gepasseerd en Brabant binnendendert.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:16 schreef rompompom het volgende:
Als je wilt helpen, kun je ook gewoon een besproeiingsvliegtuigje huren en met legionella erin over de Randstad vliegen.
That's my line!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
ow ik vlieg dan ook wel ff over breda als ik over heb hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel graag na half zes dan, als mijn trein weer veilig de Moerdijk is gepasseerd en Brabant binnendendert.
we gaan lekker jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, jullie zijn al een pagina verder. Ok.
enige ervaring op dit gebied die je wil delen of?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwoah, het brokjes uit je kut vissen verhaal is toch op z'n minst interessant te noemen.
Heul niet!quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwoah, het brokjes uit je kut vissen verhaal is toch op z'n minst interessant te noemen.
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:33 schreef Pheno het volgende:
Bijna snacktijd
Neh.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
enige ervaring op dit gebied die je wil delen of?
Welles!quote:
Ik heb hier de beschikking over een glazen fles en wasbenzine. Dus in theorie zou dat kunnen. Mits het pand niet te goed beveiligd is.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:06 schreef ehqo het volgende:
Kan iemand even een brandbom naar binnen gooien bij de Weteringsschans 114?
* Janetje warme chocolademelk weer wegzet...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies, ik moest het alleen wel met mijn teen door het putje drukken, zaten nog wat brokjes in.
Goedemorgen, Mt.
Dat is de helft van mijn stageplek waar ik niet zit, maar als die kant in de fik staat neem ik aan dat ik niet verder hoef te stageren.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb hier de beschikking over een glazen fles en wasbenzine. Dus in theorie zou dat kunnen. Mits het pand niet te goed beveiligd is.
Hoezo eigenlijk, als ik vragen mag?
"Door die paar vlammetjes laat je je toch niet van je werk houden? Negatief stageadvies, onvoldoende doorzettingsvermogen."quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is de helft van mijn stageplek waar ik niet zit, maar als die kant in de fik staat neem ik aan dat ik niet verder hoef te stageren.
Ik denk niet dat de kipsate met friet me minder gaat smakenquote:
Je vriendin wel! (als die saté niet goed gaar is)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de kipsate met friet me minder gaat smaken
Ja ho effe, daar ga ik me niet voor uitsloven hoor!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is de helft van mijn stageplek waar ik niet zit, maar als die kant in de fik staat neem ik aan dat ik niet verder hoef te stageren.
Dat moet lukken. Zouden we daarom gaan scheiden? Ik zie de advocaat al kijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je vriendin wel! (als die saté niet goed gaar is)
Zaten er brokjes in ofzo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
* Janetje warme chocolademelk weer wegzet...
Hou eens op over die brokjesquote:
wheheh..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet lukken. Zouden we daarom gaan scheiden? Ik zie de advocaat al kijken
M'n hoofdpijn zegt hetzelfde....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Mên, ik had vroeger naar bed moeten gaan.
Het kutwijf!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is zich waarschijnlijk aan het vermaken met onze prinsen.
Wat een slet,quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is zich waarschijnlijk aan het vermaken met onze prinsen.
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef ehqo het volgende:
Homofiel.
Euh, maaruh, euh!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok,
ik zal jullie dan eindelijk mijn geheimpje vertellen!
ik ben hetero![]()
Er zit er ook een op de kant!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle eendjes zwemmen in het water.
onevenredig waaraan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef jogy het volgende:
Godver, ik heb nog steeds onevenredig veel zin in harde neuksex.
Hallo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef jogy het volgende:
Falderalderierequote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle eendjes zwemmen in het water.
quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:31 schreef jogy het volgende:
De rest van de dingen waar ik zin in heb. Eten, drinken, kakken en ademen enzo.quote:
Hoe ligt het verband dan? Exponentieel afnemend?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:42 schreef jogy het volgende:
[..]
De rest van de dingen waar ik zin in heb. Eten, drinken, kakken en ademen enzo.
Weet ik het. Boeiend? Als er een dame nu voor me gaat staan en zacht in mijn oor fluistert dat ze hard geneukt wilt worden en ik moet ook echt héél nodig schijten dan ga ik toch voor de sex en prop ik wel een kurk in mjin reet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe ligt het verband dan? Exponentieel afnemend?
zal bizz leuk vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, ik ga zo neukseks incasseren bij rpp.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ha, ik ga zo neukseks incasseren bij rpp.
Daar stond eerst guitarist.nl ??quote:[ Bericht 3% gewijzigd door clumsy_clown op 20-06-2006 13:43 ]
Die ene, die jouw bitch is?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef Neenetje het volgende:
Die vrijwilliger van me moet een schop onder z'n reet hebben.
nou doe dat danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:55 schreef Neenetje het volgende:
Die vrijwilliger van me moet een schop onder z'n reet hebben.
Die neem ik wel van Hans over.quote:
geplanned of vroegtijdig vertrokken?quote:
Dat zou je haar zelf moeten vragenquote:
hey bliebmongoolquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
Stervende hoeren kankerkachel.
Geplanned.quote:
als jij schoenen met punten aan hebt en hem keihard van achter tussen zen benen trapt denk ik niet dat hij het lekker zal vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:22 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Denk dat 'ie het lekker zal vinden..
Ola.quote:
Schoenen met punten?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
als jij schoenen met punten aan hebt en hem keihard van achter tussen zen benen trapt denk ik niet dat hij het lekker zal vinden
mag ik je anders niet zoenen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Schoenen met punten?
Ga jij je vieze mondje eens wassen
Kan me er wel wat bij voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Geplanned.
Overigens wel tof dat 'ie zelf zei dat 'ie m'n bitch was..
Ghehe.. arme jongen.
how's life, buiten dat het zuigt en dat alle vrouwen kut zijn en dergelijke standaard meuk van jequote:
ik lach nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik knip zojuist met een redelijk botte schaar een snee in mijn vinger.
Ik zit nu bij een vrind te lannen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
how's life, buiten dat het zuigt en dat alle vrouwen kut zijn en dergelijke standaard meuk van je
nu heeft men leven dus helemaal geen zin meerquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat mag je na zo'n vuige opmerking al helemaal niet meer.
Call of duty 2 en counterstrike (quote:
Meer van die, "te laat, je bent al dood" spelletjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]Van die echte 'ik maak je dood' spelletjes..
Sluit mooi aan bij m'n directeur die beweert dat ze allemaal vleesetende zombies zijn op kantoor.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:32 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Meer van die, "te laat, je bent al dood" spelletjes
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]Van die echte 'ik maak je dood' spelletjes..
Ik laat mensen ook altijd doodgaan bij de sims.. door ze in te bouwen ofzo.. en dan gaan ze spoken..quote:
Ik nodigde altijd allemaal visite uit, en dan zetten ik een bank naast de openhaard, allemaal verbranden muhahahahahaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:36 schreef Neenetje het volgende:
Hmmz, nog nooit gehad..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Iemand dood laten gaan van eenzaamheid.Met mijn naam.
jij bent écht ergquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:41 schreef Neenetje het volgende:
Iemand dood laten gaan van eenzaamheid.Met mijn naam.
Kreeg je dan ook down-kindjes?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef jogy het volgende:
Hà, ik heb ook ooit de sims2 gespeeld en met één of andere crack kon je er een real disfunctional family van maken, pubers die door de pappa werden bezwangerd en dergelijke. Gaf een hele nieuwe dimensie aan het spel.
Zover ging het allemaal nog niet maar grappig was het wel.quote:
Ik heb de hele sims romantiek nooit begrepen. Het enige wat ik deed was ruzie maken met de hele buurt. En een plant naast de openhaard zetten, en als die in de brand vloog verkocht ik snel de deur.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:52 schreef jogy het volgende:
Hà, ik heb ook ooit de sims2 gespeeld en met één of andere crack kon je er een real disfunctional family van maken, pubers die door de pappa werden bezwangerd en dergelijke. Gaf een hele nieuwe dimensie aan het spel.
Jep, het haalde ook die waas weg tijdens de naakt momentenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb de hele sims romantiek nooit begrepen. Het enige wat ik deed was ruzie maken met de hele buurt. En een plant naast de openhaard zetten, en als die in de brand vloog verkocht ik snel de deur.
Maar die crack klinkt wel weer okee.
Jaa naakte computer poppetjesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, het haalde ook die waas weg tijdens de naakt momenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |