En de lokale politiek springt er ook op: SGP en CU tegen rockfestivalquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:13 schreef ThE_ED het volgende:
Wehehe, Elsrock, ik keek er om voor de handliggende redenen toevallig laatst nog naar samen met Black_Tulip. En wat horen we vandaag; music history repeating. Ik dacht dat dit Nederland 2006 was, maar het lijkt wel US in de 70's of 80's, of 90's.
Metal heeft het weer gedaan natuurlijk op dit relatief onschuldige festivalletje; Kerkenraden vragen kansloos verbod Elsrock
Zag het net ook jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En de lokale politiek springt er ook op: SGP en CU tegen rockfestival
Het is weer komkommertijd!
Ah, zien we duidelijk de invloed van hun Mighty Manager of Ultimate Recording Power & Touring Glory of Steel eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
nou, nu gaan ze dus ook nog meer de Manowar kant op qua songtitels.
Kom op, dit moet je beter kunnen classificeren dan alleen "power metal"! Je kunt het!quote:
Italian Symphonic Melodic Power Metal ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef Djaser het volgende:
Melodic Power Metal?
Ik steek geen tijd in het exploreren van genres die ik kut vind, alleen Kiaus en Dragonforce kan ik nog naar luisteren, de rest van de bands moeten eens kappen met zingen als falsetto nichten.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom op, dit moet je beter kunnen classificeren dan alleen "power metal"! Je kunt het!
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metalquote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Italian Symphonic Melodic Power Metal ?
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal-rockquote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal![]()
Onee, das dubbelop hequote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Gay Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal-rock![]()
Er schijnt volgend jaar ook een film van te komen. Niet dat ik zo erg in de Black Metal zit, maar lijkt me toch wel aardig.quote:
Heb er wel een aantal stukken uit gelezen. Het is leuk voor wat kennis als je een serieus gesprek aan gaat met een overtuigd black-metal'er, en natuurlijk gewoon beetje achtergrond info.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:21 schreef ThE_ED het volgende:
Zo het boekje "Lords of Chaos" komt binnenkort binnen, ik ben benieuwd. Heeft iemand het hier al eens gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |