Hij vroeg niet om een vertaling.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:38 schreef Mr-Fluffy het volgende:
duh
Sommige dingen moet je gewoon niet uitleggen, het was zonder al grappig genoegquote:
Dan word hij vermoord, en dat is ook strafbaarquote:Op maandag 17 juli 2006 18:03 schreef Puik het volgende:
Het was een gave band en ik hoop dat Steve ook flink gestraft wordt!
Mischien een babbeltje met de familie van de slachtoffertjes zonder toezicht en andere bescherming?
volgend jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:13 schreef Metaalkop het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog wat gehoord over het nieuwe Metallica album? Wat gaat ongeveer de releasedatum worden?
Ja, ok, dat wist ik wel. Maar wannéér volgend jaar? Begin volgend jaar, eind volgend jaar, halverwege volgend jaar, wanneer?quote:
lekker subtiel hoorquote:Op donderdag 20 juli 2006 01:23 schreef Witchfynder het volgende:
En daar sta ik dan van in het voorprogramma, sjongejonge.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef morgane het volgende:
ben ik hier de enige die Grave Digger erg kan waarderen eigenlijk?![]()
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:26 schreef mr_cucumber het volgende:
hey Conorach, doet Willem Jan daar nog mee?
edit: laatmaar, een kijkje op de site doet wonderen
Het is dat ik zelf ook altijd zo traag ben als ik iemand beloof iets te tekenen anders zou ik zeggen dat hij eens hard moet opschieten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.
Nouja, dan doet die in ieder geval nog watquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het enige wat Hertog nog doet zijn onze demo covers.
En best goed ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:34 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Nouja, dan doet die in ieder geval nog wat
En de lokale politiek springt er ook op: SGP en CU tegen rockfestivalquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:13 schreef ThE_ED het volgende:
Wehehe, Elsrock, ik keek er om voor de handliggende redenen toevallig laatst nog naar samen met Black_Tulip. En wat horen we vandaag; music history repeating. Ik dacht dat dit Nederland 2006 was, maar het lijkt wel US in de 70's of 80's, of 90's.
Metal heeft het weer gedaan natuurlijk op dit relatief onschuldige festivalletje; Kerkenraden vragen kansloos verbod Elsrock
Zag het net ook jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
En de lokale politiek springt er ook op: SGP en CU tegen rockfestival
Het is weer komkommertijd!
Ah, zien we duidelijk de invloed van hun Mighty Manager of Ultimate Recording Power & Touring Glory of Steel eens.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:15 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
nou, nu gaan ze dus ook nog meer de Manowar kant op qua songtitels.
Kom op, dit moet je beter kunnen classificeren dan alleen "power metal"! Je kunt het!quote:
Italian Symphonic Melodic Power Metal ?quote:Op zondag 23 juli 2006 19:25 schreef Djaser het volgende:
Melodic Power Metal?
Ik steek geen tijd in het exploreren van genres die ik kut vind, alleen Kiaus en Dragonforce kan ik nog naar luisteren, de rest van de bands moeten eens kappen met zingen als falsetto nichten.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Kom op, dit moet je beter kunnen classificeren dan alleen "power metal"! Je kunt het!
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metalquote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Italian Symphonic Melodic Power Metal ?
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal-rockquote:Op maandag 24 juli 2006 11:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal![]()
Onee, das dubbelop hequote:Op maandag 24 juli 2006 12:16 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Gay Progressive Italian Symphonic Melodic Power Metal-rock![]()
Er schijnt volgend jaar ook een film van te komen. Niet dat ik zo erg in de Black Metal zit, maar lijkt me toch wel aardig.quote:
Heb er wel een aantal stukken uit gelezen. Het is leuk voor wat kennis als je een serieus gesprek aan gaat met een overtuigd black-metal'er, en natuurlijk gewoon beetje achtergrond info.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:21 schreef ThE_ED het volgende:
Zo het boekje "Lords of Chaos" komt binnenkort binnen, ik ben benieuwd. Heeft iemand het hier al eens gelezen?
Op de site van Petrossi staat dit als laatste nieuws over MK:quote:Op zondag 30 juli 2006 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
Weet iemand hier of de té leuke Belgische power metalband Magic Kingdom nog bestaat?
Oi-Punk is sowieso bagger.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:02 schreef Mr-Fluffy het volgende:
over stomme genrenaam geintjes gesproken, van die lelijke oi-oi punk noem ik altijd maar aprésski metal
Zelf schijnt ie dan wel weer met iets nieuws gekomen te zijn, maar sowieso lijken ze niet erg van het updaten.quote:
Dark Lunacy, Bulldozer, Aborym, en In Tormentata Quiete is leuke italiaanse neofolk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef mr_cucumber het volgende:
Sadist, Ephel Duath, Infernal Poetry
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Dark Lunacy Neo-Folk?.. sorry maar volgens mij heb jij het verkeerde genre in gedachte..
Jatwerk ken ik wel ja. In het nummer "The Wizard's Last Rhymes" van Rhapsody zit de Symphonie van de Nieuwe Wereld van Dvorák. Is wel leuk uit de verf gekomen moet ik zeggen. Je zat er niet heel ver naast wat je Children of Bodom commentaar betreft, want Alexi Laiho heeft met zn andere band Sinergy het nummer "Passage of the Reaper" gemaakt. Daarin speelt hij de Zomer van Vivaldi op zn gitaar. (Laiho heeft een klassieke vioolopleiding genoten!)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:15 schreef Black_Tulip het volgende:
Zijn er meer metal bands die melodieën van componisten jatten dan bands die zelf allerlei klassieke melodietjes verwerken in hun muziek of is het net precies andersom?
Nightwish - Ghost Love Score bijvoorbeeld. Is dat origineel of jatwerk?
Ik weet (nog) vrijwel niks af van klassieke muziek, dus als Children Of Bodom plotseling Mozart speelt, herken ik het niet als zodanigDan denk ik "hee, leuk riffje", maar geef ik de verkeerde de credits ervoor
Wie nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Maethor_Veleg het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Dream Theater "Flight Of The Bumblebee" van Rimsky-Korsakoff op de gitaar gespeeld
Ik zit er helemaal niet naast; Children Of Bodom speelt Mozart in Red Light In My Eyes, part II op hun album Something Wild.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Je zat er niet heel ver naast wat je Children of Bodom commentaar betreft, want Alexi Laiho heeft met zn andere band Sinergy het nummer "Passage of the Reaper" gemaakt. Daarin speelt hij de Zomer van Vivaldi op zn gitaar. (Laiho heeft een klassieke vioolopleiding genoten!)
Check Something Wild en Hatebreeder eens, dat zijn en veel betere albums en daar staan meer melodieën op die haast klassiek lijken (en dus best eens jatwerk kunnen zijn maar dat weet ik dus niet)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:14 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Ah! Ik ken het album Something Wild nog niet van ze, dat verklaart het *bloost* Ik heb alleen Follow The Reaper, Are You Dead Yet en die voorlaatste; Hate Crew Deathroll
Als dieptepunt, zal je bedoelen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Met de Britney Spears cover natuurlijk als hoogtepunt.
Dat is meer grappig natuurlijk, het is niet echt hoogstaand.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:43 schreef Friek_ het volgende:
Met de Britney Spears cover natuurlijk als hoogtepunt.
Tsja, het is wel wat cliché maar toch wel lekker vind ik. Live zijn ze trouwens niet zo erg indrukwekkend, niet slecht, maar nogal zielloos voor een liveoptreden. (Althans dat vond ik toen ik ze zag in het voorprogramma van Anthrax.)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef Djaser het volgende:
Dat nummer van BF dat ik op een een of andere gratis sampeler heb staan heeft mijn vooroordelen op de band weer eens bevestigd, ik sla hem over.
Voorprogramma van Anthrax, wanneer was dat?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, het is wel wat cliché maar toch wel lekker vind ik. Live zijn ze trouwens niet zo erg indrukwekkend, niet slecht, maar nogal zielloos voor een liveoptreden. (Althans dat vond ik toen ik ze zag in het voorprogramma van Anthrax.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |