Grappenmaaksterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:07 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Voorprogramma van Anthrax, wanneer was dat?
Oh met Beyond Fear, sorry, ik was even niet helder en ik dacht dat je COB in het voorprogramma van Anthrax bedoeldequote:
Lelijk, zowel de cover als de titel van het album. Dat belooft weinig goeds.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt de cover te zijn van de nieuwe Megadeth cd, United Abominations.
Tsja, hij zingt niet echt mooi nee, maar ik vind het wel wat hebben dat rauwe, als hij maar niet echt gaat proberen goed te zingen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:57 schreef crossover het volgende:
Megadeth... ik ben niet de enige die er zo over denkt.. maar wat zonde van die stem
Mustaine dwingt me gewoon om het af te zetten.
Kom eens online jij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, hij zingt niet echt mooi nee, maar ik vind het wel wat hebben dat rauwe, als hij maar niet echt gaat proberen goed te zingen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind zn stem juist iets Thrashy hebben, vooral veel van de Thrashheads moeten zeker niet proberen mooier te zingen dan dat ze doen het rauwe ongelikte is juist mooi bij Thrash iets wat maar weinig andere Metal genres hebben.
Wauw.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Dit schijnt de cover te zijn van de nieuwe Megadeth cd, United Abominations.
Er zijn uitzonderingen natuurlijk. Chuck Billy (Testament) en David White (Heathen) zijn wél echte zangers. Chuck Billy is het in later werk steeds minder gaan doen en zelfs gaan grunten, maar dat neemt niet weg dat hij echt kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik vind zn stem juist iets Thrashy hebben, vooral veel van de Thrashheads moeten zeker niet proberen mooier te zingen dan dat ze doen het rauwe ongelikte is juist mooi bij Thrash iets wat maar weinig andere Metal genres hebben.
Tsja, dat zou heel gemeen zijn om die cover bij mijn zielloze lichaam te leggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Wat als iemand je nou vermoord en 't album erbij legt?..
Maar dit was toch niet de winning afbeelding?quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind deze cover helemaal niet rot. Wel grappig dat ze een afbeelding uit de wedstrijd hebben gebruikt. En hey, beter een vermeende brakke cover en geweldige muziek dan andersom..
Klopt, maar blijkbaar vond Dave hem toch erg leuk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:18 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar dit was toch niet de winning afbeelding?
Ja, want deze is van een unofficial site.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is nog altijd de kleine kans dat dit de cover niet is natuurlijk. Pas als de cover op megadeth.com staat, geloof ik hem 100%.
Ga eens ergens anders triest lopen doen, fucking boeiend dat ik niet de mascottes ken van Thrash bands.quote:
Volgens mij wel: WOA-alto's en hun rijgedragquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef caspervc het volgende:
Zijn er hier nog meer die trouwens 892 km voor de elbetunnel in de file hebben gestaan na wacken open air?
Jezus wat drama was dat!
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders triest lopen doen, fucking boeiend dat ik niet de mascottes ken van Thrash bands.
My point exactely haha!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?.
toen zou je zeggen: Heavy Metalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:59 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Trouwens, humor me. Wat voor stijl speelt Black Sabbath? (Wie?)
Oh fuck, Wacken is gewoon al geweest en ik ben het glad vergeten...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef caspervc het volgende:
Zijn er hier nog meer die trouwens 892 km voor de elbetunnel in de file hebben gestaan na wacken open air?
Jezus wat drama was dat!
next yearquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Oh fuck, Wacken is gewoon al geweest en ik ben het glad vergeten...
quote:
Jij en ik zouden dat zeggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
toen zou je zeggen: Heavy Metal
nu zou je het noemen: Doom Metal en Heavy Metal (en Hardrock?)
waarschijnlijk
Ohyeahquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:36 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Satyricon, Keep of Kalessin, Insomnium
Sep. 21 - NL - Utrecht - De Helling
Sep. 22 - NL - Rotterdam - Baroeg
Sep. 23 - NL - Amsterdam - Melkweg
Allmusic gebruik ik niet, Eddy ken ik wel maar Eddy zuigt, net als praktisch elk andere mascotte voor wat dan ook, kga toch me tijd niet verdoen aan mascottes inplaats van de muziek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:34 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Is er toch nog een pagina van Allmusic die je niet uit je hoofd hebt geleerd?.
Een classicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hoeveel metalheads heb je nodig om een lamp te vervangen?
ah, interessant!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, het lijkt er inderdaad op, maar blijkbaar niet; ik lees net het volgende op Wikipedia:
The hand on the front belongs to the artwork of a poster designed by the artist John Heartfield for the German Communist Party during Third Reich. The text in the original poster is: "5 fingers has a hand! With these 5 grab the enemy!". This slogan inspired part of the text contained in the back of the System of a Down album: "The hand has five fingers, capable and powerful, with the ability to destroy as well as create", blah blah blah
.....
http://www.towson.edu/hea(...)nd_has_5_Fingers.jpg
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Allmusic gebruik ik niet, Eddy ken ik wel maar Eddy zuigt, net als praktisch elk andere mascotte voor wat dan ook, kga toch me tijd niet verdoen aan mascottes genres inplaats van de muziek.
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.quote:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.
Ach joh, houd je bek, je weet niet waar je over praat manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geërgerd reageren.
Mwah, niet echt geërgerd, kga dr altijd gewoon lekker hard tegenin, met een normale beschaafde reactie krijg je hier op FOK geen reacties.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geërgerd reageren.
Tuurlijk, maar daar ga ik niet eens mee in discussiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Edit: overigens zijn er nog veel ergere mensen, maar die houden zich bijvoorbeeld maar aan 1 genre
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Je bent fucking gay, dus die Power kan wel kloppen.
Jij hebt geld uitgegeven aan Big Dumb Facequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Even spammen trouwens, zooitje cd's waar ik (nog steeds) vanaf wil:
[TK] verschillende cd's, dvd's, boeken!
Als reactie op Thomasumoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hij zat tussen een stapel cd's die ik toen in 1 keer van iemand kon overnemen, en dat was eigenlijk de enige crapcd die ertussen zat
[..]
Mijn review van de nieuwe ASP http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2859
Die kon ik niet voor me houden, al meen ik het niet.quote:
Veel publiek welquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dOi_g6X_JDs
Achja. Wat zijn metalheads eigenlijk een trendsetters heh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef Tokus het volgende:
he the_ed, in dat negertopic ben je vergeten te zeggen dat metalmensjes elkaar al afmaakten voordat die rapnegers ermee begonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |