over het algemeen wel van die ral-bakken, waaronder ook Suzuki's en Opel Kadetten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Waren het ook allemaal Suzuki's?
Suzuki's zijn tof. Vooral die Alto's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Suzuki Altoquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef Thieske het volgende:
Daar dacht ik ook als eerste aan.quote:
en dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef cygnusx het volgende:
Let vooral op de 05.08.06 op de poster.
[insert vrouwelijk geslachtsdeel]-gabberquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's.![]()
Ik en gabber?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:39 schreef WurM het volgende:
[..]
[insert vrouwelijk geslachtsdeel]-gabber![]()
die komt me de keel uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Suzuki's zijn tof. Vooral die Alto's.
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:21 schreef mrkanarie het volgende:
Dus check; ik, mijn zus en haar vriend gaan ff een weekendje naar mijn ouders boven in Duitsland. Allemaal leuk en aardig enzo, maar de terugweg alleen maar van die alto's op de weg.Allen met lang, vethaar, zwarte kleding, en de letters WOA achter op de auto geplakt.
Normaal vind ik het niet erg, zolang ze mij maar niet lastig vallen. Maar we stonden gewoon de helft van de tijd fucking in de file door al die [insert vreselijke ziekte]-alto's.Dus ik net opzoeken wat voor een zieke geesten dat waren, blijkt WOA een of andere bijeenkomst/concert te zijn van die langharige beftekkels: http://www.wacken.com/en/woa2006/.
Door hun had ik gewoon twéé uur vertraging.Sterf dan maar ook met je altomuziek.
baggerfestijnen????quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.
Pardon?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zeik niet, het zijn trouwens Metalheads, altos gaan naar Lowlands en dat soort baggerfestijnen.
suprise, suprise!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:28 schreef Henny_Huisman het volgende:
OMG Lowlands
Wat voor gothics komen daar nog op af!
Ze kwamen echt overal vandaan; GB, NL, BE. En dat rijgedrag van dat tuig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
baggerfestijnen????
Ik ben geen alto maar Lowlands is geen bagger festijn...
@ TS: jank niet man...
Je hebt zelf ook lang haarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Ze kwamen echt overal vandaan; GB, NL, BE. En dat rijgedrag van dat tuig.
En wat ik me ook afvraag: hebben die lui nog een baan en zo ja; wat voor een?Ik neem niet aan dat ieder bedrijf zo'n langharige metalfreak als vertegenwoordiger of arts wil hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |