Een classicquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hoeveel metalheads heb je nodig om een lamp te vervangen?
ah, interessant!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 01:39 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Haha, het lijkt er inderdaad op, maar blijkbaar niet; ik lees net het volgende op Wikipedia:
The hand on the front belongs to the artwork of a poster designed by the artist John Heartfield for the German Communist Party during Third Reich. The text in the original poster is: "5 fingers has a hand! With these 5 grab the enemy!". This slogan inspired part of the text contained in the back of the System of a Down album: "The hand has five fingers, capable and powerful, with the ability to destroy as well as create", blah blah blah
.....
http://www.towson.edu/hea(...)nd_has_5_Fingers.jpg
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Allmusic gebruik ik niet, Eddy ken ik wel maar Eddy zuigt, net als praktisch elk andere mascotte voor wat dan ook, kga toch me tijd niet verdoen aan mascottes genres inplaats van de muziek.
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.quote:
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het uitzoeken van genres ontdek je veel meer muziek.
Ach joh, houd je bek, je weet niet waar je over praat manquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geërgerd reageren.
Mwah, niet echt geërgerd, kga dr altijd gewoon lekker hard tegenin, met een normale beschaafde reactie krijg je hier op FOK geen reacties.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen manier van luisteren en muziek ontdekken en ik wil best geloven dta jij zo veel muziek ontdekt. Maar dat neemt niet weg dat het soms reteirritant is als weer iemand komt uitleggen dat iets geen doom metal is maar emo melodic doom, of weetikveel. Niet dat we je niet waarderen hoor, maar soms draaf je wat door.
En tsja, je kunt ook zo lekker geërgerd reageren.
Tuurlijk, maar daar ga ik niet eens mee in discussiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Edit: overigens zijn er nog veel ergere mensen, maar die houden zich bijvoorbeeld maar aan 1 genre
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 06:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Je bent fucking gay, dus die Power kan wel kloppen.
Jij hebt geld uitgegeven aan Big Dumb Facequote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:56 schreef mr_cucumber het volgende:
Even spammen trouwens, zooitje cd's waar ik (nog steeds) vanaf wil:
[TK] verschillende cd's, dvd's, boeken!
Als reactie op Thomasumoquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:01 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Hij zat tussen een stapel cd's die ik toen in 1 keer van iemand kon overnemen, en dat was eigenlijk de enige crapcd die ertussen zat
[..]
Mijn review van de nieuwe ASP http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=2859
Die kon ik niet voor me houden, al meen ik het niet.quote:
Veel publiek welquote:Op maandag 14 augustus 2006 21:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dOi_g6X_JDs
Achja. Wat zijn metalheads eigenlijk een trendsetters heh?quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:30 schreef Tokus het volgende:
he the_ed, in dat negertopic ben je vergeten te zeggen dat metalmensjes elkaar al afmaakten voordat die rapnegers ermee begonnen.
Ja, is wel cool huh, ook gewoon met Joey Vera en Scott Ian.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:25 schreef MarsX het volgende:
[..]
Da andere filmpje, look out for those screamo kids, dude you look gaytarted
Dammit I missed it![]()
ik heb deze week al in een kut topic gereageerd, dus ik doe even niet mee.quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Achja. Wat zijn metalheads eigenlijk een trendsetters heh?
Maarja, je kunt wel oneindig in zo'n topic blijven reageren.
Muhaha! Hier moest ik echt even om lachen!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:54 schreef Witchfynder het volgende:
Mijn band speelt 'Mighty Epic Folk Metal of Ultimate Medieval Power Death' uiteraard, dat snappen jullie dan natuurlijk wel..
quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:38 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Muhaha! Hier moest ik echt even om lachen!
Én....andere dudes! Jaaa!quote:Op maandag 14 augustus 2006 22:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, is wel cool huh, ook gewoon met Joey Vera en Scott Ian.
Unit? Tsss.quote:Op maandag 14 augustus 2006 23:29 schreef Witchfynder het volgende:
Echt een geweldige unit, dat filmpje..
Ja, youtube is gaaf!quote:youtube is cool. Ik consumeer mij daar nu krankzinnig aan filmpjes met Jeff Waters..
Dark Symphonic Folk Metal?.. al klinkt het wel ergens logisch.quote:Genre(s)
Dark Symphonic Folk Metal (old), Darkwave Acoustic (new)
Ik ben nu anders Overkill aan het luisteren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 08:31 schreef Tokus het volgende:
och jee, heb je nu weer een Jeff Waters obsessie?
Voorzover je ze nog niet ken, probeer eens Funeralium, Skepticism, Tristitia, Winter (!!!), Halo, Esoteric, Heavy Lord, Morgion, The Prophecy en/of Mourning Belovethquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Weet iemand trouwens nog wat goede Sludge/Gothic/Funeral/Death/Stoner/Drone Doom?, maar niet die met Heavy Metal vocals.
Iets in de trant van: My Dying Bride, Sunn O))), Sleep, Lacrimas Profundere, Katatonia enzo.
\(oO)/ krijg... iets. Een kort lijstje met geen enkele bekende naamquote:Op donderdag 17 augustus 2006 11:09 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Voorzover je ze nog niet ken, probeer eens Funeralium, Skepticism, Tristitia, Winter (!!!), Halo, Esoteric, Heavy Lord, Morgion, The Prophecy en/of Mourning Beloveth
Jammer dat je er niet heen kunt dan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:32 schreef morgane het volgende:
Woei! 2 Grave Digger tourdates toegevoegd op de officiële site![]()
16.02.2007 Holland Tilburg - O13
17.02.2007 Holland Groningen - Oosterpoort
(zit er voor mij helaas niet in, aangezien ik niemand ken die met me mee wil en ik niet in m'n uppie mag) maar wou het gewoon even mededelen
![]()
iddquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:37 schreef Seborik het volgende:
Is dat de tour met Therion?
Misschien als je zegt dat er allemaal fok!kers komen, of nouja, misschien is dat juist niet zo'n goed idee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:43 schreef morgane het volgende:
[..]
En ik vind het eigenlijk ontzettend klote dat ik niet kan gaan!! Maar misschien is er nog wat te regelen, ouders lief aankijken enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |