Hij is inmiddels op de bekende plaatsen wel te vinden. Vind het een bijzonder plaatje geworden, niet zo apart als de reguliere BTBAM albums waarop men honderd en een stijlen door elkaar verwerkt. Men blijft behoorlijk trouw aan de originelen, maar dat doen ze wel erg overtuigend.quote:Er komt van Between the Buried and Me binnenkort een verzamelaar uit met daarop een handvol covers.
1. Cemetery Gates (Pantera cover)
2. Territory (Sepultura cover)
3. The Day I Tried to Live (Soundgarden cover)
4. Kickstart My Heart (Mötley Crüe cover)
5. Us And Them (Pink Floyd cover)
6. Bicycle Race (Queen cover)
7. Orion (Metallica cover)
8. Blackened (Metallica cover)
9. Malpractice (Faith No More cover)
10. People Are Strange (The Doors cover)
11. Little 15 (Depeche Mode cover)
12. Geek U.S.A. (Smashing Pumpkins cover)
13. Change (Blind Melon cover)
Er staan wel een aantal leuke keuzes bij (Soundgarden, Faith No More, Pumpkins) maar op Metallica en Sepultura covers zit ik niet bepaald te wachten. Denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.
Zou je dan wel posten?.. is ie hier ook zo vol..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:10 schreef dunc het volgende:
Wat!? Het vorige topic vol? Ik was er aan gehecht na al die maandenThis is an outrage!
Wat is Sodom toch heelrijke ochtendmuziek
Ja, was gewoon even eng heh?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:27 schreef Djaser het volgende:
Vorige topic liep wel erg hard, dat heb ik in jaren zo niet meer meegemaakt.
Welckom!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:18 schreef Metaalkop het volgende:
Nou, k denk dat ik me hier dan maar 'ns ga installeren \m/
Poep hee! Zo'n snelle reactie heb k nog nooit meegemaakt op n forumquote:
Dit is dan ook een heel groot forumquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:22 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Poep hee! Zo'n snelle reactie heb k nog nooit meegemaakt op n forum![]()
Je zult vast nog wel een ergens iets van zuid-maorische-bosnegerfolk kunnen vinden wat pas echt impopulair is, maar je begrijpt het idee van z'n post lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:42 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik zat te denken aan Gothic of Noise maar ja dat komt eveneens vanwege het algemene ontwetendheid van de mensen.
Metal is zeker niet impopulair, de dude had het over geaccepteerd.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:57 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je zult vast nog wel een ergens iets van zuid-maorische-bosnegerfolk kunnen vinden wat pas echt impopulair is, maar je begrijpt het idee van z'n post lijkt me.![]()
Hoewel ik idd ook niet zou zeggen dat metal impopulair is, maar op zich nog steeds wel een apart groot genre dat heel slecht mainstream gaat. (Hoewel..)
Tsja, wat is geaccepteerd...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:59 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Metal is zeker niet impopulair, de dude had het over geaccepteerd.
Doe mij nog eens een paar van die weinig geaccepteerde muziekgenres..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:12 schreef ThE_ED het volgende:
Dan nog kun je misschien wel chinesepanfluitjazz aanvoeren die niemand maatschappelijk acceptabel vind
Adorno heeft ooit eens iets moois over Jazz geschrevenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:24 schreef Maethor_Veleg het volgende:
chinesepanfluitjazzContemporaine klassieke muziek is nog gaver! Anyway, metalhead (die ook niet vies is van klassiek en jazz) meldt zich!
Dat valt best meequote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef dunc het volgende:
Tsja, dan wil ik een eervolle vermelding voor progrock... dat is een dieptepunt in de muziek waar zelfs de marianetrog (sp?) nog een puntje aan kan zuigen.
Tsja, t'is niet voor niks een subgenre... SymphonyX stoppen ze ook in dat hokje, maarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:19 schreef dunc het volgende:
Tsja, dan wil ik een eervolle vermelding voor progrock... dat is een dieptepunt in de muziek waar zelfs de marianetrog (sp?) nog een puntje aan kan zuigen.
ED, pas je sig eens aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |