Metalheads Unite CLXXXVIII - Majesty of the seven keysquote:Metalheads Unite!!! Het topic waar metal-liefhebbers samenkomen en over alles wat met de diverse metal soorten te maken heeft praten. Wat voortgekomen is uit een Dynamo Open Air topic is na al die jaren inmiddels al voorbij de 150 delen. Nieuwtjes, aanraders en discussies over NWOBHM, Black Metal en alles er tussenin komen hier voorbij!
Beter kijken, die staat eronder.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:00 schreef Kipman het volgende:
Doe dan meteen een link naar het nummer zelf
http://www.mp3.com/albums/20090698/summary.html
Voor zover ik het heb gehoord niet zo onwijs bijzonder, ken wel een paar stuk interresantere MetalCore bands, hoewel natuurlijk Tomas Lindberg mee heeft gedaan op een album van Darkest Hour. \m/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef Batsnek het volgende:
Wat vinden jullie van Darkest Hour?
Ik houd normaal gesproken totaal niet van metalcore, maar ik zag onlangs het nummer convalescence op MTV voorbij komen, en zowel het nummer als de clip spraken me echt aan. Geweldige sfeer zit er in die muziek. Ik heb eigenlijk nog niet zo veel andere nummers van ze gehoord, maar het is weer een tijdje geleden dat ik iets tegenkwam wat me niet aan tig andere metalbandjes deed denken. Ik vind ze een vrij uniek geluid hebben, om over hun uitstraling nog maar te zwijgen.
Vorige plaat van ze, Hidden Hands of a Sadist Nation vond ik prima klinken, nieuwe plaat heb ik nog niet zoveel gehoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef Batsnek het volgende:
Wat vinden jullie van Darkest Hour?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:33 schreef dunc het volgende:
Hmmm, eindelijk een nieuw topicIk ben de laatste maanden helemaal afgezakt van Black naar Thrash, en veel Stoner zooi. Als ik mijn huidige play-statistics vergelijk met die van een half jaar terug lijkt het alsof er iemand anders muziek draait
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Om met Crotchduster te spreken: "Black metal is for nerds who aren't even cool enough to play Dungeons and Dragons"
Peanutbutter pussy eating!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Om met Crotchduster te spreken: "Black metal is for nerds who aren't even cool enough to play Dungeons and Dragons"
Het verbaast me niets dat een rukband als Crotchduster zulke domme woorden in de mond neemt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef mr_cucumber het volgende:
Soms hebben zelfs rukbands hele wijze opmerkingenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:06 schreef Summoner het volgende:
[..]
Het verbaast me niets dat een rukband als Crotchduster zulke domme woorden in de mond neemt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:47 schreef Gjallarhorn het volgende:
Ik stem voor een centraal Emperor topic.
Site met foto'squote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Nieuw Sodom nummer gevonden op het metalfan forum. Het beste wat ik in 2006 gehoord heb!
Kut, ik wou ook naar Naglfar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |