Oasis - Stop Crying Your Heart Outquote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:17 schreef satecl het volgende:
hoe heet dit nummer van dit filmpie:
http://www.youtube.com/watch?v=QRwCs88w4j8&search=van%20persie
ik zie net dat het J Ralph - One Million Miles Away isquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:07 schreef GlobalUnderground het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Uur7krNRpYI&search=bmx
zo ongelofelijk vet nummer, maar van wie?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:56 schreef BdR het volgende:
[..]
ik zie net dat het J Ralph - One Million Miles Away is
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:15 schreef Joncho het volgende:
[..]
Dank u, en ik denk dat er nu dus meer zijn die jou willen bedanken...
Niemand die dit weet? Het is een erg bekend, relaxt nummer. Volgens mij begin jaren '90. Tekst wordt gezongen door een vrouwenkoortje, dit is ook de enige tekst die er in het nummer voorkomt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:37 schreef minthy het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90. Er komen veel trompetten in voor met lange uithalen.
De tekst is "I'm about to lose it all / I'm about to lose control"
Halverwege stopt het ritme en hoor je dezelfde melodie, maar dan klinkt het een beetje Hawaïaans.
Heb al veel gezocht maar kan hem niet vinden![]()
freestyler - push up?quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:23 schreef SillyWalks het volgende:
Ik zoek een nummer van niet zo lang geleden, ik meen 2005 of 2004. In de videoclip loopt een jonge dame steeds in een andere stijl kleren over straat te dansen. Telkens als ik het liedje voorbij hoor komen kan ik maar niet op de naam komen. Kan iemand mij helpen?
Ik heb 1 van de liedjes ondertussen gevonden, nl nr 1. Het gaat om Arthur Baker en Tim Wheeler met Glow (lijkt op ooh )quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef fredDK het volgende:
Bedankt posters, maar Ik heb de 2 nummers nog steeds niet gevonden.
Het zijn liedjes van 2006, want ik zie dat men ook oude songs opnoemt. Misschien de "rock" verkeerd van mij, want ik bedoel zoiets als Green day. Het zijn mannen en de zanger zingt in het Engels. Als men liedjes van nu kent, het zijn mannen, ze zingen vaak ooh ooooh...(als het refrein maar veel ooh's bevat), post dit dan!
Het tweede lied van die vrouw heb ik vandaag weer gehoord en ze zong ook iets van "I don't wanna be anywhere else...lies...lies..." (kan wat verschillen) dit komt in het refrein voor en de lied is geen gewone Engelstalige lied, want het lijkt meer een buitenlandse met zo'n Engels accent. De muziek lijkt van zo'n zonnige land te komen.
One-T - The magic keyquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef ej2006 het volgende:
Wie kan me helpen, ik zoek een nummer maar ik kan niet op de artiest(en) komen. Misschien kan iemand mij helpen. Het is een nummer met een videoclip in animatie/cartoon stijl waar mogelijk een skateboard/auto en/of raket in voorkomt... aan het eind gaat een vrouw in een kist. Het is een vrolijk nummer (qua melodie) en is ca. 2 jaar oud. Volgens mij wordt er ook door kinderen (mee) gezongen. De clip heeft iets (volgens mijn vriendin) weg van Southpark.
Wie kan me helpen. THX
Gokje: Blademasterz - Master Blade?quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:03 schreef Jaytonism het volgende:
Het zou tof zijn als dit nog bij iemand bekend is:
In de 1e Blade film, met Wesley Snipes, komt er op 't laatst een gevecht tussen Blade & Decon Frost. Vlak voordat dat eindduel begint, pakt Blade op toffe wijze zijn zonnebril terug die was afgepakt door 1 of ander vadsig gastje.
Weet iemand 't nummer dat precies op dat moment wordt ingezet?
Succes.
PPK - Resurection..? hm die was uit 2001 en russisch.. maar wel met duikboot-achtig geluidquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:37 schreef x302 het volgende:
Ik heb een lied gehoord op de radio (staat niet op playlist op website, was een mix)
op Belgische radio (topradio)
stijl = house, zo van rond 1999, denk Belgische artiest
de tunes doen je erg denken aan een duikboot bieep bieeep
iemand een idee? het was hier zeker populair in die tijd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |