Klik hierquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:49 schreef Arcee het volgende:
Dat dixieland-achtige (wellicht speciaal voor die commercial geschreven) muziekje uit de Grolsch Premium Blond-reclame.
Iemand?
Probeer t eens op Liberty Parade Theme Song oidquote:Op woensdag 28 juni 2006 01:08 schreef Kluupkluup het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4_SPocHnCDU
welk nummer is er gebruikt voor dit Gumball-filmpje?
Iemand???quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
Een liedje uit de 70's/80's. Van een zangeres met als kern tekst "I'm in love with you'.
Jaaa! dat is 'm..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:29 schreef twentemeisje het volgende:
"Dan ben ik van jou" van Edsilia Rombley
Paul zong waarschijnlijk "Wat een mooi verhaal" en de franse variant is Une Belle Histoire van Michel Fugainquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:55 schreef WouterS het volgende:
Gisteren aan het eind van de middag hoorde ik op RTL FM (ja ja i know) een nummer van paul de leeuw.
Het was een duet met een franse zanger. En paul de leeuw zong 'wat een mooie dag' meer weet ik niet van dit nummer.
Wie weet om welk nummer het gaat.
Alvast bedankt!
Gokje op Suzi Quatro - She's in love with youquote:
Paul Johnson-Get get down?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik zoek een trancenummer van een jaar of 4 geleden gok ik.
Titel is geloof ik, Get get down maar kan hem zelf niet vinden.
Je hoort een vrouw de hele tijd zingen, down, down, down down met een beetje een variatie in intonatie.
Ben er al uit, Get get down van Paul Johnsonquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:47 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik zoek een trancenummer van een jaar of 4 geleden gok ik.
Titel is geloof ik, Get get down maar kan hem zelf niet vinden.
Je hoort een vrouw de hele tijd zingen, down, down, down down met een beetje een variatie in intonatie.
Lees het topic eens doorquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:53 schreef GuPPieGuP het volgende:
Probeer al een tijdje achter de naam van het nummer te komen dat ze draaien na de afleveringen van NOS-Studio Sportzomer. Het leidje word gedraaid tijdens een soort samenvatting van de gespeelde wedstrijden die dag. Meer informatie heb ik niet, maar hoop dat jullie weten welk nummer ik bedoel..
Heb een klein, erg slecht sampletje gemaakt met mijn mobiel, maar die is denk het uploaden niet waard.
raine - dominatingquote:Op woensdag 28 juni 2006 13:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees het topic eens door![]()
![]()
![]()
By the way, zelf nog een nieuwe:
Wie herkent dit nummer: (jumpstyle)
http://media.putfile.com/Welknummer
Bij voorbaat dank![]()
quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:34 schreef GuPPieGuP het volgende:
Ehm ik zal wel scheel zijn, maar ik zie het nummer nergens genoemd worden, kun je even linken of het nummer nogmaals noemen?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:17 schreef Neleos het volgende:
Hoe heet dat nummer dat ze telkens aan 't eind van Studio Sportzomer draaien?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
IS dat niet een nummer van Wir sind helden? Wenn es passiert ofzo?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef Joncho het volgende:
[..]
Zoek ik ook, duits nummer met iets van 'Ich wil dar sein'
oid...
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja dat is dus Wenn es Passiert van Wir Sind Helden...
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:40 schreef TilburgCasual het volgende:
Het refrein van dit nummer is: ich will da sein
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Als je het nu nog niet weetquote:
Ja beetje dolly parton - here you come again achtig. De stijl is niet echt te benoemen....maar wel echt zo'n 70's sound (ook wat vaag maarjaquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje vage omschijving....kun je iets meer vertellen? Stijl, muziek, meer tekst?
Nee dit is'm niet. Toch bedankt!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Gokje op Suzi Quatro - She's in love with you
Had ik 'm gewoon al op mijn pc staan...quote:
Minnie Ripperton - Loving Youquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:48 schreef Flyingdutchman het volgende:
Het nummer was vanmiddag rond 1430u op Sky Radio. Een liedje uit de 70's/80's. Van een zangeres met als kern tekst "I'm in love with you'.
Echt niemand?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:20 schreef Noork het volgende:
Wie herkent iets van dit nummer?: klik.
De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |