Kleine verandering inderdaad. We kijken de topics eerst even aan, in plaats van meteen te sluiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:12 schreef Martijn_fijn het volgende:
Niet dat ik om slotjes zeur, maar om de consequentheid van de heren modjes hier te peilen..![]()
Dit (inmiddels gedateerde) topic werd gesloten omdat het een poll is:
[POLL] Wie wordt er wereldkampioen?
Wat is het verschil met deze (overigens prima) topics?
POLL: Welk land mag dit WK absoluut NIET winnen?
[Poll] welk formaat kijk jij?
Poll: Nederland-Ivoorkust: Gaan we winnen??
Is het beleid omtrent polls aangepast?
We kunnen het doen, al vraag ik me af of men daar ook daadwerkelijk naar toe gaat als ze met die vraag zitten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:15 schreef dndiek het volgende:
Naar aanleiding van Ligt Frankrijk eraf met 2-2 bij Zwi-Kor?:
Is het misschien mogelijk om de link naar de exacte regels, zoals die in het topic staat ook in het WK-info topic te zetten?
Dan kan je iedereen in ieder geval even makkelijk verwijzen naar die postquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We kunnen het doen, al vraag ik me af of men daar ook daadwerkelijk naar toe gaat als ze met die vraag zitten.
Maar ik zal jouw post die n het engels staat gebruiken om in dat topic te plaatsen (eerst even vertalen).
OKquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kleine verandering inderdaad. We kijken de topics eerst even aan, in plaats van meteen te sluiten.![]()
Ik heb er iets van gezegd, maar de manier waarop je reageert op hem kan ook anders.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Het WK-associatiespel # 4.
Willen jullie dit lezen.
Ik mag van Tong niet mee doen.![]()
Hij heeft 1 keer een post van je genegeerd en daar heb ik wat van gezegd. Post gewoon maar weer mee in dat topic en als hij je bewust blijft negeren, zal er weer worden opgetreden.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Hij verbiedt mij in zijn topic te posten.![]()
Ik zie het en ik houd het in de gaten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat heeft hij nu weer gedaan .
Hij typte Johan Cruijff .
Terwijl ik 2 minuten eerder ook Johan Cruijff typte
Nee, de modjes mochten zelf beslissen of ze de spelletjes behielden of over zouden plaatsen naar MEN. Wij hebben dus voor het eerste gekozen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:19 schreef VoreG het volgende:
Moet dat topic trouwens niet naar dat aparte forum toe
Dat bedoelt ie niet zo. Hij mocht vroeger zelf ook nooit meedoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Het WK-associatiespel # 4.
Willen jullie dit lezen.
Ik mag van Tong niet mee doen.![]()
Van wie niet?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie niet zo. Hij mocht vroeger zelf ook nooit meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |