quote:
als je dat vandaar nou weg gelaten had dan rijmde het ook nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:49 schreef BloodyLotte het volgende:
Dit wordt mijn 4e Dour.Traditie. Ik maak deel uit van een Dourstelletje, vandaar.
En dit jaar voor het eerst als fotograaf en niet op de camping, maar een hotelletje.
Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
iddbroodjes falafal staan mij nog bij .. verhongeren hoef je er niet .. mits geld
!
op sziget had je alleen ham and eggs (spreek uit he'maa' neks)
vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wanneer ben jij op Sziget geweest en waarom heb ik daar nooit ergens een verslag van gelezen?![]()
Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
vorig jaar en omdat je niet oplet ! sziget topics staan in UTV geloof ik ...
Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepostquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul dat het in UVT staat... het is een muziekfestival. Hoort dus in MUZ. Overigens was er verleden jaar wel een topic over sziget in MUZ... Maar jouw verslag staat dus ergens in de beerput van UVT?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer in alle sziget topics gepost
Die staat, met PJ en Bowie, al jaren in m'n lijstje "dingen die ik nog nooit gezien heb maar wel dolgraag wil zien". Tof!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:38 schreef peaceman het volgende:
Giel bevestigt zojuist op radio 3 de komst van Iggy Pop & The Stooges
Er staat ook nog duidelijk te weinig ska...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
Dat is vast een hint/verwijzing naar mijn recentelijke commentaarEn natuurlijk een indicatie dat er nog meer punk komt, want 4 punkbands is echt te weinig!
Ik gaquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:18 schreef super-muffin het volgende:
ik wil ook naar Sziget
Prijs ¤99,-quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:39 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Sziget, gaan vrienden van me heen, ik twijfel nog wat, wat is de prijs etc ook alweer?
Lowlands bezoek ik iig zeker, zin in!
quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik sta op het lijstje.
Nu moet ik ook naar Lowlands.
Same herequote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Toevallig een tvp?
Deze in ieder geval wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |